Isteriku Romantik
Siapa di hatinya?
Genre: Cinta
Kategori: Novel
Paparan sejak 04 November 2012
lkatan kasih sayang yang utuh antara anak dan ayah kian terhapus sejak ayahnya mengahwini wanita lain.
Penilaian Purata:
(6 orang telah menilai karya ini)

Senarai Bab :
17665

Bacaan






P/S : nama Hanna ditukar kepada Aisyah Nasuha... harap maklum...terima kasih.

Mikail menghulurkan sesuatu kad yang di simpan dalam kocek seluarnya. Aisyah menyambutnya.

“ANDAIKU BERMIMPI, aku berharap ia mimpi tentang CINTA KAU DAN AKU. Cinta yang SETIA HUJUNG NYAWA. Aku TAKKAN MELUPAKANMU HINGGA KE AKHIRNYA. Inilah di katakan MEMANG DAH JODOH. DALAM DIAM ADA CINTA kerana KUINGIN BERSAMAMU. MULANYA DI SINI KALA CINTA MENGGODA. DEMI CINTA INI aku berharap kau memilih aku. KENAPA AKU? Kerana aku PENCURI CINTA. KUPERSEMBAHKAN HATI yang merupakan CAHAYA CINTA. JANGAN KAU TANGISI AIR MATA RINDU kerana EPISOD CINTA kita masih panjang. Dan aku sentiasa berharap kau berkata ‘DIA HERO HATIKU’ kerana CINTA HATIKU ini adalah CINTA UNTUKMU dan HANYA KAU KUSAYANGI. Walaupun kehadiran aku KEJAP ADA KEJAP TAK ADA tetapi aku yakin kau TANPA DI SISI aku, akan ber AKHIR SEBUAH CINTA. Jadi, SIAPA DI HATIMU?” terperanjat Aisyah. Dia merenung wajah Mikail yang sedang tersenyum malu.

“Abang ke buat ayat ni?”

“Ya. Tadi abang masuk bilik bacaan. Banyak pula novel sayang. So, abang ambil la tajuknya dan cipta ayat ni.” jujur Mikail.

“Sangat unik abang. Walaupun tersekat-sekat juga Aisyah baca tapi Aisyah sukakannya. Terima kasih abang,” ucap Aisyah. Dia tidak sangka Mikail dapat idea mahu buat seperti ini.

“Sama-sama. Jadi siapa di hati Aisyah?” soal Mikail. Dia berharap jawapan Aisyah mengembirakannya.



Klik di sini jika bacaan spam!

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

  Terhangat di Grup Buku