Gadis Poyo (Diakah CEO???)
SINOPSIS
Genre: Cinta
Kategori: Novel
Paparan sejak 26 Januari 2015
Penilaian Purata:
(4 orang telah menilai karya ini)

Senarai Bab :
4754

Bacaan






Alia Nasuha gadis jelita yang kaya menghadapi pelbagai dugaan setelah kematian kedua orang tuanya. Alia Nasuha memegang jawatan CEO dalam dua syarikat milik keluarganya. Kasihnya tidak kesampaian untuk membalas jasa orang tuanya. Demi mencari kasih ibu dan menjaga maruah keluarga serta harta peninggalan keluarga dia menerima perkahwinan dengan Danial Amsya. Danial Amsya jejaka yang dalam diam mencintai Alia Nasuha tanpa pengetahuannya. Masalah Alia Nasuha semakin bertambah setelah mengahwini jejaka yang tidak mengenali siapa dirinya. Hatinya selalu diselami duka demi orang-orang yang disayanginya. Disebalik sikap poyo yang sentiasa ditunjukkan demi merawat luka hati.

Danial Amsya jejaka yang amat mencintai Alia Nasuha sanggup membuat apa sahaja demi memenangi hati isterinya. Perkahwinan yang termeterai atas sebuah perjanjian terus disalah ertikan. Bagaimana Danial Amsya merebut dan membuatkan Alia jatuh cinta padanya sedangkan Alia selalu lari darinya dan mengejar cinta mencari calon suami. Cinta sejati yang diidamkan berkecai ditengah jalan. Mampukah cinta sejati itu kembali padanya setelah hati dilukai???



Klik di sini jika bacaan spam!

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

  Terhangat di Grup Buku