Lelaki Kelas Pertama
Fazrol
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Mac 2017
Posting ke 9

BAB 9 “SORRYLAH Bro. memang aku takde kerja kosong lagi nak bagi. Baru aje semalam orang baru masuk. Sorry eh?” pemilik pusat kareoke itu mengelengkan kepala beberapa kali. Leo hanya angguk dan tersenyum. Agak...

7946

Bacaan

NAUGHTY GIRL MEET CLASSY BOY
Aliah
Kategori: Novelet
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Mac 2017
Posting ke 6

Khairil mula mengimbau peristiwa hari itu. Sungguh dia marah apabila terimbau peristiwa yang baru 2 minggu lepas. Gara-gara seorang perempuan, demam dibuatnya. “Eh, yang kau buka tingkap kereta tu dah kenapa?” marah Khairil terhadap...

6042

Bacaan

KAU UNTUK AKU, OKEY?
Si Kecik
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 April 2017
Posting ke 4

...

4088

Bacaan

ISTERI ACAH-ACAH
muRni aQiLa
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Mac 2017
Posting ke 22

MATA Jay meliar di setiap pelosok luar kawasan pelepasan. Walau badan masih terasa sakit, sengal dan pedih, digagahkan diri mencari kelibat Liana. Pasti Liana sudah boarding. Kerana sekarang sudah melewati pukul...

54266

Bacaan

Deadly Reporter
Fatul
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Februari 2017
Posting ke 13

Lega dirinya apabila Qamil bersetuju untuk berbincang secara baik dengannya. “Kalau kau dapat pancing ikan, kau memang berani.”Ujarnya.Kalau setakat seekor ikan nak pancing, budak enam tahun dalam kampung pun boleh buat.Aku bagi peluang je...

5169

Bacaan

Janin Dalam Peti Ais
Zhar Aruzi Hairi
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 03 Mac 2017
Posting ke 1

Mood memasak Shina mencapai tahap kemuncak walaupun sudah sebulan tidak ke dapur. Kekangan masa dan jadual pengajian yang padat menyebabkan dia banyak makan di luar.Empat orang rakan serumahnya sudah dua minggu pulang ke...

1539

Bacaan

MR. AND MRS. 2
Misa Melayu
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 06 April 2017
Posting ke 5

HARI sudah kembali cerah. Awan mendung yang tadi melapisi langit, berarak pergi tanpa dipinta. Cahaya mentari menerobos masuk ke ruang- ruang terbuka. Datuk Ungku Shamrin dan isterinya sudah bersiap untuk pulang ke...

4923

Bacaan

LOVE YOU, Miss Hilang Ingatan!
Aimie
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Februari 2017
Posting ke 19

11176

Bacaan

#ISABELLA
Yin
Kategori: Novelet
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Mac 2017
Posting ke 4

Usai solat berjemaah, sesi salam bersalam. Makanya marilah kita salam mak mentua tersayang kita, adik-adik ipar perempuan yang dikasihi dan... suami kita yang paling garang. Bak kata adik-adik, along...

2391

Bacaan

Pencuri Hati Tuan Doktor!
Syaza Arisha
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 09 Mac 2017
Posting ke 12

Aku menarik nafas lalu aku hembuskan dengan keluhan bosan. Jam ditangan aku tenung hampir berkali-kali. Apa yang si Tuan doktor buat lama sangat ni? Takkan keputusan x-tray tak keluar- keluar...

15593

Bacaan