Setia Menantimu kekasih
Genre: Cinta
Kategori: Fans Fiction
Paparan sejak 26 Mei 2018
Benar kata orang, cinta itu tidak boleh dipaksa malah perlu dipupuk. Cinta hanya mampu dirasai tapi tidak mampu dimiliki kerana cinta itu milik Allah. Tidak pernah dibuat orang, perempuan melamar lelaki. Raisya Medina seorang perempuan yang lemah lembut . Dia telah melamar kawan baik, Adam Zafriel menjadi suaminya. Namun apa daya,lamaran di tolak mentah mentah kerana dia sudah mempunyai pilih hatinya sendiri. Apa yang akan berlaku? Bagaimana dengan Raisya Medina selepas lamarannya ditolak? Apa perasaannya ketika itu? Mengapa Raisya Medina melamar kawan baiknya sendiri? Stay turned
Penilaian Purata:
1456

Bacaan








Klik di sini jika bacaan spam!

Portal Ilham tidak akan bertanggungjawab di atas setiap komen yang diutarakan di laman sosial ini. Ianya adalah pandangan peribadi dari pemilik akaun dan ianya tiada kaitan dengan pihak Portal Ilham.

Portal Ilham berhak untuk memadamkan komen yang dirasakan kurang sesuai atau bersifat perkauman yang boleh mendatangkan salah faham atau perbalahan dari pembaca lain. Komen yang melanggar terma dan syarat yang ditetapkan juga akan dipadam.

  Terhangat di Grup Buku