Cinta Hati Tuan Professor
batiah72@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 Oktober 2017
Posting ke 15

Seperti yang diminta, Izzah mengiringi Prof Izmir ke mesyuarat tersebut. Mesyuarat pantauan geran penyelidikan. Semalam semasa menyediakan carta-carta itu semua Izzah ada membaca sedikit tentang penyelidikan Prof Izmir. Geran penyelidikan...

15137

Bacaan

Gadis Penjual Strawberry
mfauzi6079@gmail.com
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 02 Oktober 2017
Posting ke 1

               Jalan Tapah - Cameron Highlands.               Aiman memandu motorsikalnya dengan cermat . Selepas subuh dia sudah bergerak dari Kuala Lumpur.  Segalanya telah diatur dan...

902

Bacaan

BERARAK MENDUNG KELABU
hartini
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 Oktober 2017
Posting ke 12

Kejadian di taman siang tadi masih terbayang di ruangan minda. Terasa sejuk perut mengandungkan anaknya itu. Zaim memang seorang anak yang baik dan penyayang. Kalau boleh dia...

1057

Bacaan

Manager Peribadiku
Nur Atiqah Adiba
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 02 November 2017
Posting ke 1

 Bukan main bersemangat aku hari ni nak mulakan hari pertama sebagai manager pada artis yang bernama Razif. Artis yang selalu digilai ramai. Untunglah kau Amy. "mak! Amy pergi dulu. Hari ni...

216

Bacaan

SUDAH KETENTUAN NYA
ROKIAH
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 09 Oktober 2017
Posting ke 39

Nadia runsing memikirkan yang Azmi telah pun dibebaskan dari penjara kerana meragut. Penjara itu dah macam hotel dibuatnya. Keluar tiga empat bulan, kemudian masuk semula.  Kenapa lah lelaki itu tidak...

10411

Bacaan

KALA INI IZINKAN DIA...
AFIDAH
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 Oktober 2017
Posting ke 18

“Mica, jalan pelan-pelan boleh tak?Kaki kau kan tak elok lagi tu” suara Sabby sudah naik satu oktaf apabilamelihat jalan Sarah yang laju saja menonong meningglkan dia di belakang.

2282

Bacaan

CAHAYA CINTA QAISARA
sitisalwa39@yahoo.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 Oktober 2017
Posting ke 1

   HUJAN lebat dan malam yang kelam menyukarkannya untuk melangkah laju ke hadapan. Suara tangisan bayi...

313

Bacaan

Jangan Nakal Sangat!
AIYANN
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 27 Oktober 2017
Posting ke 1

BAB 1“DIAN kena dengar cakap mama. Mama tak nak dengar alasan lagi. Cukup dah peluang sebulan mama bagi pada Dian. Tapi, apa hasilnya? Kosong? Tak ada faedah pun!” Tegas suara...

269

Bacaan

PRINCE CHARMING UNTUK LILY.
Rafizah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 Oktober 2017
Posting ke 29

HARI SABTU.Pukul 12 tengahari. Aku bertukar cuti dengan Lela. Aku terpacak di depan pagar kilang. Kali ini, aku sudah tidak mahu fikir tentang malu atau ‘apa kata orang’. Aku tahu...

6861

Bacaan

REDHA
Ashie
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 23 Oktober 2017
Posting ke 1

"Shut up! Aku nak tidur." Jerkah Zhaffar.Terhinjut bahunya dengan jerkahan itu. Air matanya mengalir diseka. Tempat duduk sebelah dikerling dengan pandangan tajam. Lelaki yang tak punya perasaan sejak dulu sehingga...

344

Bacaan