KAU, AKU PUNYA!
Prolog
Genre: Seram/Misteri
Kategori: Novel
Paparan sejak 05 November 2017
Muhammad Iyad Dani. Seorang psiko yang bijak menyembunyikan identitinya.Membunuh manusia demi kepuasan diri dan membalas dendam. Annisah Zulaikha. Seorang gadis yang hijabnya terbuka. Nampak apa yang tidak boleh dilihat oleh manusia biasa. Orang yang kejam dibunuh oleh Iyad akan menuntut bela padanya dan ini membuatkan dia takut berhadapan dengan Iyad kerana roh-roh itu sering berlegar-legar di sekelilingnya. Annisah kini menjadi mangsa kekejaman Iyad. Adakah diaakan terlepas atau dia akan...
Penilaian Purata:
129

Bacaan






   Mayat ditanam dibawah sebuah rumah banglo lama di pedalaman.

 Dia tersenyum sinis.


  "Kenapalah aku tak bunuh kau lebih awal? Boleh aku ratah daging yang sedap ni cepat sikit," katanya sambil meludah ke arah tempat timbusan mayat tadi dan berlalu pergi.


  Dia berjalan menuju ke arah keretanya namun terasa sesuatu lalu dibelakangnya. Dia menoleh ke belakang. Tiada apa-apa. Dia kehairanan namun membiarkan sahja lalu membawa dirinya pergi.


<><><>





Klik di sini jika bacaan spam!

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

  Terhangat di Grup Buku