KEM RAHSIA
Rohaidah
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 24 Jun 2016
Posting ke 4

ACARA perbarisan tamat latihan untuk Kor Risik96 Rejimen Khas Perisikan Tempur atau dikenali sebagai kumpulan 96RKTP baru sahaja selesai. Selama enam bulan mereka menjalani latihan ketenteraan secara intensif ala komando di Kem Batu Gajah,...

2942

Bacaan

PROJEK SERAM PULAU - Puaka Belutut
NaimTamdjis
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 01 Julai 2016
Posting ke 6

Sebaik sahaja Mika berlalu untuk melepaskan hajat, Jirin mengambil kad memori salah satu kamera yang digunakan oleh Mika untuk merakam video perjalanan ke kubu. Tidak apa-apa yang pelik di kebun... tetapi sebaik...

5903

Bacaan

PROJEK SERAM - PULAU: MALAM BERDARAH
ILLYA
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 01 Julai 2016
Posting ke 1

TANAH yang berhutan rimba di pangkor laut itu menarik perhatian Dato’ Reza mendirikan pusat peranginan baru. Tambahan pula tempat itu mempunyai kawasan perhutanan yang menghijau dan damai di mata Dato’ Reza. Sungguh menenangkan...

1155

Bacaan

Projek Seram : Highway - Gangguan
Akma Saidon
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 01 Julai 2016
Posting ke 5

NAZRIN memandang ke dada langit yang gelita. Tiada satu bintang pun yang kelihatan di atas sana. Hujan masih turun dengan lebat sejak tadi. Langsung tiada tanda-tanda mahu berhenti. Gelap malam terus diselimuti kedinginan hingga...

3478

Bacaan

PROJEK SERAM: RESTROOM (DENDAM SABRINA)
Fazrin
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 01 Julai 2016
Posting ke 4

SUASANA hingar di seluruh asrama bertukar sepi ketika semua penghuninya telah bersiap sedia di dalam surau sambil menunggu masuk waktu Maghrib. Melati pula masih berada di luar surau. Kerusi batu marmar yang nampak...

3892

Bacaan

BIDADARI
Ummu Hanan
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 28 Jun 2016
Posting ke 5

...

20101

Bacaan

Haters Will Hate Fakers Will Fake
sufiza
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 03 Julai 2016
Posting ke 8

‘We will always be siblings. Nobody can tear us apart unless we ourselves. We live this life together,fights together, die togethers,we’ll be twins FOREVER!’...

2109

Bacaan

Pujaan Karissa
Mya
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 23 Jun 2016
Posting ke 2

PUJAAN KARISSA PART 2."Sayang.. I miss you.." Redza gapai jemari Karissa lalu dibawanya ke bibir."Yela tu.. Entah-entah rindu orang lain kan?" usik Karissa."Sampai hati tuduh abang macam tu," rajuk si...

4395

Bacaan

Projek Seram : Restroom - Jalan Kematian
Akma Saidon
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 02 Julai 2016
Posting ke 4

“AKU tak tipulah! Memang aku nampak Hana tadi! Kau orang ingat aku suka-suka nak takutkan kita semua ke?” Suara Nabilla lantang melontar kata menerkam cuping telinga. Sudah tidak dipedulikan mata-mata yang memandang ke arah...

3549

Bacaan

Ilusinasi
Sue Aliff
Kategori: Novelet
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 22 Jun 2016
Posting ke 7

Rasa seram tiba-tiba menjengah pundaknya. Dia memandang sekeliling, jangan lah bayangan yang dia nampak tadi menjelma di hadapan mereka pula.“ Tak nak cerita lah Cik Sara, takut saya.” Ran mengaku...

40981

Bacaan

Instagram @ilhamkarangkraf