personal assistant milik boss
Iman Adami
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 17 Jun 2016
Posting ke 17

Usai sahaja solat isyak,Zarin keluar dari bilik. Dia menapak ke ruang tamu. Dia duduk bersandar di sofa. Entah mengapa fikirannya asyik mengimbau peristiwa siang tadi. Dia keliru dengan perasaannya sendiri. Mungkin sudah tiba masanya...

26948

Bacaan

Budak 30
Norhanisamila
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 21 Jun 2016
Posting ke 1

“Bang! Macam biasa!” jeritku dari jauh. Panas petang yang membahang tu membuatkan aku berpeluh-peluh lalu topi yang melekat di kepala, ku cabut laju. “Siap!” laung lelaki itu seraya tangannya pantas menarik...

1682

Bacaan

bila cik brutal jatuh cinta
Iman Adami
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 16 Jun 2016
Posting ke 1

Kau pehal beb?! Gembira sakan je..”soal Nia sebaik sahaja aku keluar dari bilik. “Wei,ko tahu tak,abang angkat aku datang KL derr..dia call nak jumpa aku!” “Fahrin ke? Arin?” Aku mengangguk laju. Malas mahu berdalih dengan Nia. “Sah! Lepas...

2666

Bacaan

TULANG RUSUK AYAM
fariesya fauzy
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 Jun 2016
Posting ke 1

ENJIN kereta Mawardah mati tiba-tiba, dengan pantas Mawardah hidupkan lampu kecemasan, stereng dipulas ke kiri. Meter minyak diperiksanya, tiada masalah. Aduh baby.. kenapalah pagi ni baby buat hal… Mawardah bermonolog sendiri sambil mengusap...

1164

Bacaan

PENGANTIN AIDILFITRI
Asmah
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Julai 2016
Posting ke 1

“Milah bungkus semua rendang ketupat tu. Siap sekarang… kita beraya kat kampung menantu kita!” Arahan tegas Tuan Haji Mukmin membuatkan Mak Milah terpinga-pinga. Suamiku tersayang rendang belum kering lagi. Ketupat belum masak. Kuah...

2615

Bacaan

Melati Bukan Ku Puteh!
FAZLIZA
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 27 Jun 2016
Posting ke 1

MELATI BUKAN KU PUTEHTengku Puteh Melati masih tersenyum-senyum. Indahnya dirasakan saat ini, jiwanya bagaikan melayang dibawa angin.. Air liur yang meleleh sudah tidak dirasakannya lagi. Bantal peluk makin kejap didakap.“Ku...

1568

Bacaan

Komplot Cinta Tak Jadi
Syaza
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Julai 2016
Posting ke 0

Cannot load content...

2131

Bacaan

TAKOYAKI AYAM UNTUK AWAK
CHE ZERRY
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Jun 2016
Posting ke 1

TAKOYAKI AYAM UNTUK AWAK Dikarang Oleh: Che Zerry Zulkifli Hampir 15 saat aku ralit memerhatikan pemandu kereta di sebelahku. Nampak gadis di sebelah ni comel. Tapi,dasyat sangatlah! Aku tak tahu nak kategorikan gadis sebelah kereta aku ni...

1868

Bacaan

JODOH BUAH MANGGA
Asmah
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 Jun 2016
Posting ke 1

“Izz Hafiz Dhiyauddin bin Mohammad Dzulkarnain!!! Dah nak tercabut pintu bilik ni mak ketuk tak mau jugak bangun!!!” “Mak… bulan puasa ni. Takkan nak keluarkan aura awek rockers mak. Satu kampung...

2256

Bacaan

KISAHNYA JENKA
adukajiwa
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 Julai 2016
Posting ke 1

KISAHNYA JENKA Oleh: ©AJiWa Bola-bola mentari sedang berasak-asak menyalai tubuh hitam manis Jenka. Di bawah pohon kelapa, dia berdiri sambil bercekak pinggang. Dipanjangkan leher yang tidak berapa jinjang itu pada suatu tubuh yang masih kekal...

826

Bacaan