SEGI CINTA
Aiman
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 21 Februari 2017
Posting ke 5

SETELAH selesai semuanya, Syuhada melangkah keluar dari situ. Dia berdiri di luar bilik menunggu melihat peserta yang lain sedang berbual dengan keluarga mereka. Ada juga yang sedang berbual dengan peserta-peserta lain....

1016

Bacaan

Deadly Reporter
Fatul
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Februari 2017
Posting ke 13

Lega dirinya apabila Qamil bersetuju untuk berbincang secara baik dengannya. “Kalau kau dapat pancing ikan, kau memang berani.”Ujarnya.Kalau setakat seekor ikan nak pancing, budak enam tahun dalam kampung pun boleh buat.Aku bagi peluang je...

2724

Bacaan

Jangan Bilang Tidak
Nur Munirah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 24 Februari 2017
Posting ke 1

Rock menggigil. Hampir basah seluarnya apabila digertak begitu. Dia dapat merasakan muncung pistol yang dihalakan padanya turut bergegar. Tetapi gegaran itu lenyap apabila lembaga di belakangnya memukul bahunya. "Aaa...tok, nek. Saya mintak ampun! Jangan makan...

406

Bacaan

Perjanjian
Jenifer
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 23 Februari 2017
Posting ke 2

      ‘Anie, tengok phone tu, kenapa dari tadi asyik berbunyi je?’ Mak mengejutkan aku yang terlelap sebab terlalu kepenatan selepas menolong Akak Alia di kebun bunganya tadi. ‘Kejap...

532

Bacaan

CLOWN
wan
Kategori: Novel
Genre: Umum
Paparan sejak 07 Mac 2017
Posting ke 6

Bab 1: The cold wind bring the rain and tears Hospital Ampang 3 jam selepas Amris ditangkap Taman kota mulai lengang. Jalan-jalan terentang bagai sepasang lengan memeluk ketiadaan. Malam menyala untuk diri sendiri. Sekawanan bintang duduk merendah....

906

Bacaan

USAHAWAN TAK KETAHUAN
Nurulsham Saidin
Kategori: Novel
Genre: Alternatif
Paparan sejak 25 Februari 2017
Posting ke 2

SUFIAH MEMASUKKAN PISANG YANG MASAK kekuningan itu ke dalam beg plastik. Petang kelmarin, dia telah pergi ke belakang rumah, lalu menebang pokok pisang emas yang sudah kekuningan buahnya. Ada juga...

622

Bacaan

DIA, GERIMIS...
Lara T. Niey
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 Mac 2017
Posting ke 1

Prolog “ AMYLIA! “ Seruan itu langsung aku tidak endah. Hayunan kakiku semakin kencang. Anak mata dibiarkan meliar ke kiri ke kanan. Cemas. “ Dia sudah pergi!” Kakiku terpasung demi mendengar bicara itu....

539

Bacaan

Persis Akar Dani
Juea Abdullah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 06 Mac 2017
Posting ke 4

Nuqman melangkah beberapa langkah ke depan, menjauhi kenderaannya. Dalam debar, Ariff Haikal ikut menapak ke depan, mendekatinya. Akalnya mula mengira-ngira, apakah dia bakal dibelasah sebagai tanda amaran? Namun jauh di sudut hati, dia...

767

Bacaan

Suamiku Mr Limited Edition
Nura Ayumi
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Februari 2017
Posting ke 13

Lagu 'Stay' nyanyian Backpink mengganggu tidurnya. Dengan malas Dhia bangun dari pembarigannya. Panggilan dari Luna. Dhia masih terpisat-pisat merenung IPhone 7 miliknya. Punat hijau ditekan."Dhia, kau belum bangun ke?kau dah...

7770

Bacaan

Kau Yang Ku Tunggu
jasminsyakura
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 06 Mac 2017
Posting ke 26

Malam itu Aisyah tidak dapat melelapkan matanya walau sepincing pun. Usai solat subuh, terus Aisyah bersiap-siap untuk ke pejabat. Aisyah perlu keluar awal kerana perlu menaiki bas ke tempat kerja. Keretanya masih diparkir...

9764

Bacaan