OBSESSI QAYRA
Bab 2
Genre: Thriller/Aksi
Kategori: Novel
Paparan sejak 08 November 2017
Qayra Ibtisha cintakan Qhyael Lutfi jangan ada sesiapa yg ingin rampas dia jangan ada sesiapa yg ingin meminatinya wlau dlm diam jgn ada yg mahu nikahinya laila, kau degilkan?? degilkan ?? aku dah kata jgn rampas Qhyael dr aku !! Laila!! Tolong aku ....Aku ta k pernah cintakan Qayra------Qhyael. kau memg mahu mati siapa yg rampas QHYAEL DRI AKU ! DIA AKAN 4 oct # 17 mystery/ thriller MATIIII....( COVER RUBY ANNAS)
Penilaian Purata:

Senarai Bab :
59

Bacaan






     PUAN HAZIQAH makin culas tidurnya manakala En.Asif pula tidak senang duduk.Bukan panas atau apa .Tetapi ' Tak Tahan' , memandangkan isteri di sebelah tiada mood nak ' melayan' .


      Qayra tersengguk- sengguk di hadapan mejanya.Berapa kali spek jatuh , berapa kali juga dahi terhantuk meja dan  pada     lampu pembacaan.Tahun ini, Qayra bakal menduduki  SPM.Sudah tentulah dia kena berusaha keras.


      Qayra tidak seperti pelajar lain, nak pergi kelas tuisyen takde sapa nak tolong support.Kelas tambahan sekolahnya pula kadang dia pergi , kadang tidak pabila pagi- pagi lagi Puan Haziqah dah bagi amaran supaya pulang awal .Siapkan kerja rumah dan dia mahu berjalan.


      Tinggal berdua sahaja dengan En.Asif bapa tirinya, meninggalkan rasa seriau pada dirinya.Mana tidaknya, tatkala ternampak dirinya mata itu seakan mahu terjojol keluar.Paling tidak dia sanggup pabila bapa tirinya suka membuat isyarat lucah  padanya.Dahla pandang pula atas bawah , atas bawah ! 


      GEDEGANG !! " ADOIII!! sakitnya !!" Rungut Qayra terus segar matanya kini sambil terurut - urut dahinya yang terasa benjolan sedikit." Alahai...Nasib baik cermin aku tak pecah...!" Laju ibu jari dan   jari  telunjuknya mengelap cermin menggunakan baju tidurnya.


      Berkerut- kerut dahi En.Asif tatkala menarik daun pintu dari arah luar bagi menutupi bilik gelap itu.Dia tak mahu isterinya itu tersedar pula.


      Hancuss planning dia nanti...

       Dahlah dia tengah ' miang 'ni ! 


      Menapak seperlahan mungkin , sambil tangannya pula teraba- raba akibat terlalu gelap.Takkan nak buka lampu pula kan ??? 


      Akibat terlalu mengantuk , Qayra terus tersembam wajahnya atas buku teks sejarah.Dengkuran kecil mulai kedengaran .Kadang- kala dia tertenyeh hidungnya yang terasa gatal.Terkecap- kecap mulutnya dikala air liur basi ingin keluar.


       Keriut pintu yang berbunyi sedikit pun tidak menyedarkan Qayra yang kian lena atas kerusi itu.Perlahan- lahan dia menapak ke arah tubuh yang membelakanginya itu, setelah pintu di tutup.


      En.Asif makin berpeluh melihat paha yang terselak sedikit itu.Waktu itu Qayra memakai baju tidur jenis skirt paras lutut.Tangannya dari tadi dok ada ' disitu ' aje .


     En.Asif terus memekup mulut Qayra pabila gadis itu terjaga dengan tiba - tiba .Qayra terus ditarik dengan kasar .Bangku yang di duduki terlentang ke belakang.

      

     " Herm....Herm.....Herm....!! " Tangan Qayra terkapai- kapai , mencuba juga untuk melepaskan rangkulan tangan sasa itu.Namun, tidak terdaya olehnya.Dia kesesakkan nafas.


      Agak sukar juga , En.Asif mahu menarik Qayra ke katil kerana gadis itu melawan.Adakalanya dia mengeraskan dirinya.


      " Kalau kau tak mahu aku sakiti kau !! Lebih baik jangan melawan ! " ugut En .Asif pada Qayra yang teronta- ronta itu.


       Setelah sampai ke kaki katil,tubuh terus di cempungnya lantas di humbankan ke atas tilam.Nasiblah ada tilam, jadi punggungnya tidaklah sakit pabila terhenyak kuat.


      Singlet putih pagoda dibuka dan dilempar jauh.Qayra yang tersandar di kepala katil tidak mampu berbuat apa lagi .Mahu lari tapi kirinya dinding, kanan pula almari .Bilik sempit begitulah.


      Qayra sedar malam ini bakal menjadi malam sialnya lagi.Masih lagi Qayra ingat ketika itu dia masih lagi berumur 4 tahun.Dia bodoh dan tak tahu apa- apa ! Apatah lagi berkenaan 18 sx ! 


      " Ala, sayang ' ais krim' ni lagi .....sedappppp....!! " En.Asif yang makin ' miang ' itu memujuk rayu kanak- kanak malang itu.


     " Tak naklahh pak cikk!! " Terjerit - jerit Qayra tika kepalanya makin ditundukkan ke bawah ." Cepatlah sayang hisap ' ais krim' tu....sedapppp sangat  ...." En.Asif makin mengeliat ketika tangan kecil itu memegang ' kon ais krim' nya.


