WHISTLE KE HATIKU
Soul Eryma
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 12 September 2017
Posting ke 4

SUNG Yoon melihat jam di dinding. Sudah pukul 10.00 malam tapi Deana masih lagi setia menemaninya di situ sambil menonton drama yang terpapar di skrin televisyen. Dia...

577

Bacaan

Wife/Student Versi Antarabangsa
danishiny21@yahoo.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 September 2017
Posting ke 2

TERPEGUN Tengku Umar Tajuddin melihat panorama indah di sepanjang kampung halaman milik Haura Adlea. Ah, beruntungnya dia memiliki kampung seindah ini.Jika aku di tempatnya, tentu tak sekali-kali akan ku tinggalkan...

839

Bacaan

DAMBAAN CInta
Ashie
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 September 2017
Posting ke 1

Tanggisan yang tak henti-henti daripada tadi mengingatkan semulakejadian yang berlaku beberapa jam tadi. Raungannya semakin kuat. Dia tak dapatmenerima kenyataan apa yang telah berlaku keatas dirinya. Kereta yang...

139

Bacaan

Babad Nuberia
Nir Hakmi shah
Kategori: Novel
Genre: Fantasi
Paparan sejak 27 Ogos 2017
Posting ke 1

 "Viagar, apa yang sedang berlaku?" tanya gadis berkulit kuning langsat kepada seorang lelaki pertengahan umur yang membuntutinya. Memuncungkan mulut sambil mengacungkan tangan kiri ke arah sekelompok orang di pinggir muka...

141

Bacaan

IZZ vs IZZARA
norsyafirayusof@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 12 September 2017
Posting ke 11

GADIS itu tercengang,mulutnya ternganga luas. Berita yang baru disampaikan sendiri oleh suaminya benar-benar tak dapat dihadam malah turut tidak boleh dihadam oleh orang lain yang ada di situ. Lantas tangan...

1546

Bacaan

Hanya dia bidadariku
Ayishah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 26 Ogos 2017
Posting ke 1

Bab 1       "Rasanya dah ok la kot ni kan? Cantik sangat pun nak buat apa? Bukan ada orang nak pun." Farisha berpusing-pusing dihadapan cermin yang besar itu....

375

Bacaan

Setia Untukku
arbainah77@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 01 September 2017
Posting ke 4

RANCANGAN televisyen yang terpancar di skrin amat membosankan. Macam sudah tak ada rancangan lain yang boleh ditonton dek Hakimi. Lagi-lagi sukan dan lumba kereta. Siaran ulangan pulak tu. Patutlah otak...

733

Bacaan

Opss!!! Tersilap Cinta
najihah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 01 September 2017
Posting ke 2

AKU, Hana, Sahira dan Rizal ialah kawan baik. Geng kami merupakan antara geng yang famous di sekolah.Sebut je Geng Taiko Gedik. Siapa tak kenal? Geng suka ponteng kelas yang kini...

639

Bacaan

Nikmat Yang Hilang
Muhammad Ramzie Aliff Aiman
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 07 September 2017
Posting ke 2

Matahari masih berada tegak di langit siang, normal di atas kepalaku. Ia seperti tidak berganjak dari tadi. Seperti mahu menemaniku yang sedang kebingungan. Dia terus menggenggam tanganku yang berdebu. Semakin aku...

300

Bacaan

Adakah Dia Bidadariku?
Jenifer
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 September 2017
Posting ke 3

Bab 3Seperti semalam aku masuk pejabat. Tetapi hari ni rasa lain sikit sebab hari ini adalah Rabu. Maksudnya aku kena pergi ke suatu tempat bersama dengan si Boss Berlagak tu...

406

Bacaan