Bara Yang Tak Akan Padam
Wan Noorhidayat
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 04 Disember 2016
Posting ke 3

HAMPIR tiga kali dia membuat panggilan namun isterinya itu tetap gagal dihubungi. Hanya kedengaran voice mail menandakan telefon bimbit Ayuni Zaara ditutup. Hatinya menjadi tidak sedap. Pantas dia menghubungi Mak Esah di rumah. “Ayu dah balik rumah...

1209

Bacaan

serpihan terakhir sebuah memori
Norfarah Hanim bt Mohd Baharudin
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 11 Disember 2016
Posting ke 11

-2013- Zarith Asyraf menghempas fail-fail di atas meja. Rambutnya yang tersisir rapi dikusutkan. Sememangnya dia sedang kusut. Sudah 8 tahun dia berurusan dengan lelaki itu, namun lelaki itu sering sahaja menolak untuk berjumpanya...

2182

Bacaan

Te Quiero
Senjakalamalam
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 05 Disember 2016
Posting ke 4

“Ya mak cik.Kenapa?”Ujarku sejurus telefon dijawab.Waalaikummussalam pak cik.Tak ada apa.Cuma nak ingatkan esok ada meeting.“Meeting?”Aku yang sedang baring terduduk.Lemah betul aku dengan meeting ni.Tapi,aku rasa semester dah habis kan?Pertaruhan pun...

1053

Bacaan

Hanya Kita Punya!
Liah Ismail
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 09 Disember 2016
Posting ke 6

BAB 6HABIS saja penggambaran yang dilakukan petang tadi, semua peralatan penggambaran dikemas. Mahu tidak mahu, hari ini mereka perlu balik ke bandar Seoul juga. Tidak perlu bermalam di situ untuk...

2160

Bacaan

MISTERI SERI TAK BERTUAN
wawa.ariff
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 08 Disember 2016
Posting ke 4

Jeritan Tok memecah ruang sepi halaman tamu tu, Kedengaran Toki, ayah dan abang aku berlari ke arah kami bertiga, Aku cuma memandang lesu, Sikit pun aku tak lepaskan pelukkan Mak, Mengigil satu badan...

3563

Bacaan

Lukisan Buatmu
Juliana
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 Disember 2016
Posting ke 5

Dari dalam bilik Nellysa lagi sudah dengar suara riuh rendah Arman berbual dengan Tuan Ahmad di laman rumahnya. Nellysa melihat jam di dindingnya. Malas betul dia mahu turun sekarang. Pasti Arman menyoalnya bermacam-macam...

1542

Bacaan

Si Bibir Ungu
NOR FARIDAH
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 10 Disember 2016
Posting ke 1

Bau minyak wangi memenuhi di setiap ruangan bilik tidur Nur Izara Natasya. Tangannya ligat mengemaskan make Up yang berselerak di meja solak. Hari ini merupakan hari yang paling ditunggu-tunggu. Setelah...

579

Bacaan

Encik Strawberi, Miss Durian (Mistik Cinta)
Soeul Eryma
Kategori: Novel
Genre: Fantasi
Paparan sejak 05 Disember 2016
Posting ke 26

MALAM berlabuh semakin kelam Arysa masih tidak dapat melelapkan mata disebabkan asyik memikirkan perkara yang berlaku ketika majlisreuniontadi.Dia sudah menduga Ilham akan datang ke majlis tersebut dan menjadikan hidupnya huru-hara sama...

9978

Bacaan

Tiba-Tiba Cinta
Dian Damaris
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 27 November 2016
Posting ke 7

Raihah mendekati Hasif yang sedang duduk di atas kerusi. Apa saja tentang Hasif, dia sudah hafal. Hasif ada di mana, buat apa. Tak mungkin akan ada perempuan lain yang boleh begitu memahami...

3265

Bacaan

Dendam
Hafiz Aziz
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 26 November 2016
Posting ke 2

Keesokan harinya Hujan turun dengan lebat sekali, diselangi dengan bunyi guruh yang kuat berdentum. Dalam kepekatan hujan yang turun menyembah bumi, kelihatan Inspektor Ishak sedang berjalan pantas meredah hutan menuju ke jalan raya utama. Awan mendung...

5250

Bacaan