Love You Mr.Mafia(part-2)
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 03 Januari 2016
Posting ke 1

Hazirah berjalan pulang ke rumah selepas tamat kelas tambahannya tamat.Jam menunjukkan pukul 10 malam.Oleh kerana Devi sakit,Hazirah terpaksa pulang dari kelas tambahan seorang diri.Selalunya Hazirah dan Devi akan pergi bersama menaiki motorsikal milik Devi.Hazirah...

5679

Bacaan

Jodoh Tak Lari la!
adamantium
Kategori: Novelet
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 08 Januari 2016
Posting ke 8

MAJLIS RESEPSI Mustaqim dan Arissa bakal berlangsung tiga hari lagi. “Ris bunting pelamin lah nampaknya kan?”kata Puan Zaharah kepada adiknya. “Tu lah, murah rezeki dorang tu. Tiga bulan je kahwin dah melekat,”balas Puan Zahirah sambil ketawa....

7693

Bacaan

Aku cinta kamu,Suamiku
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 13 Januari 2016
Posting ke 1

“Assalamualaikum…”kata Farah lalu masuk ke dalam banglo milik keluargannya.”Waalaikumsalaam..”kedengaran beberapa wanita yang sedang duduk di ruang tamu menjawab.Mereka sedang membuat persiapan perkahwinan kakak tersayangnnya yang akan menamatkan zaman bujang 5 hari lagi,sebab itulah...

3923

Bacaan

Kasihmu akan ku miliki-6
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 08 Januari 2016
Posting ke 1

Amna’ dan Dato Azimah sedang berehat di gazebo dan Fahim sedang membuat pelan di bilik kerja ketika Seorang lelaki yang menaiki sebuah motor melemparkan sebuah bungkusan di hadapan pintu.Pak Daud yang sedang berkebun...

1150

Bacaan

Kasihmu akan ku miliki-7
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 10 Januari 2016
Posting ke 1

Faris dan Fira sedang menonton televisyen ,Amna’ pulang sedang buat laporan syarikatnya sambil duduk bersila dia atas permaidani di hadapan TV.”Ibu..oh…ibu”panggil Faris.”ye sayang nak apa?”Amna’ menyahut namun matanya tetap fokus kepada kerja di...

1133

Bacaan

Love You Mr.Mafia(part-1)
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 01 Januari 2016
Posting ke 1

Cerpen:Love you Mr.Mafia(part-1) “Mak,Zira pergi sekolah dulu ye”laung Hazirah sambil mengikat tali kasutnya.”ye nak,Hati-hati ye”ucap Pn.Hamima sambil memangku anak bongsunya.Hazirah berjalan menuju ke pondok bas.Setelah menunggu 10 minit dan bas pun tiba Hazirah segera...

3165

Bacaan

Hey, Kau!
Ida Riana
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 11 Januari 2016
Posting ke 6

BAB 6 Aku melangkah masuk ke dalam bilik tidur lalu beg plastik yang berisi novel, cermat aku letakkan di atas meja sisi katil. Beg tangan pula aku campakkan ke atas katil. Aku letak...

3539

Bacaan

AKU INGIN BAHAGIA
NOR FARIDAH
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 07 Januari 2016
Posting ke 4

BAB 4"Yaya bangun. Teman mak pergi kedai Pak Akop. Mak nak beli barang dapur sikit. Karang tak makan tengahari pulak kita" Mak Mah berkata sambil memukul kaki Aleya.Aleya yang mamai...

2923

Bacaan

Love You Mr.Mafia(part-3 end)
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 05 Januari 2016
Posting ke 1

Arian dan Hazirah berjalan menuju ke tempat parkir kereta di tingkat atas bangunan Aeon.Oleh kerana,Hazirah takut dengan suasana tempat parkir yang gelap,dia berjalan sedikit rapat dengan Arian.Sedang mereka berjalan menuju ke kereta,tiba-tiba sekumpulan lelaki...

8126

Bacaan

Kerana Sepucuk Surat Pos Lajumu
Amir
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 13 Januari 2016
Posting ke 1

1995Loceng berbunyi menandakan waktu rehat sudah bermula. Berpusu-pusu pelajar tingkatan 4 dan 5 keluar dari kelas masing-masing dan menuju ke kantin serta koperasi. Daripada bersesak, aku dan Aina lebih rela...

1722

Bacaan