Benci ke Sayang? (Oh... My Encik Tunang?)
BAB 22 - PART 2
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Kategori: Novel
Paparan sejak 13 Mac 2014
Novel ini sudahpun diterbitkan dalam bentuk cetakan dan digital. Dapatkan naskhah anda hari ini.
Penilaian Purata:
(6 orang telah menilai karya ini)

Senarai Bab :
5347

Bacaan






ERENA meniarap sambil menongkat dagu di atas katil. Dia mengukir senyuman penuh makna. Spontan, fikirannya menerawang mengingati peristiwa petang tadi.

“Enam bulan? Hmm… satu tempoh yang agak panjang. Haa… aku akan gunakan tempoh selama enam bulan ni untuk buat kau menyesal kerana bertunang dengan aku, wahai Dr. serious,” kata Erena penuh makna.

Tiba-tiba, Erena terbayangkan sesuatu. Satu adegan yang dapat membuat hati Dr. Qasyiful berasa sakit. Satu adegan yang mungkin dapat membuat Dr. Qasyiful mengambil keputusan untuk memutuskan tali pertunangan kita.

Bibirnya terukir senyuman penuh makna. “Lepas ni, gerenti kau akan putuskan tali pertunangan kita, Dr. Qasyiful Hakim,” ucap Erena penuh tekad.

Erena ketawa. “Kalau apa yang aku rancangkan ni menjadi, gerenti Dr. serioustu akan putuskan pertunangan ini.”

Ah, tidak sabar rasanya mahu meneruskan beribu rancangan yang terbayang di mindanya. Nantikannya, encik tunang a.k.a Dr. serious!

Bibirnya terukir senyuman penuh makna. “Enam bulan? Hmm… aku akan buat Dr. serious putuskan pertunangan ni,” ucapnya penuh makna.



Klik di sini jika bacaan spam!

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

  Terhangat di Grup Buku