POLIGAMI KERANA ZURIAT?
izwan
Kategori: Novelet
Genre: Keluarga
Paparan sejak 02 September 2017
Posting ke 4

… Kehadapan suamiku, Bagaikan Mumtaz cintakan Shah Jihan,Bagaikan Majnum cintakan Laila,begitulah juga cintaku padamu.Walaupun kita kini berjauhan,namun diriku masih untukmu kekasihku...

792

Bacaan

Aku Nak Raya!
Farah Izana
Kategori: Novelet
Genre: Keluarga
Paparan sejak 23 Julai 2015
Posting ke 2

*** “Terima kasih uncle!” ucap Aidil setelah keluar dari kedai terbabit. Selepas menjumpai sebuah bangku kosong, dia mengunyah roti krim yang dibelinya sebentar tadi sebelum meneguk pula air teh...

2030

Bacaan

Isteri dari neraka
Nor
Kategori: Novelet
Genre: Keluarga
Paparan sejak 10 Februari 2017
Posting ke 6

   14.00 “Kak Sal….” Panggil Amran.        

5054

Bacaan

poligami kerana zuriat
darkness_life_lol@yahoo.com
Kategori: Novelet
Genre: Keluarga
Paparan sejak 24 Julai 2017
Posting ke 4

… Kehadapan suamiku, Bagaikan Mumtaz cintakan Shah Jihan,Bagaikan Majnum cintakan Laila,begitulah juga cintaku padamu.Walaupun kita kini berjauhan,namun diriku masih untukmu kekasihku...

1837

Bacaan

Oh, My Baby!
Nurin Najwa Irdina
Kategori: Novelet
Genre: Keluarga
Paparan sejak 23 Mei 2015
Posting ke 1

“Sephia, dah siap kerja tu? Nanti tolong mak cik masak ye,” kata Mak Cik Bi. “Baik mak cik. Phia tinggal nak sidai baju ni je. Nanti siap lah. Kejap ye.” “Jangan banyak berangan...

1109

Bacaan

Seorang Tua Di Ibu Kota
NaimTamdjis
Kategori: Novelet
Genre: Keluarga
Paparan sejak 18 Mei 2015
Posting ke 2

“Pakcik asal mana?” tanya Mail. “Kedah nak.” “Selama ini pakcik tidur di tepi-tepi jalan?” “Masa awal-awal dulu. Pakcik tidur di surau… masjid. Tapi selepas ada orang tegur. Pakcik tidur di kaki lima sahaja. Betul...

918

Bacaan

Mat Lidi vs Cik Kak Lempeng
nik noorhafizah
Kategori: Novelet
Genre: Keluarga
Paparan sejak 19 Februari 2016
Posting ke 12

“You are fired!” jerit Tauke Ong cukup membuatkan telinga Din berdesing. Fired? Maksudnya..diberhentikan! Terasa bagai mahu pengsan Din mendengarkan perkataan keramat itu daripada mulut majikannya. Dalam beberapa minit Din diam tidak berkata apa-apa....

4551

Bacaan

Secubit Kasih, Segenggam Sayang
normahzainul98@gmail.com
Kategori: Novelet
Genre: Keluarga
Paparan sejak 07 Mei 2017
Posting ke 11

“M AK, kisah tu dah berlalu berpuluh-puluh tahun yang lepaskan mak. Rasa macam semalam saja Uteh...

2056

Bacaan

Si Pengemis Cinta
Nur
Kategori: Novelet
Genre: Keluarga
Paparan sejak 04 Februari 2017
Posting ke 1

Tersebutlah alkisah, kerana ini hanyalah mukadimah, sekapur sirih seulas pinang. Maka al panjanglah alu-aluannya. Sehingga sewarkah penuh ingin ditulisnya. Wahai pembaca ini hanyalah dongengan semata-mata. Tiada kaitan antara yang hidup...

775

Bacaan

Hari-hari Sebelum Ramadhan
zhararuzihairi@yahoo.com
Kategori: Novelet
Genre: Keluarga
Paparan sejak 25 Mei 2017
Posting ke 3

BAB 3 Setelah bersesak-sesakuntuk mencari pakir, semua kawasan telah penuh. Hijaz meletakkan kereta dibelakang kereta lain. Cuma brek tangan di lepaskan. Mudah untuk orang menolak keretanya jika mahu keluar. Resam penduduk...

957

Bacaan