MR. & MISS TROUBLEMAKER
nurul asma
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 14 Ogos 2015
Posting ke 1

  MR. & MISS TROUBLEMAKER Ayuma umairah Bab 1 Fatia melihat cincin di jari manisnya, kini dia sah bergelar tunangan orang. Baru sebentar tadi bakal mak mertuanya menyarungkan cincin itu sambil tersenyum bahagia, maklumlah menantu pilihannya sendiri....

9822

Bacaan

Cinta si Mamat Poyo
Aisy
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 27 Julai 2015
Posting ke 6

Terkesima aku kejab... Dengan hanya seluar track hitam,berbaju kelabu dan bertopi dah mampu buat hati aku berdenyut laju... Hebatnya ciptaanMu... Aku nampak dia pun sedikit terkejut sambil mata bertentang mata......

6851

Bacaan

Awekku Minah Latah
Aida Adia
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 03 Julai 2015
Posting ke 22

MAKOdah baru sahaja selesai memberi salam kirinya usai Solat Zohor apabila terdengar pintu rumah diketuk bertalu-talu. Terkial-kial Mak Odah bangun dan agak panik kerana pintu diketuk agak kuat. Mak Odah tidak pasti mahu...

21829

Bacaan

Superstar M vs Bodyguard Gangster
Nurul
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 07 Ogos 2015
Posting ke 2

  " Kita sekarang bersiaran secara langsung di hadapan kenderaan MPV milik Danish Mikael. Kami akan berusaha mendapatkan komenya berhubung isu pergaduhannya dengan Anaz Safwan, pelakon muda yang sedang meningkat...

2372

Bacaan

OREO dan CHIPS MORE
ILLYA
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 22 Jun 2015
Posting ke 10

SYAHIN pandang wajah emaknya yang serius. Semalam emaknya sampai di apartmen mewahnya ini dengan bantuan Nuha. Orang tua tu datang mengejut. Nuha pun langsung tidak memberitahu pada dia. Senyap saja. Macam dah berpakat....

9154

Bacaan

Madu Tak Jadi
nuroll shazlinda
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Ogos 2015
Posting ke 11

11Shazzy melemparkan tubuhnya ke katil. Dia merenung siling dengan pandangan kosong. Kemudian dia mengayakan kuak lentang di atas katil seolah-olah dia sedang berenang di dalam kolam renang. Satu tabiat yang...

6950

Bacaan

Bintang Untuk Dia
Hannan
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 01 Julai 2015
Posting ke 5

[4] Aku menjangkakan sesuatu yang teruk. Ya, aku tahu sebentar sahaja lagi, akan tercetus satu pergaduhan antara dua orang pemuda yang aku rasa sudah lama bertengang urat antara satu sama lain. Ilham...

2502

Bacaan

Ada Apa Dengan Dia?
Nurul
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 10 Ogos 2015
Posting ke 1

Bab 1 Husna berlari-lari anak. Sesekali dia mengerang kesakitan kerana terpijak ranting-ranting kayu yang tajam. “Kakak, Helmi takutlah.” Helmi yang berlari bersamanya memeluk erat kakaknya itu. Mendengar itu, Husna terus bersemangat. Tidak mahu adiknya tercedera....

725

Bacaan

Cintaku Forevermore
hani
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 Ogos 2015
Posting ke 3

“ABAH nak keluar kejap. Nak singgah kat kedai... Hari ni, ada stok baru barang-barang tu dah sampai... Tak sedap pulak hati abah nak tinggalkan si Saiful tu uruskan kedai tu sendiri... Dan kamu...

1965

Bacaan

Calon Suami Buat Novelis
Rose Eliza
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 07 Ogos 2015
Posting ke 10

QAIRA mengerling jam di pergelangan tangan. Masa sudah merangkak ke pukul 9.00 pagi. Hampir dia terlupa dengan sesi tanda tangan yang dianjur oleh salah sebuah kedai buku pada pukul 11.00 pagi nanti. Gara-gara menyiapkan...

5173

Bacaan