Menggilap Gerhana
Bab 35
Genre: Keluarga
Kategori: Novelet
Paparan sejak 12 Disember 2017
Jika kau terluka, aku turut sama...
Penilaian Purata:

Senarai Bab :
248

Bacaan






Sebulan berlalu sejak dia kebah dari demam panas.

Mereka sudah duduk sebilik, tidur sebantal, sekatil malah seselimut. Perhubungan bertambah erat dan rasa kesal juga kerana lewat meraikan ikatan perkahwinan itu. Namun, semua semakin baik sekarang.

Slow and steady.

Masing-masing cuba menjadikan perkahwinan ini yang terbaik. Voucher honeymoon suite pun sudah dilunaskan minggu lepas, dan kini mereka sibuk merangka aktiviti lain bagi mengisi perjalanan waktu. Kebahagiaan melingkari setiap ruang antara mereka.

Kalau dahulu Min cukup meluat menerima renungan maut si lelaki, kini panahan itu yang dicari-cari. Renungan tajam itu sudah menjadi bak sinaran pelangi untuk Min. Lelaki itu memang bukan biasa-biasa. Bukan semuda usianya kerana adakala Min yang lebih keanak-anakan. Tetap Danny layan tanpa kompromi.

They are now dancing in the sky!

Tanpa disedari, ada mata memerhati....



Klik di sini jika bacaan spam!

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

  Terhangat di Grup Buku