CIKGU ELLINA
Siti noor azira
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 3

ELLINA terjaga dari tidurnya apabila jam loceng diatas kabinet kecil berbunyi. Dia memisat-misat matanya beberapa kali. Tangannya menggagau-gagau jam diatas kabinet,Ellina mengecilkan matanya melihat jarum jam. Dia mengeliat bagi merenggangkan...

555

Bacaan

FUTUWWAH (PROLOG-EPILOG)
muhammadnabilhakimi12@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 3

Normal 0 false false...

334

Bacaan

Kasut Merah
Najibah
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 1

TIT! Tit! Tit!Bro, kau dekat mana? Mesej Borhan aku biarkan tidak berbalas. Apa-apalahmamat ni!  Ada lagi masa kan? Buat apanak awal sangat? Lagi pun...

376

Bacaan

Hanya dia bidadariku
Ayishah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 26 Ogos 2017
Posting ke 1

Bab 1       "Rasanya dah ok la kot ni kan? Cantik sangat pun nak buat apa? Bukan ada orang nak pun." Farisha berpusing-pusing dihadapan cermin yang besar itu....

381

Bacaan

Kitab Itu
Muhammad Zakiy Najdee
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 18 Ogos 2017
Posting ke 1

“Bila Ibu cakap lari, kamu lari dan terus lari! Jangan hirau penat lelah, terus lari sampai rebah. Ingat pesan ibu. Faham tak?”Kerdipan mata sang ibu mula berair. Sang anak gamam....

251

Bacaan

Pengawas Singa Vs Budak Ego (Miss Singa?)
Nur Aqilla
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Ogos 2017
Posting ke 30

Pintu bilik rawatan ditolak perlahan. Wajah lelaki tua yang terbaring tenat di atas katil dipandang sayu. Segera Irfan menerpa ke arah ayahnya."Da...daddy are you okay? Macam mana daddy boleh jatuh bilik...

7032

Bacaan

Aku hendak Hadi pelajar cemerlang
Halimahtun
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 21 Ogos 2017
Posting ke 1

...

198

Bacaan

SEJIWA (Bayangan Gurauan Sequel)
sayhazs_zailie87@yahoo.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 19 Ogos 2017
Posting ke 1

TEASER 01MATANYA leka menikmati keindahan bumi London. Begitu mempesonakan. Meskipun cuaca dingin membaluti tubuh, hingga darah seakan...

1830

Bacaan

Pelabuhan Cinta Arya
mfauzi6079@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Ogos 2017
Posting ke 34

    Di rumahsewa Arya.                   Telefon bimbit Arya berbunyi nyaring. Arya yang sedang leka melakar sesuatu di atas kanvas putih yang terbentang di hadapannya bingkas menjawab panggilan. Dia tahu...

4920

Bacaan

cinta jangan pergi
Nurizzatul Nadirah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 22 Ogos 2017
Posting ke 2

       Jam sudah menginjak ke angka 8.00 pagi, Alisya masih lagi bermalas-malasan di katilnya. Entah kenapa hari ini dia liatsungguh untuk bangun dari katilnya. Hari ini hari Sabtu, apalah salahnya...

612

Bacaan