cinta jangan pergi
Nurizzatul Nadirah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 22 Ogos 2017
Posting ke 4

       Azam  duduk  di  bangku di  hadapan  rumahnya  sambil  menikmati  kek  coklat  yang  di  sediakan  oleh  uminya, Puan Kalsom.  Masakan  dari  air  tangan  uminya  tidak...

1517

Bacaan

Nikmat Yang Hilang
Muhammad Ramzie Aliff Aiman
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 07 September 2017
Posting ke 3

Ada sesetengah orang mengatakan yang warna merah itu bermaksud sayang, kasih dan cinta, tapi bagaimana dengan merahnya darah manusia? Masihkah ia melambangkan sayang, kasih dan cinta? Darah merah pekat memancut keluar...

1117

Bacaan

Dia Lelaki Teragung
Orkid
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 18 September 2017
Posting ke 13

BAB 12"Apa lagi yang tak cukup?” Soal Adam menemani Zahra membeli barang-barang keperluan sepanjang Zahra menyambung pengajiannya nanti.“Rasanya semua dah ada. Ini pun dah banyak abang belikan.” Zahra menunjukkan beg...

5115

Bacaan

Opss!!! Tersilap Cinta
najihah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 01 September 2017
Posting ke 2

AKU, Hana, Sahira dan Rizal ialah kawan baik. Geng kami merupakan antara geng yang famous di sekolah.Sebut je Geng Taiko Gedik. Siapa tak kenal? Geng suka ponteng kelas yang kini...

1266

Bacaan

Hanya dia bidadariku
Ayishah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 26 Ogos 2017
Posting ke 1

Bab 1       "Rasanya dah ok la kot ni kan? Cantik sangat pun nak buat apa? Bukan ada orang nak pun." Farisha berpusing-pusing dihadapan cermin yang besar itu....

701

Bacaan

HANYUT
MOHD AMIRUL EKHWAN
Kategori: Novel
Genre: Umum
Paparan sejak 18 September 2017
Posting ke 16

BAB 14: “KARAM” Haron membuka mata. Dia yang terlena di atas sofa selepas pulang berjemaah Subuh di masjid kini memandang program yang bersiaran di kaca televisyen di hadapannya....

2640

Bacaan

IZZ vs IZZARA
norsyafirayusof@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 12 September 2017
Posting ke 16

IZZARA terpinga-pinga namun langkahnya diatur juga masuk ke dalam. Ini bukan kedai makan, ni hotel 5 bintang. Gadis itu meneliti pakaiannya dari atas ke bawah. Rasanya dia tak menepati langsung...

6626

Bacaan

Babad Nuberia
Nir Hakmi shah
Kategori: Novel
Genre: Fantasi
Paparan sejak 27 Ogos 2017
Posting ke 1

 "Viagar, apa yang sedang berlaku?" tanya gadis berkulit kuning langsat kepada seorang lelaki pertengahan umur yang membuntutinya. Memuncungkan mulut sambil mengacungkan tangan kiri ke arah sekelompok orang di pinggir muka...

349

Bacaan

Setia Untukku (Sedang Perhati Kamu)
arbainah77@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 01 September 2017
Posting ke 7

SEPANJANG perjalanan Hazreen hanya mendiamkan diri. Tiada sepatah perkataan pun keluar dari bibir nipisnya. Dia hanya duduk dengan sopan sambil termenung kosong. Merenung cermin hadapan kereta Ashril yang berkilat. Entah...

2963

Bacaan

Wife/Student Versi Antarabangsa
danishiny21@yahoo.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 September 2017
Posting ke 2

TERPEGUN Tengku Umar Tajuddin melihat panorama indah di sepanjang kampung halaman milik Haura Adlea. Ah, beruntungnya dia memiliki kampung seindah ini.Jika aku di tempatnya, tentu tak sekali-kali akan ku tinggalkan...

1580

Bacaan