Cintaku Forevermore
hani
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 Ogos 2015
Posting ke 3

“ABAH nak keluar kejap. Nak singgah kat kedai... Hari ni, ada stok baru barang-barang tu dah sampai... Tak sedap pulak hati abah nak tinggalkan si Saiful tu uruskan kedai tu sendiri... Dan kamu...

2004

Bacaan

Calon Suami Buat Novelis
Rose Eliza
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 07 Ogos 2015
Posting ke 10

QAIRA mengerling jam di pergelangan tangan. Masa sudah merangkak ke pukul 9.00 pagi. Hampir dia terlupa dengan sesi tanda tangan yang dianjur oleh salah sebuah kedai buku pada pukul 11.00 pagi nanti. Gara-gara menyiapkan...

5343

Bacaan

EMPAT PERISA CINTA
Amizaanas
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Ogos 2015
Posting ke 1

BAB 1 Lama Syarifah Daurah dan Hezry memandang rumah banglo di hadapan mereka itu. Dengan pagar yang terbuka luas dan pintu gelangsar yang sengaja dibuka. Nasib baik grill masih dimangga. Dan nasib baik...

1156

Bacaan

Bintang Untuk Dia
Hannan
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 01 Julai 2015
Posting ke 5

[4] Aku menjangkakan sesuatu yang teruk. Ya, aku tahu sebentar sahaja lagi, akan tercetus satu pergaduhan antara dua orang pemuda yang aku rasa sudah lama bertengang urat antara satu sama lain. Ilham...

2564

Bacaan

Madu Tak Jadi
nuroll shazlinda
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Ogos 2015
Posting ke 12

“Assalamualaikum,” ucap Shazzy sebaik sahaja dia masuk ke dalam bilik Wafi. Salam turut diucapkan oleh Encik Zainuddin dan Puan Amalina. Encik Warith, Puan Zainun dan Wafi menyambut huluran salam mereka....

8113

Bacaan

Awekku Minah Latah
Aida Adia
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 03 Julai 2015
Posting ke 22

MAKOdah baru sahaja selesai memberi salam kirinya usai Solat Zohor apabila terdengar pintu rumah diketuk bertalu-talu. Terkial-kial Mak Odah bangun dan agak panik kerana pintu diketuk agak kuat. Mak Odah tidak pasti mahu...

22400

Bacaan

Superstar M vs Bodyguard Gangster
Nurul
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 07 Ogos 2015
Posting ke 2

  " Kita sekarang bersiaran secara langsung di hadapan kenderaan MPV milik Danish Mikael. Kami akan berusaha mendapatkan komenya berhubung isu pergaduhannya dengan Anaz Safwan, pelakon muda yang sedang meningkat...

2466

Bacaan

Cinta si Mamat Poyo
Aisy
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 27 Julai 2015
Posting ke 6

Terkesima aku kejab... Dengan hanya seluar track hitam,berbaju kelabu dan bertopi dah mampu buat hati aku berdenyut laju... Hebatnya ciptaanMu... Aku nampak dia pun sedikit terkejut sambil mata bertentang mata......

6994

Bacaan

Ada Apa Dengan Dia?
Nurul
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 10 Ogos 2015
Posting ke 1

Bab 1 Husna berlari-lari anak. Sesekali dia mengerang kesakitan kerana terpijak ranting-ranting kayu yang tajam. “Kakak, Helmi takutlah.” Helmi yang berlari bersamanya memeluk erat kakaknya itu. Mendengar itu, Husna terus bersemangat. Tidak mahu adiknya tercedera....

742

Bacaan

MR. & MISS TROUBLEMAKER
nurul asma
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 14 Ogos 2015
Posting ke 1

  MR. & MISS TROUBLEMAKER Ayuma umairah Bab 1 Fatia melihat cincin di jari manisnya, kini dia sah bergelar tunangan orang. Baru sebentar tadi bakal mak mertuanya menyarungkan cincin itu sambil tersenyum bahagia, maklumlah menantu pilihannya sendiri....

10011

Bacaan