Tali Kasih
Wan Noorhidayat
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 09 April 2017
Posting ke 4

“Kenapa kau marah budak lelaki tu, Lina? Tak baik tau,” nasihat Puan Rohani lembut selepas anak muda yang tidak bersalah itu berlalu pergi meninggalkan mereka. “Macam mana Lina tak marah, ibu. Dia tu tak...

1723

Bacaan

Sakaratul Maut Cinta
mfauzi6079@gmail.com
Kategori: Puisi
Genre: Cinta
Paparan sejak 01 Mei 2017
Posting ke 1

Normal 0 false false false EN-MY X-NONE ...

297

Bacaan

Dosa Cinta Adam
Zhar Aruzi Hairi
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 12 April 2017
Posting ke 1

Angin petang meyapu daun-daun di sekeliling kuburan. Pak Hasan memandang dengan rasa menyampah. Daun-daun itu perlu dibersihkannya esok. Itulah yang dilakukannya selama ini sebagai penjaga kubur di situ. Namun di sudut hatinya merasa...

1258

Bacaan

Kau Bahagiaku
rozaliana90@gmail.com
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 05 Mei 2017
Posting ke 1

“Abang, jom pergi vacation.” Humairah tiba-tiba muncul di pintu perpustakaan mini mereka. Tempat itu juga dijadikan bilik kerja untuk mereka berdua.“Abang sibuk la sayang sekarang,” Fuad menjawab tanpa memandang isterinya. Matanya...

798

Bacaan

AKU SUKA KAU
Liah Ismail
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 April 2017
Posting ke 6

Bab 6“CEPATLAH!” panggil Rizqiey dari depan pintu rumah. Teman serumahnya itu kalau tengah bersiap, kalah orang perempuan. Bebelnya dalam hati. Geleng kepala Rizqiey melihat Murshid terkocoh-kocoh keluar dari dalam bilik tidurnya....

3196

Bacaan

CINTA SEMEKAR ALLIUM
iftirasy
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 07 April 2017
Posting ke 2

“EL...” El mengangkat muka. Ditilik empunya suara yang menyapanya. Tak sangka gadis yang dirindui itu kini berada di depan mata. Lambaian kecil yang menyapanya itu disambut dengan wajah tercengang juga mulutnya yang sedikit melopong....

1099

Bacaan

PLUVIOPHILE
Syaf
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 April 2017
Posting ke 4

“ALA Aira jomlah kita ikut camping ni. At least hilang juga stress kita menghadap assignmentyang berlambak tu. Lagipun boleh juga kita tenangkan fikiran sebelum minggu exam. Yalah kan, bulan depan kan kita dah nak...

1419

Bacaan

Biar Saya Melindungi Awak
Princess Mirrah
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 23 April 2017
Posting ke 1

“Bila nak kahwin?” “Dah berpunya ke?” “Mustahillah kau tak ada sesiapa lagi.” “Tipu sangat cakap takde.” Itulah soalan yang kerap ditanya oleh orang sekeliling terhadap dia.Terkadang,berkali-kali dia ditanya soalan itu oleh orang yang sama.Erdina buntu.Apa,dah tak...

1191

Bacaan

Memori Bunga Sakura
Syakira
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 21 April 2017
Posting ke 1

BAB 1Hana segera menunduk kepalanya sedikit apabila dua orang pelanggan keluar dari pintu utama Kafe Sakura bersama kotak kek yang dibawa di tangannya, “Terima kasih, sila datang lagi.” Sempat juga pelanggan tersebut senyum...

622

Bacaan

Gossip Doctors
Nawar Nadhrah
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 04 Mei 2017
Posting ke 4

Air kopi itu dihirup perlahan. Panas. Lidah hampir melecur. Bau aroma daripada cawan itu dihidu sambil mata terpejam. Baru kini dia terasa segar. Letih yang berpanjangan itu sangat memeritkan. Selena...

1800

Bacaan