Pencuri Hati Tuan Doktor!
Syaza Arisha
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 09 Mac 2017
Posting ke 10

Makan tengahari yang langsung tidak dirancang itu berunsur usai dengan situasi yang sangat jangkal. Ya, macam mana tak rasa jangkal. Tuan doktor yang selama...

8412

Bacaan

ISTERI ACAH-ACAH
muRni aQiLa
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Mac 2017
Posting ke 22

MATA Jay meliar di setiap pelosok luar kawasan pelepasan. Walau badan masih terasa sakit, sengal dan pedih, digagahkan diri mencari kelibat Liana. Pasti Liana sudah boarding. Kerana sekarang sudah melewati pukul...

34940

Bacaan

Cinta aku untuk MISS TOMBOI
Nik afiqizan
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 13 Mei 2017
Posting ke 23

"Az aku pergi kolej dulu tau jaga diri kau tu...nanti aku ambil kau kita balik rumah hari ni"kata faizan yang ingin ke kolej memandang aku yang baring katil. "Assalamualaikum"aku menarik tangan...

3237

Bacaan

LELAKI TERBAIK UNTUKKU
Hunny heartfillia
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 Mac 2017
Posting ke 54

EPISOD TAMAT“ hai, saya nak berjumpa dengan Dr. Deyanna G.” Kata sesusuk tubuh tinggi lampai yang baru saja melangkah masuk ke dalam ruang menunggu.“ ya saya..tapi, makmal kami hanya beroperasi...

10351

Bacaan

Deadly Reporter
Fatul
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Februari 2017
Posting ke 13

Lega dirinya apabila Qamil bersetuju untuk berbincang secara baik dengannya. “Kalau kau dapat pancing ikan, kau memang berani.”Ujarnya.Kalau setakat seekor ikan nak pancing, budak enam tahun dalam kampung pun boleh buat.Aku bagi peluang je...

3339

Bacaan

KAU UNTUK AKU, OKEY?
Si Kecik
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 April 2017
Posting ke 4

...

2513

Bacaan

MR. AND MRS. 2
Misa Melayu
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 06 April 2017
Posting ke 5

HARI sudah kembali cerah. Awan mendung yang tadi melapisi langit, berarak pergi tanpa dipinta. Cahaya mentari menerobos masuk ke ruang- ruang terbuka. Datuk Ungku Shamrin dan isterinya sudah bersiap untuk pulang ke...

3103

Bacaan

Lelaki Kelas Pertama
Fazrol
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Mac 2017
Posting ke 9

BAB 9 “SORRYLAH Bro. memang aku takde kerja kosong lagi nak bagi. Baru aje semalam orang baru masuk. Sorry eh?” pemilik pusat kareoke itu mengelengkan kepala beberapa kali. Leo hanya angguk dan tersenyum. Agak...

5196

Bacaan

Mr ABC Miss Hati Batu
Nur Afizah
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 18 Mei 2017
Posting ke 4

SETELAHmemberilatih tubi kepada anak-anak murid, Shahir bangun lalu bergegas ke dapurprasekolah. Kak Leha yang tengah masak nasi goreng cina untuk kudapan pukul10.00 ini, membiarkan Shahir dengan tingkahnya. Sesekali...

835

Bacaan

LOVE YOU, Miss Hilang Ingatan!
Aimie
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Februari 2017
Posting ke 19

7100

Bacaan