Utama Pilihan
Pembaca
Terbaharu Wildcard Pilihan
Editor
   
Manuskrip Terakhir
Prolog
zhisarjfhi@gmail.com
461
Bacaan





Genre: Thriller/Aksi
Kategori: Novel
Paparan sejak 13 Februari 2018

Senarai Bab :

            DAHINYA berdenyut kuat. Sakitnya hanya Allah yang tahu. Telinga sebelah kanan berdesing dan terasa panas. Mukanya kini bukan sahajabasah dengan airmata tetapi sudah bercampur darah dari luka di pelipis kiri.Bau hanyir darah berlegar di rongga hidung membuatkan perutnya mual.                      

             Terbaringlemah di situ dia cuba bangkit dengan menekan sebelah tangan untuk mengangkattubuhnya sedikit namun tenaga yang bersisa tidak kuat untuknya berbuat begitu. Mengalah, dia berbaring saja di situ dan menanti apa saja yang bakal berlaku.

            Matanya sakit dan rasa pedih akibatmenangis. Kepalanya rasa berat dan pening mungkin disebabkan luka dan terhantuktadi. Bukan terhantuk tetapi dihantuk. Dirinya sudah tidak berdaya kini. Dalamkeadaan separuh tidak sedarkan diri itu, sayup-sayup kedengaran bunyi siren.Seperti sudah berputus asa, dia menutup matanya perlahan-lahan. Kelam.                       



Senarai Bab :
Prolog | Bab 1 |
Kami, (Grup Buku Karangkraf) tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami. Kami juga berhak tidak memaparkan komen-komen yang melanggar terma dan syarat yang telah ditetapkan