Dia Lelakiku
PROLOG
Genre: Cinta
Kategori: Novel
Paparan sejak 16 September 2017
Penilaian Purata:
301

Bacaan






HATI siapa yang tidak berduka? Sang pujaan yang didamba pergi. Begitulah yang dirasai oleh Nurlaili Iman. Dia bertanya kepada sang sanubari. Adakah dia tidak layak untuk dicintai? Ataupun dia tidak punya hak untuk mencintai?

Cinta? Ya, dia tersungkur kali ini. Berpauh pada dahan cinta seorang lelaki. Hari demi hari, cinta yang dirasai berkembang mekar bak kelopak mawar. Namun adakah si dia di sana merasainya?


Bersama sepi kuutus rasa rindu…

Pada si kumbang yang beraja di kalbu…

Rasailah ia di zahirmu…

Kelak kau mengerti perasaanku…


Tetapi, hidup ini memerlukan sebuah pengorbanan. Kebahagiaan tidak semestinya miliknya kali ini. Namun jika takdir berpihak padanya, dialah wanita paling bertuah. Oleh itu, biarlah dia menjadi si Juliet yang setia menanti Romeonya.


Andai cinta itu suatu pengorbanan…

Aku rela melepaskan kau pergi…

Jika jodoh kita suatu suratan…

Kurela menantimu di sini...




Klik di sini jika bacaan spam!

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

  Terhangat di Grup Buku