Firman ... Bukan Lelaki Biasa
noorini
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 03 Mei 2017
Posting ke 7

Rumah bujang Firman sunyi tengah hari itu, hanya dia danRizal sahaja yang ada di rumah, seorang lagi rakan serumah belum pulang darikerja. Itulah kebiasaan mereka, kadang-kadang tinggal berdua,...

3008

Bacaan

Chalet
naim.tokyozairosb@yahoo.com.my
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 19 Julai 2017
Posting ke 5

Jalan sangat sunyi pada ketika ini. Matahari mula naik. Apabila sampai di tempat di mana Fattah terserempak dengan pakcik Goos, dia segera memberhentikan basikalnya dengan kaki. Basikal berhenti serta...

5282

Bacaan

SHIA
anaomarmatamin@gmail.com
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 20 Mei 2017
Posting ke 6

Kalau dipanjangkan jadi novel... ini sambungannya šŸ˜Š"Kau takde kawan lain ke Adam? Asyik ikut aku je dari dulu?"Adam tak menyahut. Hanya kedengaran nyanyian serangga hutan mengiringi mereka. "Aku serba salah betul....

2670

Bacaan

UMMU SIBYAN
ninieothman@yahoo.com
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 31 Mei 2017
Posting ke 2

BAB 1 SAKA AMAR yang lesu dipandang penuh minat.Sejak tadi asyik merenung meja dan air teh yang dipesan tidak bersentuh. Leman menepuk belakang Amar kuat-kuat. Mujur buku lima lelaki itu tidak naik...

2042

Bacaan

Teman Wanita
Nur
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 28 Mei 2017
Posting ke 3

Raraberjalan terus. Di tangannya ada sebatang lilin. Lilin itu dihalakan kesekeliling. Menyuluh di belakang, kiri dan kanan. Dia melihat semak samun yangtebal. Dalam pekat malam itu, pandangannya menangkap...

3082

Bacaan

Cahaya
rozaliana90@gmail.com
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 05 Mei 2017
Posting ke 4

1620

Bacaan

Puteri Mandi
zhararuzihairi@yahoo.com
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 05 Mei 2017
Posting ke 7

BAB 6 Ishak dan Tapai melangkah jeram kecil sebelum sampai ke Telaga Puteri,tempat dimana Alias masih...

3437

Bacaan

BISIKAN DENDAM
hayatisalleh92@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 18 Mei 2017
Posting ke 19

Pagi itu Seri bersiap-siap memakai kebaya merah. Seri tersenyum saat dia terpandang wajahnya di cermin. Muda dan berseri-seri. Usai bersiap Seri segera menuju ke ruang makan. Senah sedang sibuk menghidangkan...

9595

Bacaan

Aku Dan Jiran
lieza_2504@yahoo.com
Kategori: Cerpen
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 21 Julai 2017
Posting ke 1

KisahAku & Jiran Lebihkurang 13 tahun aku tinggal di Flat ini. Rumah aku di tingkat 4, Flat 6 tingkatdi taman perumahan yang agak jauh dari...

819

Bacaan

Puaka Rumah Sewa
mfauzi6079@gmail.com
Kategori: Cerpen
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 25 Julai 2017
Posting ke 1

          ā€œAssalamualaikum Mak?.  Bila Mak dan abah nak ambil Puteri?.  Kejap lagi ayah si Intan tu datang ambik dia.  Puteri tinggal sorang-sorang ni.  Puteri takut lah...

1038

Bacaan