Harapan Kecundang
Harapan Kecundang
Genre: Cinta
Kategori: Alternatif
Paparan sejak 16 Jun 2017
Penilaian Purata:
161

Bacaan






Segala galanya tampak seakan akan mampu miliki hatinya. Maka dengan tenang berusaha sedaya upaya untuk tidak terus berasa selesa. Hari demi hari ,kami jalani bersama meniti kebahagiaan sebagai sahabat yang saling memerlukan.

Ada hari pasti aku akan dihubungi "Hello ,kau dimana?". Bila diajukan sebegitu ,dunia seakan kita punya . Harapan cerah.

Entah dimana silapnya, keadaan berubah sekelip mata. Tidak seperti dulu. Dunia seakan akan kelam dan gelap. Harapan semakin menjauh. Bergelut. Terpalit kesakitan. Hari demi hari dipenuhi kelukaan dan kedukaan. Dibiarkan luka terus berdarah tanpa noktah.



Klik di sini jika bacaan spam!

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

  Terhangat di Grup Buku