Virus cintamu
Siti
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Oktober 2015
Posting ke 1

Macam mana lelaki tu boleh tahu rahsia aku,itulah yang menganggu benak fikiran Iris dan membuatkan otaknya tidak dapat fokus terhadap sesi P&P di dalam kelas.Ughh!Mahu beruban aku memikirkannya,bentak Iris di...

833

Bacaan

PEREMPUAN
Husna
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Oktober 2015
Posting ke 1

Que khusyuk memerhati pekerja Hot&Roll yang sedang sibuk menyediakan pesanannya tadi. Mesej Whatsappnya pada telefonnya pula sekejap-sekejap dikelih dengan penuh debaran. Dah sampai. I pergi toilet kejap. Tunggu I depan Hot&Roll. Que mengalihkan pula...

1640

Bacaan

CINTA LOLIPOP (KISAH SI LOLIPOP)
STELLA LUNA
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 21 Oktober 2015
Posting ke 19

Pertelingkahan kecil yang bermula dari zaman persekolahan akhirnya menjadikan Aryana dan Haniff teman yang rapat sehingga ke zaman universiti. Namun keakrapan hubungan persahabatan mereka bagai musnah apabila Haniff meninggalkan Aryana tanpa sebarang pesan. “Selama ni...

13450

Bacaan

Cinta ke Benci?
Nurul Najihah
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 21 Ogos 2015
Posting ke 8

Ryan merenung ke arah sekumpulan perempuan kepoh yang menganggu konsentrasinya membaca buku nota kecil Sejarah. Adi dan Zul menolong cikgu Iskandar di belakang pentas menyebabkan dia terpaksa duduk di dewan tanpa ditemani dua...

3939

Bacaan

I LOVE YOU ABANG SINGA
ZAITON
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 08 Oktober 2015
Posting ke 22

BAB 22      Aku bergolek-golek atas katil. Penat dah buka dan tutup kelopak mata. Mengantuk aku sudah terbang entah ke mana. Sepanjang petang di pejabat, fikiran aku asyik teringatkan Tuan Emir. Entah...

101919

Bacaan

Yang Sana? atau Yang Sini?
Hanny
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 29 Ogos 2015
Posting ke 13

Bab 13 Hospital- Hari ke III Sudah tiga hari dua malam Ku Hara berkampung di hospital. Agak-agaknya kalau terlajak seminggu dia sudah boleh cari bakal suami di situ. Hehehe…Tapi siapa yang sanggup duduk hospital lama-lama...

7000

Bacaan

EMPAT PERISA CINTA
Amizaanas
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Ogos 2015
Posting ke 1

BAB 1 Lama Syarifah Daurah dan Hezry memandang rumah banglo di hadapan mereka itu. Dengan pagar yang terbuka luas dan pintu gelangsar yang sengaja dibuka. Nasib baik grill masih dimangga. Dan nasib baik...

1128

Bacaan

My Beautiful Husband
Aimie
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Ogos 2015
Posting ke 62

EDDY melangkah perlahan menyusuri kaki-kaki lima deretan kedai. Kedua-dua tangannya dimasukkan ke dalam poket seluarnya. Sesekali kedengaran dia melepaskan keluhan yang berat. Wajahnya yang sugul itu tidak dapat disembunyikan lagi....

238758

Bacaan

Virus cintamu
Siti
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Oktober 2015
Posting ke 23

Iris dan Izz menundukkan muka kerana takut melihat wajah bengis Datin Zara itu.Kedua duanya hanya diam membisu melihat Datin Zara yang berjalan berulang alik di hadapan mereka yang sedang duduk...

15622

Bacaan

Shinjiteruyo Deng Gengster
tiya.nisa
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 11 Oktober 2015
Posting ke 4

Sambil ambil pesanan yang sudah siap dibungkus, aku bersusah payah nak cover muka tak mahu bagi orang ternampak. Malu! "Dahlah. Diorang tak perasan kau pun. Sampai nak jatuh motor aku kau buat. Kita bayar...

1615

Bacaan