DEWI CINTAKU
NURULHAFIZA
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 Jun 2017
Posting ke 11

"Ya.. diaanak angkat saya."TerpempanlahShah Putra, sebaik saja dia sampai dihospital itu. Mendengar Bonda ratu yangtiba tiba mengakui akan Dania itu anak angkatnya didalam sidang akbar ygdiadakan dilobi...

1888

Bacaan

Cerita Cinta Dua Manusia
Rosnita Liza
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 Jun 2017
Posting ke 80

Begitulah kisah cinta aku dan dia. Ini bukan penamat kerana langkah kami baru sahaja bermula. Semoga segala dugaan dan cabaran yang telah kami lalui, mengikat kuat hati kami...

18853

Bacaan

Hanya dia bidadariku
Ayishah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 13 Jun 2017
Posting ke 8

Hdb bab 8     Izzudin tersenyum sendiri melihat Farisha yang sedang leka menelaah buku bersama Najiha dan rakan mereka. Dia sungguh bertuah kerana memiliki Farisha dalam...

1233

Bacaan

Mrs. Firdaus
Nur Rihhadatul Aisya
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 11 Jun 2017
Posting ke 43

Korang boleh juga dpatkn karya Aisy yg bru. Tajuknya PrimRose ia berkisarkan tentang seorang gadis cuba dilindungi 2 jejaka dari dunia bahaya. Tapi, tanpa sedar mereka telah menarik gadis...

23483

Bacaan

AKU
AIYANN
Kategori: Novel
Genre: Fantasi
Paparan sejak 11 Jun 2017
Posting ke 2

KINI Arash baru tiba di hadapan sebuah rumah. Luas juga rumah itu, rumah jenis dua tingkat. Kawasan laman pun cukup luas. Jika diadakan kenduri kahwin, 8 buah kanopi boleh muat....

264

Bacaan

makanan dan kehidupan
Azman ripin
Kategori: Novel
Genre: Umum
Paparan sejak 06 Jun 2017
Posting ke 9

Sebagai penutup tirai, dalam meneruskankehidupan sudah pasti kita harus melakukan aktifitas seperti makan dan minum. Kitaharus memahami mengenai tujuan hidup di dunia ini. Kita tidak seharusnya makanuntuk mengenyangkan...

667

Bacaan

Dia, Like The First Snow
Soul Eryma
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 02 Jun 2017
Posting ke 10

RIYYAN masuk ke dalam Coffee and Donut cafe dengan pakaian sukan. Dia sudah berjanji dengan Shazreen untuk jogging petang nanti. Tapi entah tiba-tiba tekak mengidam nak makan donat pula. Kaki...

5863

Bacaan

Aisyah
Nur Rihhadatul Aisya
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 13 Jun 2017
Posting ke 37

Korang boleh juga dpatkn karya Aisy yg bru. Tajuknya PrimRose ia berkisarkan tentang seorang gadis cuba dilindungi 2 jejaka dari dunia bahaya. Tapi, tanpa sedar mereka telah menarik gadis...

7835

Bacaan

Setulus Rindu
Ameena Shaqirah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 16 Jun 2017
Posting ke 2

BAB 1Hana berjalan kearah pejabatdalam keadaan terburu-buru. Ni lah padahnya bila iphonenya bunyi alarm diapergi tekan butang snooze, tak sedar diri awak tu baru nak...

448

Bacaan

Masih ada cinta
Ain Amira
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 17 Jun 2017
Posting ke 2

Sebuah kereta BMW 3 Series meluncur masuk ke dalam perkaranganistana. Tengku Hafizul melangkah keluar daripada kereta. Dia sempat menyerahkankunci keretanya kepada pekerja istana sebelum melangkah laju masuk ke...

666

Bacaan