Aku cinta kamu,suamiku-2
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Januari 2016
Posting ke 1

“ok class.i think that’s all for today..oh yes before that I want to inform you all something”kata Ammar.Pelajar yang sudah bersiap untuk keluar terpaksa duduk balik.”Pihak university akan mengadakan aktiviti...

3253

Bacaan

Hey, Kau!
Ida
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 11 Januari 2016
Posting ke 6

BAB 6 Aku melangkah masuk ke dalam bilik tidur lalu beg plastik yang berisi novel, cermat aku letakkan di atas meja sisi katil. Beg tangan pula aku campakkan ke atas katil. Aku letak...

4139

Bacaan

Jodoh Tak Lari la!
adamantium
Kategori: Novelet
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 08 Januari 2016
Posting ke 8

MAJLIS RESEPSI Mustaqim dan Arissa bakal berlangsung tiga hari lagi. “Ris bunting pelamin lah nampaknya kan?”kata Puan Zaharah kepada adiknya. “Tu lah, murah rezeki dorang tu. Tiga bulan je kahwin dah melekat,”balas Puan Zahirah sambil ketawa....

9051

Bacaan

Kasihmu akan ku miliki-8
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 16 Januari 2016
Posting ke 1

Keesokannya…Fahim sedang menunngu Fika di pejabatnya.Sejak semalaman dia tidak dapat melelapkan matanya.Dia asyik teringatkan Amna’ dan 2 orang kembar yang mungkin anaknya.Fika yang sedang berdiri di hadapan pintu bilik Fahim...

1958

Bacaan

Kasihmu akan ku miliki-9
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 31 Januari 2016
Posting ke 1

“Faris,Fira..jom makan ibu dah siapkan sarapan”laung Amna’ sambil meletakkan Nasi Goreng Ayam di atas meja dan membuka ikatan apronnya.Kedua-dua kembar tersebut turun dengan muka yang masam.Semalaman mereka tidak bercakap dengan...

1472

Bacaan

Kerana Sepucuk Surat Pos Lajumu
Amir
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 13 Januari 2016
Posting ke 1

1995Loceng berbunyi menandakan waktu rehat sudah bermula. Berpusu-pusu pelajar tingkatan 4 dan 5 keluar dari kelas masing-masing dan menuju ke kantin serta koperasi. Daripada bersesak, aku dan Aina lebih rela...

1910

Bacaan

Aku cinta kamu,Suamiku
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 13 Januari 2016
Posting ke 1

“Assalamualaikum…”kata Farah lalu masuk ke dalam banglo milik keluargannya.”Waalaikumsalaam..”kedengaran beberapa wanita yang sedang duduk di ruang tamu menjawab.Mereka sedang membuat persiapan perkahwinan kakak tersayangnnya yang akan menamatkan zaman bujang 5 hari lagi,sebab itulah...

4477

Bacaan

Kasihmu akan ku miliki-7
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 10 Januari 2016
Posting ke 1

Faris dan Fira sedang menonton televisyen ,Amna’ pulang sedang buat laporan syarikatnya sambil duduk bersila dia atas permaidani di hadapan TV.”Ibu..oh…ibu”panggil Faris.”ye sayang nak apa?”Amna’ menyahut namun matanya tetap fokus kepada kerja di...

1293

Bacaan

Kasihmu akan ku miliki-6
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 08 Januari 2016
Posting ke 1

Amna’ dan Dato Azimah sedang berehat di gazebo dan Fahim sedang membuat pelan di bilik kerja ketika Seorang lelaki yang menaiki sebuah motor melemparkan sebuah bungkusan di hadapan pintu.Pak Daud yang sedang berkebun...

1299

Bacaan

Aku cinta kamu,suamiku-3
Miya
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 24 Januari 2016
Posting ke 1

Hari perkhemahan… “Seperti yang kita tahu,untuk 3 hari akan datang kita akan berkhemah di Kampung Ulu Slim.Lebih kurang 1 jam 30 minit dari KL ni.Jadi saya nak,semua jaga keselamatan diri dan kawan-kawan Dan...

2726

Bacaan