BUKAN LAGI MIMPI
NOR RAFIDAH
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 16 Disember 2016
Posting ke 8

“Kenapa awak pandang saya macam tu? Kalau awak marah fasal semalam, saya minta maaf” Ucap Daliya perlahan. Nasrul dari tadi asyik menjelingnya. Naik seram pun ada. “Duduk!” Arah Nasrul keras. Daliya menurut. Perlahan-lahan...

2695

Bacaan

serpihan terakhir sebuah memori
Norfarah Hanim bt Mohd Baharudin
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 11 Disember 2016
Posting ke 11

-2013- Zarith Asyraf menghempas fail-fail di atas meja. Rambutnya yang tersisir rapi dikusutkan. Sememangnya dia sedang kusut. Sudah 8 tahun dia berurusan dengan lelaki itu, namun lelaki itu sering sahaja menolak untuk berjumpanya...

2470

Bacaan

Hanya Kita Punya!
Liah Ismail
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 09 Disember 2016
Posting ke 6

BAB 6HABIS saja penggambaran yang dilakukan petang tadi, semua peralatan penggambaran dikemas. Mahu tidak mahu, hari ini mereka perlu balik ke bandar Seoul juga. Tidak perlu bermalam di situ untuk...

2274

Bacaan

OH MY DOCTOR
Rabihah Nur Ridhuan
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 Disember 2016
Posting ke 7

Kaki yang teguh berdiri terasa lembik. Sesaat kemudian Nayli sudah terduduk. Dia mengetap bibir. Dibiarkan air mata yang mengalir deras menuruni lekuk pipinya. Tidak mampu dia berdiri tegak bila Adrian sanggup melontarkan kata...

4648

Bacaan

Untuk Mencintaimu
NABELLA BAZLI
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 14 Disember 2016
Posting ke 4

TENGKU Maznah tersenyum simpul melihat anak terunanya itu yang kelihatan ceria saja semenjak dia pulang dari kerja tadi. Menyanyi, bersiul saja sepanjang masa. Senang hati agaknya. Sebenarnya sudah lama dia tidak melihat Tengku Ryan...

1624

Bacaan

Lukisan Buatmu
Juliana
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 Disember 2016
Posting ke 5

Dari dalam bilik Nellysa lagi sudah dengar suara riuh rendah Arman berbual dengan Tuan Ahmad di laman rumahnya. Nellysa melihat jam di dindingnya. Malas betul dia mahu turun sekarang. Pasti Arman menyoalnya bermacam-macam...

1701

Bacaan

Te Quiero
Senjakalamalam
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 05 Disember 2016
Posting ke 4

“Ya mak cik.Kenapa?”Ujarku sejurus telefon dijawab.Waalaikummussalam pak cik.Tak ada apa.Cuma nak ingatkan esok ada meeting.“Meeting?”Aku yang sedang baring terduduk.Lemah betul aku dengan meeting ni.Tapi,aku rasa semester dah habis kan?Pertaruhan pun...

1126

Bacaan

MISTERI SERI TAK BERTUAN
wawa.ariff
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 08 Disember 2016
Posting ke 4

Jeritan Tok memecah ruang sepi halaman tamu tu, Kedengaran Toki, ayah dan abang aku berlari ke arah kami bertiga, Aku cuma memandang lesu, Sikit pun aku tak lepaskan pelukkan Mak, Mengigil satu badan...

3711

Bacaan

CINTA 14 FEBRUARI (IFFA ZALIA)
Iffa
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 Disember 2016
Posting ke 2

DUA Cinta adalah ketika kita merasakan suatu getaran rasa. Yang tidak bisa diungkapkan dengan kata-kata. RABU, 15 FEBRUARI 2017. HARI ini sekali lagi aku akan menghadiri sesi temuduga yang ditangguhkan semalam. Sejak dari malam tadi mata ini tak...

1092

Bacaan

Si Bibir Ungu
NOR FARIDAH
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 10 Disember 2016
Posting ke 1

Bau minyak wangi memenuhi di setiap ruangan bilik tidur Nur Izara Natasya. Tangannya ligat mengemaskan make Up yang berselerak di meja solak. Hari ini merupakan hari yang paling ditunggu-tunggu. Setelah...

608

Bacaan