CIK BRUTAL ENCIK SENTAP
Julia Basri
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Disember 2016
Posting ke 17

BAB 17“Dalam banyak-banyak pasar malam kat Malaysia ni, takde tempat lain ke kau boleh pergi hah, Encik Sentap? Menyemak ajelah kat sini!” selar Lili, selamba.Berasap telinga Qaliff mendengarnya. “Encik...

32580

Bacaan

Musuhku Encik Pilot - Special Episode
Dea Zoraya
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 21 Disember 2016
Posting ke 1

Special Episode 1  Aku tersenyum sendirian apabila aku kembali mengingati bagaimana Izzaz menyakatku berkenaan dengan tubuh badanku yang mendadak naik semenjak usia kandunganku memasuki lima bulan. Katanya aku kelihatan seperti Panda versi puteri. Gemuk...

1684

Bacaan

Suci Dalam Debu
Lara T. Niey
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 23 Disember 2016
Posting ke 1

Bab 1 Tahun 2005 TEGANG. Sunyi. Tiada sebarang bunyi yang kedengaran pada malam yang terasa dingin itu. Hanya renungan dibiarkan saling berbalas di jalan yang sempit itu. Saling menikam tajam. “ Bos…” “ Diam!”...

476

Bacaan

Mak Mertuaku CEO
Princezz
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Disember 2016
Posting ke 4

“Macam mana papa boleh terlupa tentang perkara ini. Buat malu aje depan perempuan tua dan anaknya itu,” bentak Ravi sambil menghentak meja komputer abangnya. “Mana papa tahu hal itu. Dato Alwi pun tak...

1440

Bacaan

MR. GUARDKU SAYANG
Arnab Putih
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 07 Januari 2017
Posting ke 11

    Jam sudah berganjak ke pukul 7:00 pagi. Nurin Malaika sudah siap untuk ke pejabat. Hari ini dia ada mesyuarat tergempar dengan ahli-ahli lembaga yang lain. Sewaktu dia menuruni...

5159

Bacaan

Enigma
Zhar Aruzi Hairi
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 06 Januari 2017
Posting ke 2

BAB 1 “ Anta, Keldai sudah sampai. Barang dah sedia kat dalam ni. Orang pun makin ramai” Satu suara separuh berbisik sedang menelefon. Mata lelaki itu tidak lari dari memandang Tony dan briefcase yang...

655

Bacaan

BAD BOYS IN LOVE
Soeul Eryma
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 03 Januari 2017
Posting ke 5

"ERGH!"Laung Myeong Soo dengan geram. Batu yang ada dipegang dia baling ke dalam sungai Han. Kalau ikutkan hati. Mahu saja dia belasah Min Joong kerana telah menyebabkan mereka bertiga ditukarkan...

2342

Bacaan

MENCARI TEDUHAN
Misa Melayu
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 02 Januari 2017
Posting ke 7

SUDAH lima belas minit, Hanna menunggu di situ. Wajahnya mula dikocak resah bila figura Radin Mikail masih belum muncul. Kecil matanya akibat cuaca panas diperluaskan lagi hingga ke ceruk- ceruk yang jauh. Pun bayang-...

2205

Bacaan

Seadanya Aku
Amir Syahjihan28
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 Disember 2016
Posting ke 2

“Adik…adik tak apa-apa ke? Sorry adik,abang mintak maaf sangat-sangat.Abang tak sengaja tadi,”nada Amir yang sedang kekalutan. “Saya tak apa-apa bang,cuma rasa terkejut sikit.Nasib baik abang sempat break,”ujar remaja tersebut. Keadaan hujan yang lebat sebentar tadi...

901

Bacaan

OMBAK DAN MENTARI
Nurliswara
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 04 Januari 2017
Posting ke 117

NAIM KINI TELAH BERADA DI TADIKA.Badannya pendek namun dia sangat montel. Comel sungguh rupanya bila dipakaikan pakaian seragam tadikanya. Namun, kata gurunya, dia sering terlena di dalam kelas. Dia memang sangat pasif. Hanya senyumannya sahaja...

51296

Bacaan