I LOVE YOU, Miss Hilang Ingatan!
Aimie
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Februari 2017
Posting ke 10

KELIHATAN Saiedon sudah berada di muka pintu sambil mengikat tali kasutnya. Nek Miah yang pelik dengan penampilan Saeidon mula mendekati cucunya itu. Jarang sekali Saiedon memakai pakaian yang kemas-kemas seperti...

3509

Bacaan

Keranamu, Hidayah
Ai Indah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 19 Februari 2017
Posting ke 11

SYAFINAZ membelai rambut Rayyan dengan penuh kasih sayang. Tangannya perlahan-lahan menyisir rambut anak buahnya itu dengan cermat. “Rayyan.” Syafinaz memanggil Rayyan yang duduk membelakanginya di atas katil. Rayyan hanya diam. “Keluarga papa... baik, kan dengan...

2649

Bacaan

Kupilih Hatimu
Nurfarahin
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 Februari 2017
Posting ke 42

BAB 429 bulan kemudian.Ain berjalan perlahan menuruni anak tangga rumah Datuk Ahmad. Suasana meriah kedengaran jelas ditelinganya. Manakan tidaknya, abangnya iaitu Asraf dan Aidil...

33851

Bacaan

Aku Tetap Merindu
Azlan Syah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 Februari 2017
Posting ke 1

BAB 1 AQIL FEKKAL membuka pintu milik Aerish Huzai. Kelihatan kelibat Aerish Huzai masih bersandar di kepala katil mewahnya sambil membaca sebuah novel. Aqil Fekkal memanjangkan leher mengintip abinya.“Tak perlu nak mengintip abi...

300

Bacaan

Kawan Sampai...?
LailatunNadhirah
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 17 Februari 2017
Posting ke 6

“Hari ni, saya tak nak mengajar dan penghantaran tugasan kedua tipografi ini akan ditunda ke minggu depan.” Tipulah kalau ada pelajar yang tidak suka mendengar madah yang terbit daripada mulut pensyarahnya sendiri. Kali ini, madah...

989

Bacaan

SEGI CINTA
Aiman
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 21 Februari 2017
Posting ke 5

SETELAH selesai semuanya, Syuhada melangkah keluar dari situ. Dia berdiri di luar bilik menunggu melihat peserta yang lain sedang berbual dengan keluarga mereka. Ada juga yang sedang berbual dengan peserta-peserta lain....

836

Bacaan

Suamiku Mr Limited Edition
Nura Ayumi
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Februari 2017
Posting ke 13

Lagu 'Stay' nyanyian Backpink mengganggu tidurnya. Dengan malas Dhia bangun dari pembarigannya. Panggilan dari Luna. Dhia masih terpisat-pisat merenung IPhone 7 miliknya. Punat hijau ditekan."Dhia, kau belum bangun ke?kau dah...

6479

Bacaan

PORTAL
Amirul Amsyar
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 18 Februari 2017
Posting ke 4

Kelibat itu berjalan menyusuri denai hutan. Kelibat itu meneruskan langkah hanya dengan menjadikan matahari sebagai kompas. Dia berjalan mengekori arah matahari terbit. Sama sahaja seperti sebelum ini. Kelibat itu melangkah...

948

Bacaan

Perjanjian
Jenifer
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 23 Februari 2017
Posting ke 2

      ‘Anie, tengok phone tu, kenapa dari tadi asyik berbunyi je?’ Mak mengejutkan aku yang terlelap sebab terlalu kepenatan selepas menolong Akak Alia di kebun bunganya tadi. ‘Kejap...

444

Bacaan

Deadly Reporter
Fatul
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Februari 2017
Posting ke 8

Ramai tetamu datang ke majlis perkahwinan di rumahnya.Sanak saudara juga tidak terlepas menghadirkan diri ke majlis itu.Ada pula yang berborak panjang kerana sudah sekian lama tidak bertemu.Maisarah tidak melepaskan peluang ini untuk berbual...

1593

Bacaan