Kupilih Hatimu
Nurfarahin
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 Februari 2017
Posting ke 42

BAB 429 bulan kemudian.Ain berjalan perlahan menuruni anak tangga rumah Datuk Ahmad. Suasana meriah kedengaran jelas ditelinganya. Manakan tidaknya, abangnya iaitu Asraf dan Aidil...

41482

Bacaan

Keranamu, Hidayah
Ai Indah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 19 Februari 2017
Posting ke 11

SYAFINAZ membelai rambut Rayyan dengan penuh kasih sayang. Tangannya perlahan-lahan menyisir rambut anak buahnya itu dengan cermat. “Rayyan.” Syafinaz memanggil Rayyan yang duduk membelakanginya di atas katil. Rayyan hanya diam. “Keluarga papa... baik, kan dengan...

3486

Bacaan

LOVE YOU, Miss Hilang Ingatan!
Aimie
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Februari 2017
Posting ke 19

7100

Bacaan

Perjanjian
Jenifer
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 23 Februari 2017
Posting ke 2

      ‘Anie, tengok phone tu, kenapa dari tadi asyik berbunyi je?’ Mak mengejutkan aku yang terlelap sebab terlalu kepenatan selepas menolong Akak Alia di kebun bunganya tadi. ‘Kejap...

596

Bacaan

Suamiku Mr Limited Edition
Nura Ayumi
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Februari 2017
Posting ke 18

"Emir Arsyad!!!!im gonna kill you right now..how dare you"Suara Dhia sudah naik selevel. Mana tidaknya, bangun saja dari tidur rasa seperti berat dibahagian pinggangnya. Terbuntang matanya melihat Emir sedang memeluk erat pinganggangnya bagai tiada...

10864

Bacaan

DIA, GERIMIS...
Lara T. Niey
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 Mac 2017
Posting ke 1

Prolog “ AMYLIA! “ Seruan itu langsung aku tidak endah. Hayunan kakiku semakin kencang. Anak mata dibiarkan meliar ke kiri ke kanan. Cemas. “ Dia sudah pergi!” Kakiku terpasung demi mendengar bicara itu....

597

Bacaan

PORTAL
Amirul Amsyar
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 18 Februari 2017
Posting ke 4

Kelibat itu berjalan menyusuri denai hutan. Kelibat itu meneruskan langkah hanya dengan menjadikan matahari sebagai kompas. Dia berjalan mengekori arah matahari terbit. Sama sahaja seperti sebelum ini. Kelibat itu melangkah...

1353

Bacaan

Deadly Reporter
Fatul
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Februari 2017
Posting ke 13

Lega dirinya apabila Qamil bersetuju untuk berbincang secara baik dengannya. “Kalau kau dapat pancing ikan, kau memang berani.”Ujarnya.Kalau setakat seekor ikan nak pancing, budak enam tahun dalam kampung pun boleh buat.Aku bagi peluang je...

3339

Bacaan

Jangan Bilang Tidak
Nur Munirah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 24 Februari 2017
Posting ke 1

Rock menggigil. Hampir basah seluarnya apabila digertak begitu. Dia dapat merasakan muncung pistol yang dihalakan padanya turut bergegar. Tetapi gegaran itu lenyap apabila lembaga di belakangnya memukul bahunya. "Aaa...tok, nek. Saya mintak ampun! Jangan makan...

467

Bacaan

USAHAWAN TAK KETAHUAN
Nurulsham Saidin
Kategori: Novel
Genre: Alternatif
Paparan sejak 25 Februari 2017
Posting ke 2

SUFIAH MEMASUKKAN PISANG YANG MASAK kekuningan itu ke dalam beg plastik. Petang kelmarin, dia telah pergi ke belakang rumah, lalu menebang pokok pisang emas yang sudah kekuningan buahnya. Ada juga...

731

Bacaan