      " Ala  ..Janganlah muntah dahulu...Cepat sayang    ..." Kepala Qayra yang ' wek- wek' muntah itu di suakan lagi pada celahan kakinya yang luas itu.


      " Sakit pakcik!! Janganlah pakcik!! Macamana Qayra nak makan ais krimm!!" Qayra tertepis - tepis tangan yang sedang asyik ' main ' celahan kaki Qayra yang di paksa menonggeng itu.


      " Tolong pakcik, jangan buat Qayra lagi  ....Qayra bukannya isteri pakcik!! Kenapa masih lakukan lagi ??? Tergamak pakcik gelapkan masa depan Qayra!!" 


       " Argh...!!! " Tubuh Qayra terus dia tolak dan menindihnya." Qayra kata jangan pakcik....!!!!" Jeritan Qayra agak kuat .En.Asif terus memekup mulut itu dengan tangan kanan, tangan kiri pula sibuk meraba dada Qayra yang agak mengkal itu.


       Lagi sekali, air mata Qayra tertumpah....


        Qayra bukan tak mahu 'membuka mulut ' tetapi pada siapa ? Dia takut jika tiada yang mahu mempercayainya .Nak mengadu kepada Puan Haziqah ? Dia pula bakal di tuduh sebagai ' menggatal' jadi ???? 


       " Sakit makkk!! Sakitt...! " Tangan pula menjadi mangsa sebatan besi panas itu.Lecur makin menggelembung .Dek kerana , mahu menahan tubuhnya di pukul ." Kalau tahu sakitt!! Hah , menggatallah lagi!! Lagi sekali aku nampak kau menggatal dengan laki AKU !! SIAP KAU !! MATI KAU AKU KERJAKAN !! ANAK SIALLL!!" 


        Setelah puas ' membahan'  tubuh anak gadis malang itu , Puan Haziqah terus ke dapur.En.Asif terus keluar dari tempat persembunyiannya.Dia nampak dan dengar segala makian wanita itu.Namun, apa dia peduli?? Siapa suruh ' tak' layan aku ?? 


       Dahlah baru sahaja di pukul , kini dirinya ditarik pula ke arah bilik." Sakit pakcikkkkk.....Sakittt!! " pabila rambutnya ditarik kuat .


       Qayra mengumpul kekuatan .Dia sudah tak sanggup lagi menjadi mangsa orang - orang dalam ' neraka' ini !! 


       " Arghhhh.....!!!!!...." Terus dia terbangun dan menolak tubuh yang tengah ' sedap ' itu ke bawah !! Qayra terus mencapai baju dan terus menuruni katil .Dia harus cepat ! 


      " Kau nak lari mana , hah ??? Kau nak lari mana ??? Kau ingat senang- senang aku nak lepaskan kau ??? " Rahang itu di cengkam kuat.


      " Tolong pakcik, lepaskan Qayra .....Jangan seksa Qayra lagi ...." 


      " Aku kau kata nak ' seksa ' kau ??? Aku bukan nak ' seksa ' kau !! Tapi nak bagi kau ' SEDAP' !! Kau tahu tak , BODOH !! " 


      " Lepaskan Qayra, pakcikkkkk!! Lepaskannn....!!! Ngapppp!! " 


      " Arghhh!! Bodoh !! Siallll!! " Tangan yang Qayra baham itu terus menempeleng muka Qayra sehingga dia terlentang .


      " Kau cabar akuu!! " En.Asif pula ' naik gila ' , Qayra di tamparnya terus- terusan sehingga dia terdiam! 


       " Sayang  .. Aku dah kata , jangan melawan ....." ujarnya lantas menunduk mengucup bibir merah itu serakusnya .Sambil tangan menjalar sehingga ke bawah .


       Kaki yang dah puas dia belai , kini di luaskan seluas mungkin.....


        Tangannya meraba sebelah , di raba lagi ! Kosong ! Mata terus terbuka dan berpaling .Ternyata tiada sesiapa di sisinya.Puan Haziqah terus terbangun.Melingas keliling tetap juga kosong .Hanya kegelapan kamar itu menghiasi pandangannya kini.


        Tersenyum panjang sambil melihat tubuh yang terbaring tanpa sebarang alas itu, sambil menyimpul kembali kain pelikatnya.


        Keriut pintu menyegarkan mata Qayra .Dia menyeka airmata dan ingin bangun walau ' disitu' pedih ! Perlahan- lahan mengengsot ke arah meja untuk mengambil baju tidurnya yang tercampak jauh.


       " Hai bang , tak.tidur lagi ? " 

       " Aku ' haus ' , tak nampak ni aku tengah minum! " 


       " Oh .....Haus  ...." Puan Haziqah sengaja menekan perkataan Haus ! 


        En.Asif terus menghabiskan minumannya .Setelah itu gelas di letakkan ke dalam sinki .Dia terus melangkah keluar meninggalkan Puan Haziqah yang memberikan jelingan tajam.


        " Aku nak tidur balik...." 


       " Aku tahu !! Siap kamu ' berdua' !! " 




Klik di sini jika bacaan spam!
Senarai Bab :
PROLOG | Bab 1 | Bab 2 | Bab 3 | Bab 4 | Bab 5 | Bab 6 | Bab 7 | Bab 8 | Bab 9 | Bab 10 | Bab 11 | Bab 12 | Bab 13 | Bab 14 |

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

  Terhangat di Grup Buku