Misi Pikat Hati Dia!
Baby
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 14 November 2015
Posting ke 3

BUKU tebal yang tertulis perkataan economy di atasnya dihempas ke atas meja. Dia menghempas punggung ke atas kerusi batu. Dia mendengus geram. Sungguh, dia geram dengan sikap ibunya yang tidak habis-habis memaksa dia menerima...

2915

Bacaan

GILA-GILA ITU AKU!
NOR FARIDAH
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Disember 2015
Posting ke 1

BAB 1 Misi harus diteruskan walau apa pun yang berlaku,nak tak nak aku mesti teruskan misi aku. Ya! Aku harus buktikan dekat papa dan isteri muda papa yang kerek tu...

954

Bacaan

What Do You Mean ?
amila_ahmad
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 14 November 2015
Posting ke 1

Alisa dan Khairil sudah berkawan hampir 20 tahun. Mereka mula berkawan sejak dari sekolah rendah lagi. Kebetulan pula, rumah Alisa terletak sebelah rumah Khairil. Sudah semestinya mereka adalah jiran. Mereka...

1792

Bacaan

Virus cintamu
Siti
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Oktober 2015
Posting ke 23

Iris dan Izz menundukkan muka kerana takut melihat wajah bengis Datin Zara itu.Kedua duanya hanya diam membisu melihat Datin Zara yang berjalan berulang alik di hadapan mereka yang sedang duduk...

18594

Bacaan

Ex ke Crush?
Anna
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 13 Disember 2015
Posting ke 5

RING! RING! RING! Mia mengapai jam loncengnya dengan mata yang masih tertutup lalu memerhati jarum jam lonceng tersebut. Baru jam 6:35. Mia menutup matanya kembali.        Tiba-tiba Mia...

6630

Bacaan

CINTA LOLIPOP (KISAH SI LOLIPOP)
STELLA LUNA
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 21 Oktober 2015
Posting ke 19

Pertelingkahan kecil yang bermula dari zaman persekolahan akhirnya menjadikan Aryana dan Haniff teman yang rapat sehingga ke zaman universiti. Namun keakrapan hubungan persahabatan mereka bagai musnah apabila Haniff meninggalkan Aryana tanpa sebarang pesan. “Selama ni...

16427

Bacaan

Bunga Cintaku!
Auni Azman
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 28 November 2015
Posting ke 4

Bab 4 Rayyan membuka pintu rumah dengan seribu satu rasa yang bercampur baur. Kaca matanya ditanggal lalu diletakkan di atas meja kopi di ruang tamu. Keluhan bertubi tubi dilepaskan setelah menghempaskan tubuhnya di sofa...

2532

Bacaan

PEREMPUAN
Husna
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Oktober 2015
Posting ke 1

Que khusyuk memerhati pekerja Hot&Roll yang sedang sibuk menyediakan pesanannya tadi. Mesej Whatsappnya pada telefonnya pula sekejap-sekejap dikelih dengan penuh debaran. Dah sampai. I pergi toilet kejap. Tunggu I depan Hot&Roll. Que mengalihkan pula...

1857

Bacaan

Virus cintamu
Siti
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Oktober 2015
Posting ke 1

Macam mana lelaki tu boleh tahu rahsia aku,itulah yang menganggu benak fikiran Iris dan membuatkan otaknya tidak dapat fokus terhadap sesi P&P di dalam kelas.Ughh!Mahu beruban aku memikirkannya,bentak Iris di...

975

Bacaan

Encik Bodyguard Sayang ( Bodyguardku pemalu new update)
Fazrol
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 17 Disember 2015
Posting ke 1

AKHIRNYA, tiba juga Tengku Julia di Malaysia. Setelah seminggu berada di kota Paris untuk menyelesaikan hal syarikatnya yang mempunyai sedikit masalah di sana. Laju kaki Tengku Julia melangkah sambil menarik bagasi...

2188

Bacaan