Hantaran Cintamu
Muhammad Amirul
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 16 Mei 2016
Posting ke 1

KELIHATAN seorang gadis memakai baju blaus putih dan skirt ungu melenggang di sebuah jalan kecil sambil menyanyi kecil. Rambutnya yang dibiarkan lepas terbuai lembut oleh hembusan bayu malam yang mengasyikkan. Dia menyanyikan lagu...

1963

Bacaan

Gadis Converse
Sharifah Al-Qhadri
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 04 Jun 2016
Posting ke 4

Lama aku fikirkan apa yang disarankan oleh Pak Ya. Dari balik tadi, aku bisukan diri di dalam kamar bilik. Niat hati semasa makan malam jemaah nanti, aku akan cuba suarakan...

6490

Bacaan

SAYA CINTA AWAK
Asmah
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 25 Mei 2016
Posting ke 1

Maisara membuka kotak hadiah bertulis namanya dengan berhati-hati. Bibir sejak tadi menguntumkan senyum. Dapat hadiah siapa yang tak suka. Nurul yang berdiri di sebelahnya turut ingin tahu apa isi kandungan...

2839

Bacaan

TULANG RUSUK AYAM
fariesya fauzy
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 Jun 2016
Posting ke 1

ENJIN kereta Mawardah mati tiba-tiba, dengan pantas Mawardah hidupkan lampu kecemasan, stereng dipulas ke kiri. Meter minyak diperiksanya, tiada masalah. Aduh baby.. kenapalah pagi ni baby buat hal… Mawardah bermonolog sendiri sambil mengusap...

1229

Bacaan

CIK DOKTOR, AKU CINTA KAMU!
Anak Fatimah
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 22 Mei 2016
Posting ke 7

"Doktor Mia, macam mana keadaan pesakit bernama Ana Adawiyah tu?" Leka menulis sesuatu di atas kertas laporan di hadapannya. Damia berpaling. Rayyan masih menunggu jawapan. Sejak tadi dia baru sampai...

8441

Bacaan

bila cik brutal jatuh cinta
Iman Adami
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 16 Jun 2016
Posting ke 1

Kau pehal beb?! Gembira sakan je..”soal Nia sebaik sahaja aku keluar dari bilik. “Wei,ko tahu tak,abang angkat aku datang KL derr..dia call nak jumpa aku!” “Fahrin ke? Arin?” Aku mengangguk laju. Malas mahu berdalih dengan Nia. “Sah! Lepas...

2768

Bacaan

personal assistant milik boss
Iman Adami
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 17 Jun 2016
Posting ke 17

Usai sahaja solat isyak,Zarin keluar dari bilik. Dia menapak ke ruang tamu. Dia duduk bersandar di sofa. Entah mengapa fikirannya asyik mengimbau peristiwa siang tadi. Dia keliru dengan perasaannya sendiri. Mungkin sudah tiba masanya...

28565

Bacaan

JADI BODYGUARD SAYA,BOLEH? (AKU SUDI)
Liah Ismail
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 12 Mei 2016
Posting ke 30

BAB 30ARIKA tiba di Sri Berjaya tidak sampai lima belas minit. Maklumlah tadi dia pandu kereta macam di Litar Sepang saja lagaknya. Mujur lalu lintas tidak sesak masa itu, bolehlah...

21681

Bacaan

JODOH BUAH MANGGA
Asmah
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 Jun 2016
Posting ke 1

“Izz Hafiz Dhiyauddin bin Mohammad Dzulkarnain!!! Dah nak tercabut pintu bilik ni mak ketuk tak mau jugak bangun!!!” “Mak… bulan puasa ni. Takkan nak keluarkan aura awek rockers mak. Satu kampung...

2319

Bacaan

QAIS DAN LAILA
Asmah
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 02 Jun 2016
Posting ke 1

QAIS DAN LAILALautan adalah kumpulan air masin yang sangat banyak dan luas di permukaan bumi yang memisahkan atau menghubungkan suatu benua dengan benua lainnya dan suatu pulau dengan pulau...

1626

Bacaan