Kita Couple Nak?
Siti Norshimah Binti Md Yasan
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 28 Ogos 2016
Posting ke 1

Kita couple nak Alisya memandang kepada Rafiq dengan satu perasaan yang sukar digambarkan. Sedih, sayu, kecewa semuanya menjadi satu resepi. Macam resepi masak lemak cili api. Kalau makan memang tangap nangis....

2039

Bacaan

CEMBURU ITU CINTA!
Liah Ismail
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 22 Ogos 2016
Posting ke 8

BAB 8NURSYAZWANI dan Umairah ambil tempat duduk di belakang seperti biasa. Hari ini buat pertama kalinya perjumpaan antara rumah-rumah sukan diadakan untuk tahun ini. Tujuan perjumpaan tersebut tidak lain dan tidak...

3304

Bacaan

Komplot Cinta Tak Jadi
Syaza
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Julai 2016
Posting ke 0

Cannot load content...

1913

Bacaan

MY VALENTINE
nea
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 14 September 2016
Posting ke 1

My Valentine Prolog “Aen,Aen Natasya binti Dato’ Hisyam!”jerit Cikgu Kamariah.Aen tersentak dan tersedar daripada lamunannya.Dia terus menjawab panggilan cikgunya. “Ya,cikgu!”kata Aen dengan suara yang lantang. “Sila ulang apa yang saya katakana tadi,”arah...

770

Bacaan

Tak suka tapi Cinta
Diyana
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Oktober 2016
Posting ke 66

“Sayang.. stoking abang sayang letak dekat mana?” tanya Haziq. tangannya sibuk menaip sesuatu di dalam telefon bimbitnya. “Ada dalam almari tu. abang ni, kan Sya dah bagitahu tiga kali.” jawab Aisyah...

156808

Bacaan

Oh My Cupcake!
Farid
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 07 Ogos 2016
Posting ke 1

“Oh, lega rasanya! Badan pun sudah berkeriut apabila bergerak. Silap-silap boleh terkena osteoporosis dalam usia yang begitu muda!”Hanis Liyana melemparkan beg tangan jenama Gucci ke arah sofa berspringnya yang menyebabkan...

1240

Bacaan

NAMAKU MUTIARA
FarhahShah
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 16 September 2016
Posting ke 1

Namaku Mutiara. Cahaya Mutiara. Pelikkan? Bahasa Malaysia sangat. Bukan arab mahupun inggeris. Seluruh keluarga aku panggil aku Tiara. Kawan-kawan dan orang bukan ahli keluarga aku panggil aku, Mutia. Aku anak kedua dari tiga...

1214

Bacaan

Aku? Kahwin?
Athree
Kategori: Novelet
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 14 Ogos 2016
Posting ke 30

Inilah hari yang dinanti-nantikan. Berdirinya tiang melengkapkan iman. Walimah diadakan mengikut sunnah, kecil tetapi meriah. Seekor kambing telah menjadi korban. Dua batang bunga mangga menyerikan tempat emak dan abah berdiri. Tiga khemah tersusun...

10058

Bacaan

Pabila Dia Bertukar Dear
Zan Zarida
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 13 Ogos 2016
Posting ke 24

RUS memandang wajahnya di cermin. Tadi, Nurul yang menyolek dirinya. Apabila terpaksa berkahwin tanpa rela, beginilah jadinya. Dia tidak mahu mak andam atau orang lain menyentuh wajahnya. Dia langsung tiada hati hendak...

129796

Bacaan

CIK PILOT, AKU CINTA KAMU!
Anak Fatimah
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 07 Oktober 2016
Posting ke 19

Fatiha duduk menghadap lelaki Inggeris kacak dan tinggi lampai di hadapannya. Aura lelaki itu begitu kuat sehingga menyebabkan dirinya terasa kecil di hadapan lelaki itu. Sesekali beberapa mata yang lalu lalang melihat ke...

11869

Bacaan