Kasihmu akan ku miliki-6
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 08 Januari 2016
Posting ke 1

Amna’ dan Dato Azimah sedang berehat di gazebo dan Fahim sedang membuat pelan di bilik kerja ketika Seorang lelaki yang menaiki sebuah motor melemparkan sebuah bungkusan di hadapan pintu.Pak Daud yang sedang berkebun...

1335

Bacaan

Love You Mr.Mafia(part-1)
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 01 Januari 2016
Posting ke 1

Cerpen:Love you Mr.Mafia(part-1) “Mak,Zira pergi sekolah dulu ye”laung Hazirah sambil mengikat tali kasutnya.”ye nak,Hati-hati ye”ucap Pn.Hamima sambil memangku anak bongsunya.Hazirah berjalan menuju ke pondok bas.Setelah menunggu 10 minit dan bas pun tiba Hazirah segera...

3627

Bacaan

Jodoh Tak Lari la!
adamantium
Kategori: Novelet
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 08 Januari 2016
Posting ke 8

MAJLIS RESEPSI Mustaqim dan Arissa bakal berlangsung tiga hari lagi. “Ris bunting pelamin lah nampaknya kan?”kata Puan Zaharah kepada adiknya. “Tu lah, murah rezeki dorang tu. Tiga bulan je kahwin dah melekat,”balas Puan Zahirah sambil ketawa....

9367

Bacaan

Kasihmu akan ku miliki-7
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 10 Januari 2016
Posting ke 1

Faris dan Fira sedang menonton televisyen ,Amna’ pulang sedang buat laporan syarikatnya sambil duduk bersila dia atas permaidani di hadapan TV.”Ibu..oh…ibu”panggil Faris.”ye sayang nak apa?”Amna’ menyahut namun matanya tetap fokus kepada kerja di...

1359

Bacaan

Kisah Cinta Kita ( Cerita Biasa, Cinta yang Luar Biasa )
Syana Lucy
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Disember 2015
Posting ke 5

BAB 4 “MIND, tolong mak bungkus lauk-lauk yang mak dah masak tu jap.” Alief Tasmind baru sahaja sudah menyarungkan baju t-shirt kelabu lembut. Beberapa saat dia menyikat rambut dan terus berlalu keluar dari bilik. Kaki memijak...

3091

Bacaan

AKU INGIN BAHAGIA
NOR FARIDAH
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 07 Januari 2016
Posting ke 4

BAB 4"Yaya bangun. Teman mak pergi kedai Pak Akop. Mak nak beli barang dapur sikit. Karang tak makan tengahari pulak kita" Mak Mah berkata sambil memukul kaki Aleya.Aleya yang mamai...

3506

Bacaan

Love You Mr.Mafia(part-3 end)
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 05 Januari 2016
Posting ke 1

Arian dan Hazirah berjalan menuju ke tempat parkir kereta di tingkat atas bangunan Aeon.Oleh kerana,Hazirah takut dengan suasana tempat parkir yang gelap,dia berjalan sedikit rapat dengan Arian.Sedang mereka berjalan menuju ke kereta,tiba-tiba sekumpulan lelaki...

8877

Bacaan

Love You Mr.Mafia(part-2)
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 03 Januari 2016
Posting ke 1

Hazirah berjalan pulang ke rumah selepas tamat kelas tambahannya tamat.Jam menunjukkan pukul 10 malam.Oleh kerana Devi sakit,Hazirah terpaksa pulang dari kelas tambahan seorang diri.Selalunya Hazirah dan Devi akan pergi bersama menaiki motorsikal milik Devi.Hazirah...

6194

Bacaan

Cinta Boleh Settle
Nafisah
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Disember 2015
Posting ke 1

Hazim menyikat rambutnya yang masih basah itu. Selesa sangat dapat mandi selepas jogging tadi. “Agak-agak mama tengah buat apa ye?” Hazim berfikir sejenak. Hari ini dia cuti. Jadi dia memang akan habiskan masa...

937

Bacaan

Hey, Kau!
Ida
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 11 Januari 2016
Posting ke 6

BAB 6 Aku melangkah masuk ke dalam bilik tidur lalu beg plastik yang berisi novel, cermat aku letakkan di atas meja sisi katil. Beg tangan pula aku campakkan ke atas katil. Aku letak...

4332

Bacaan