Setia Untukku
arbainah77@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 01 September 2017
Posting ke 6

HAZREEN lihat Ashril sedang duduk di kerusi malas sambil menghadap ke halaman rumah. Sejak sejam lalu lelaki itu duduk di situ tanpa ada tanda-tanda mahu beredar. Petang-petang begini kalau dapat...

1950

Bacaan

Pelabuhan Cinta Arya
mfauzi6079@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Ogos 2017
Posting ke 47

                         Penerbangan MH 783, Kuala Lumpur - Bangkok. 6.55 petang.                (Beberapa minggu sebelum Zaqhwan...

11157

Bacaan

SEJIWA (Bayangan Gurauan Sequel)
sayhazs_zailie87@yahoo.com
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 19 Ogos 2017
Posting ke 2

TEASER 02HAYUNAN langkah diperkemas menuruti lelaki di sisi. Walau kakinya sudah terasa kebas, digagahkan juga diri menyusuri kota London lewat petang begini. Suhu detik ini semakin rendah, atau sudah mencecah...

5684

Bacaan

Kasut Merah
Najibah
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 1

TIT! Tit! Tit!Bro, kau dekat mana? Mesej Borhan aku biarkan tidak berbalas. Apa-apalahmamat ni!  Ada lagi masa kan? Buat apanak awal sangat? Lagi pun...

521

Bacaan

Babad Nuberia
Nir Hakmi shah
Kategori: Novel
Genre: Fantasi
Paparan sejak 27 Ogos 2017
Posting ke 1

 "Viagar, apa yang sedang berlaku?" tanya gadis berkulit kuning langsat kepada seorang lelaki pertengahan umur yang membuntutinya. Memuncungkan mulut sambil mengacungkan tangan kiri ke arah sekelompok orang di pinggir muka...

248

Bacaan

Opss!!! Tersilap Cinta
najihah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 01 September 2017
Posting ke 2

AKU, Hana, Sahira dan Rizal ialah kawan baik. Geng kami merupakan antara geng yang famous di sekolah.Sebut je Geng Taiko Gedik. Siapa tak kenal? Geng suka ponteng kelas yang kini...

1009

Bacaan

cinta jangan pergi
Nurizzatul Nadirah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 22 Ogos 2017
Posting ke 3

Riuh rendah suasana rumah keluarga Encik Kamaruddin dengan gelak tawa saudara mara terdekat, jiran-jiran dan sahabat handai yang hadir ke majlis kenduri doa selamat yang diadakan selepas solat isyak. Nur...

1007

Bacaan

Kitab Itu
Muhammad Zakiy Najdee
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 18 Ogos 2017
Posting ke 1

“Bila Ibu cakap lari, kamu lari dan terus lari! Jangan hirau penat lelah, terus lari sampai rebah. Ingat pesan ibu. Faham tak?”Kerdipan mata sang ibu mula berair. Sang anak gamam....

338

Bacaan

Aku hendak Hadi pelajar cemerlang
Halimahtun
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 21 Ogos 2017
Posting ke 1

...

336

Bacaan

Hanya dia bidadariku
Ayishah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 26 Ogos 2017
Posting ke 1

Bab 1       "Rasanya dah ok la kot ni kan? Cantik sangat pun nak buat apa? Bukan ada orang nak pun." Farisha berpusing-pusing dihadapan cermin yang besar itu....

548

Bacaan