Misi Pikat Hati Dia!
Baby
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 14 November 2015
Posting ke 3

BUKU tebal yang tertulis perkataan economy di atasnya dihempas ke atas meja. Dia menghempas punggung ke atas kerusi batu. Dia mendengus geram. Sungguh, dia geram dengan sikap ibunya yang tidak habis-habis memaksa dia menerima...

2560

Bacaan

Shinjiteruyo Deng Gengster
tiya.nisa
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 11 Oktober 2015
Posting ke 4

Sambil ambil pesanan yang sudah siap dibungkus, aku bersusah payah nak cover muka tak mahu bagi orang ternampak. Malu! "Dahlah. Diorang tak perasan kau pun. Sampai nak jatuh motor aku kau buat. Kita bayar...

1676

Bacaan

CINTA LOLIPOP (KISAH SI LOLIPOP)
STELLA LUNA
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 21 Oktober 2015
Posting ke 19

Pertelingkahan kecil yang bermula dari zaman persekolahan akhirnya menjadikan Aryana dan Haniff teman yang rapat sehingga ke zaman universiti. Namun keakrapan hubungan persahabatan mereka bagai musnah apabila Haniff meninggalkan Aryana tanpa sebarang pesan. “Selama ni...

13951

Bacaan

Yang Sana? atau Yang Sini?
Hanny
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 29 Ogos 2015
Posting ke 13

Bab 13 Hospital- Hari ke III Sudah tiga hari dua malam Ku Hara berkampung di hospital. Agak-agaknya kalau terlajak seminggu dia sudah boleh cari bakal suami di situ. Hehehe…Tapi siapa yang sanggup duduk hospital lama-lama...

7279

Bacaan

My Beautiful Husband
Aimie
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Ogos 2015
Posting ke 62

EDDY melangkah perlahan menyusuri kaki-kaki lima deretan kedai. Kedua-dua tangannya dimasukkan ke dalam poket seluarnya. Sesekali kedengaran dia melepaskan keluhan yang berat. Wajahnya yang sugul itu tidak dapat disembunyikan lagi....

244853

Bacaan

Cinta ke Benci?
Nurul Najihah
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 21 Ogos 2015
Posting ke 8

Ryan merenung ke arah sekumpulan perempuan kepoh yang menganggu konsentrasinya membaca buku nota kecil Sejarah. Adi dan Zul menolong cikgu Iskandar di belakang pentas menyebabkan dia terpaksa duduk di dewan tanpa ditemani dua...

4052

Bacaan

PEREMPUAN
Husna
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Oktober 2015
Posting ke 1

Que khusyuk memerhati pekerja Hot&Roll yang sedang sibuk menyediakan pesanannya tadi. Mesej Whatsappnya pada telefonnya pula sekejap-sekejap dikelih dengan penuh debaran. Dah sampai. I pergi toilet kejap. Tunggu I depan Hot&Roll. Que mengalihkan pula...

1675

Bacaan

Virus cintamu
Siti
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Oktober 2015
Posting ke 1

Macam mana lelaki tu boleh tahu rahsia aku,itulah yang menganggu benak fikiran Iris dan membuatkan otaknya tidak dapat fokus terhadap sesi P&P di dalam kelas.Ughh!Mahu beruban aku memikirkannya,bentak Iris di...

862

Bacaan

I LOVE YOU ABANG SINGA
ZAITON
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 08 Oktober 2015
Posting ke 22

BAB 22      Aku bergolek-golek atas katil. Penat dah buka dan tutup kelopak mata. Mengantuk aku sudah terbang entah ke mana. Sepanjang petang di pejabat, fikiran aku asyik teringatkan Tuan Emir. Entah...

105556

Bacaan

Virus cintamu
Siti
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Oktober 2015
Posting ke 23

Iris dan Izz menundukkan muka kerana takut melihat wajah bengis Datin Zara itu.Kedua duanya hanya diam membisu melihat Datin Zara yang berjalan berulang alik di hadapan mereka yang sedang duduk...

16031

Bacaan