BIDADARI
Ummu Hanan
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 28 Jun 2016
Posting ke 5

...

20348

Bacaan

KESUMAT
Ummu Hanan
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 14 Jun 2016
Posting ke 10

“Alhamdulillah, Hana dah sedar” Emaknya memeluk tubuh Hana. Terkebil-kebil Hana menatap suasana yang kelihatan asing padanya. Mimpi panjang yang dialaminya itu seperti kejadian benar yang berlaku keatas dirinya. Doktor, jururawat...

39065

Bacaan

Lanun
NaimTamdjis
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 18 Jun 2016
Posting ke 11

Jusoh menjerit kesakitan. Mata pedang yang tajam mula menghiris tubuhnya.“Tolong aku Maun! Tolong! Tolong!” Jerit Jusoh.Pak Maun menutup kedua belah telinga dengan tangannya. Dia tidak sanggup mendengar jeritan Jusoh. Malah...

22945

Bacaan

SERAM: KISAH LATIFAH
Maria Kajiwa
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 19 Jun 2016
Posting ke 4

1942 Kampung Mati Api BUNYItembakan dan letupan bom sudah berhenti dari arah bukit. Kapal terbang askar juga sudah tidak kelihatan terbang melewati kawasan kampung seperti beberapa minggu sebelum itu. Suasana agak sunyi. Di pantai, perahu-perahu nelayan terbiar...

7814

Bacaan

KEM RAHSIA
Rohaidah
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 24 Jun 2016
Posting ke 4

ACARA perbarisan tamat latihan untuk Kor Risik96 Rejimen Khas Perisikan Tempur atau dikenali sebagai kumpulan 96RKTP baru sahaja selesai. Selama enam bulan mereka menjalani latihan ketenteraan secara intensif ala komando di Kem Batu Gajah,...

3200

Bacaan

Salahkah Aku kerana Cinta Padanya...?!
Miss Spek
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 Jun 2016
Posting ke 2

Kata - kata Afiz membuat Peach terdiam. Peach memandang Afiz dalam kebingungan. Afiz menyedari hal itu lalu berkata, "Alah... Amoi ni. Orang nak kacau sikit tak boleh. Nanti you kahwin dengan...

1323

Bacaan

Pujaan Karissa
Mya
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 23 Jun 2016
Posting ke 2

PUJAAN KARISSA PART 2."Sayang.. I miss you.." Redza gapai jemari Karissa lalu dibawanya ke bibir."Yela tu.. Entah-entah rindu orang lain kan?" usik Karissa."Sampai hati tuduh abang macam tu," rajuk si...

4545

Bacaan

Ilusinasi
Sue Aliff
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 22 Jun 2016
Posting ke 7

Rasa seram tiba-tiba menjengah pundaknya. Dia memandang sekeliling, jangan lah bayangan yang dia nampak tadi menjelma di hadapan mereka pula.“ Tak nak cerita lah Cik Sara, takut saya.” Ran mengaku...

41507

Bacaan

PROJEK SERAM HOTEL : Hotel Gentayangan
NaimTamdjis
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 14 Jun 2016
Posting ke 4

“Abdul. Kamu sudah kerja sini berapa lama?” tanya Ropi sambil menunggu di hadapan pintu lif untuk ke tingkat 13. Tangannya memegang kereta sorong yang mengandungi peralatan mencuci. Sementara Ropi hanya berlenggang sahaja....

3981

Bacaan

KEMAAFAN DENDAM YANG TERINDAH
eyra shazleyra
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 Jun 2016
Posting ke 8

HUSNA di dapur benar kegelisahan. Ingin menjenguk tapi langsung tak berani. Cuba memicingkan pendengaran namun sepatah tak didengari. Atau dia sedang dilanda debar yang bukan sedikit membuatkan pendengaran menjadi berdengung.“Husna!”“Ya...

5285

Bacaan