Kemerdekaan Terindah
NORKHAIZAN HAQIS
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 28 Ogos 2017
Posting ke 1

Normal 0 false false false...

330

Bacaan

Hanya dia bidadariku
Ayishah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 26 Ogos 2017
Posting ke 1

Bab 1       "Rasanya dah ok la kot ni kan? Cantik sangat pun nak buat apa? Bukan ada orang nak pun." Farisha berpusing-pusing dihadapan cermin yang besar itu....

549

Bacaan

cinta jangan pergi
Nurizzatul Nadirah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 22 Ogos 2017
Posting ke 3

Riuh rendah suasana rumah keluarga Encik Kamaruddin dengan gelak tawa saudara mara terdekat, jiran-jiran dan sahabat handai yang hadir ke majlis kenduri doa selamat yang diadakan selepas solat isyak. Nur...

1011

Bacaan

WHISTLE KE HATIKU
Soul Eryma
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 12 September 2017
Posting ke 6

SUNG Yoon terpukau dengan keindahan waktu malam di bumi Kundasang. Cuacanya yang dingin memaksa dirinya memakai baju sejuk. Di langit jelas kelihatan sinaran bulan dan taburan permaidani bintng-bintang yang...

1304

Bacaan

MERDEKA DI KAKI PELANGI
shajar562@gmail.com
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 11 September 2017
Posting ke 1

TAJUK : MERDEKA DI KAKI PELANGIAngin menderu ganas, memukul-mukul pelepah nyiur. Terliuk-liuk huyung. Hujan merejam kasar didada bumi. Berselerakkan beku. Di sisi pepohon nyiur sebatang, berdiri sekujur tubuh nan gigil....

338

Bacaan

Adakah Dia Bidadariku?
Jenifer
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 September 2017
Posting ke 7

Bab 7“Masih banyak lagi ke yang tengah beratur di luar tu?” Tanyaku sambil memukul pinggang yang terasa lengguh. “Ya Tuan. Macam mana Tuan nak rehat dahulu atau teruskan?” Kalau ikutkan kertas...

1525

Bacaan

Opss!!! Tersilap Cinta
najihah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 01 September 2017
Posting ke 2

AKU, Hana, Sahira dan Rizal ialah kawan baik. Geng kami merupakan antara geng yang famous di sekolah.Sebut je Geng Taiko Gedik. Siapa tak kenal? Geng suka ponteng kelas yang kini...

1010

Bacaan

Setia Untukku
arbainah77@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 01 September 2017
Posting ke 6

HAZREEN lihat Ashril sedang duduk di kerusi malas sambil menghadap ke halaman rumah. Sejak sejam lalu lelaki itu duduk di situ tanpa ada tanda-tanda mahu beredar. Petang-petang begini kalau dapat...

1953

Bacaan

ASSALAMUALAIKUM, USTAZAH!
Harapan
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 22 Ogos 2017
Posting ke 1

 “Hahaha, ada orang tua la join kita ambil peperiksaan”. Itulah kata-kata yang tidak bolehdiluputkan daripada ingatan Shaz Anaqi. Geram dan sakit hati juga la dibuatnya.

341

Bacaan

Wife/Student Versi Antarabangsa
danishiny21@yahoo.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 September 2017
Posting ke 2

TERPEGUN Tengku Umar Tajuddin melihat panorama indah di sepanjang kampung halaman milik Haura Adlea. Ah, beruntungnya dia memiliki kampung seindah ini.Jika aku di tempatnya, tentu tak sekali-kali akan ku tinggalkan...

1260

Bacaan