Walaupun hanya mimpi
Nik afiqizan
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 Ogos 2017
Posting ke 5

"Assalamualaikum aesya kitaorang dah balik ni..."syikin memberi salam sebelum membuka pintu   "mana aesya ni?"  syikin dan dania mencarinaesya di dapur   "ya Allah aesya...."syikin dan dania memandang meja yang penuh...

804

Bacaan

Hijrah Cinta Eva Cooper
andreacharming.writing@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 14 Ogos 2017
Posting ke 2

Pintu gerbang dengan dua daun berwarna putih bersama ukiran emas yang cantik digilap tertutup rapat. Seperti tidak mengalu-alukan kehadiran sesiapa. Mungkin juga tuan empunya rumah agam...

579

Bacaan

FUTUWWAH (PROLOG-EPILOG)
muhammadnabilhakimi12@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 3

Normal 0 false false...

510

Bacaan

#AntologiDarius
Muhammad Firdaus
Kategori: Novel
Genre: Alternatif
Paparan sejak 16 Ogos 2017
Posting ke 2

Jam tepat menunjukkan pukul 3.00 petang.Seperti biasa,aku akan berada di pejabat aku pada hari biasa untuk menyiapkan kerja yang tertangguh.Renungan aku tepat pada paparan skrin di hadapan aku.Kelihatan gambar potret...

325

Bacaan

Kasut Merah
Najibah
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 1

TIT! Tit! Tit!Bro, kau dekat mana? Mesej Borhan aku biarkan tidak berbalas. Apa-apalahmamat ni!  Ada lagi masa kan? Buat apanak awal sangat? Lagi pun...

528

Bacaan

CEBISAN HATI
Siti noor azira
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 4

AKU menegurbeberapa pelajar tingkatan empat dan lima yang masih rancak berbual dibawahpokok agar segera naik atas bas dan mengambil...

1087

Bacaan

CIKGU ELLINA
Siti noor azira
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 4

ELLINA mengangkat barang-barangnya dimasukkan didalam kotak besar, dia melihat sekitar dalam biliknya sambil mencekak pinggangnya.             “ Emm, semuanya sudah dimasukkan dalam kotak. Cuma nak angkat...

914

Bacaan

Bukan Cinderella
maryani
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 16 Ogos 2017
Posting ke 39

Cerita bingung semalam terpaksa disimpan dalam sebahagian memori otakku. Walaupun setiap minit aku akan memikirkannya tetapi aku yakinkan diriku sendiri kesibukan bekerja akan mendominasi fikiran yang lain.     Pagi-pagi Isnin lagi, Ferry...

14469

Bacaan

BUKAN KISAH HERO YANG KLISE
Mohamad Rizal
Kategori: Novel
Genre: Lucu
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 18

“Eh, tak hujan pun?” Kuzi buat lawak bodoh. “Padahal tadi lebat gila.”“Hoi, itu kat Pulau Gomalah!” aku memarahi Kuzi. “Kau tak sedar ke yang kita sekarang dah sampai Bangi?”“Yahoool Akhirnya...

2435

Bacaan

JADI ISTERIKU?
Siti noor azira
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 3

ARIANA  tergesa-gesa menuruni tangga, beberapa kali dia melihat jam ditangannya. ‘Argh! Sudah lewat aku, tak pasal-pasal Alex membebel aku pulak?’ Rungutnya.         “Itulah Ariana, semalam aku ajak balik...

2169

Bacaan