Percayakan Aku Lagi
Prolog
Genre: Umum
Kategori: Novel
Paparan sejak 09 Januari 2018
Prolog
Penilaian Purata:
342

Bacaan






Persahabatan yang terbina tanpa ada sebuahsalam mula bicara. Setiap pelajar yang mahu tamatkan zaman sekolah mestilahmelalui satu tahun penting bagi mereka. Penentuan yang dilakukan serentak satunegara menjadi titik tolak tahap penguasaan individu pelajar sebelum melangkahtinggalkan zaman sekolah.

Beberapa tahun berjaya dilalui sejak berusiatujuh tahun lagi. Tahun satu jadi saksi mulanya sebuah perjalanan panjang yangberliku sebelum sampai ke penghujung sesi sekolah menengah. Tingkatan lima jadisaksi perjuangan sebenar dilakukan oleh setiap pelajar termasuklah aku.

Pahit manis dirasai sepanjang perjuangan dibangku sekolah. Jatuh bangun aku turut bersama rakan-rakan lain meneruskanhidup sebagai seorang pelajar.



Klik di sini jika bacaan spam!

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

  Terhangat di Grup Buku