GAGAL
GAGAL
Genre: Alternatif
Kategori: Alternatif
Paparan sejak 16 Jun 2017
Penilaian Purata:
289

Bacaan






Dikeheningan malam disajikan kopi panas dan biskut mayat ,sejenak aku berfikir "Aku dah gagal ke?". Itu yang bermain diruangan mindaku , ya "Gagal" dan aku berpisah tiada. Hakikat.

Aku meneguk kopi panas lalu tersentak dengan pandangan malam yang kabur ,kehadiran seseorang yang memberikan aku dua pilihan. Gagal sekarang atau Gagal selamanya. Aku tergamam. Dua maksud berbeza tapi masih ada GAGAL. Seseorang itu berpesan pada aku, "GAGAL lah kau hari ini , kerana GAGAL ini bisa membangkitkan semangat kau dikemudian hari." Lalu bayangan seseorang itu hilang dimamah waktu.



Klik di sini jika bacaan spam!

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

  Terhangat di Grup Buku