Assalamualaikum Ustazah!
Harapan
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 23 Mac 2017
Posting ke 1

Prolog “Hahaha, ada orang tua la join kita ambil peperiksaan”. Itulah kata-kata yang tidak boleh diluputkan daripada ingatan Shaz Anaqi. Geram dan sakit hati juga la dibuatnya. Mana tidaknya, selalu orang yang ambil...

511

Bacaan

Hey, STRANGER!
AnnaCikAnna
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 25 Disember 2016
Posting ke 26

“CEPATLAH bang…Syara dah tak tahan ni…” Gesaku buat kesekian kalinya. Tidak kuhiraukan kekalutan yang melanda lelaki di sebelah. Sejak tadi dia hanya memintaku bersabar sementara dia mencari mana-mana stesen petrol terdekat. Telapak tanganku...

26352

Bacaan

PLUVIOPHILE
Syaf
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 April 2017
Posting ke 4

“ALA Aira jomlah kita ikut camping ni. At least hilang juga stress kita menghadap assignmentyang berlambak tu. Lagipun boleh juga kita tenangkan fikiran sebelum minggu exam. Yalah kan, bulan depan kan kita dah nak...

796

Bacaan

MADU FIRST CLASS
Yin
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 09 Januari 2017
Posting ke 1

Suasana hening menyelubungi rumah banglo dua tingkat ini. Hilang serinya rumah cantik ini. Pagi tadi jenazah Datin Umi Kalsum telah selamat dikebumikan. Malam tadi pula majlis tahlil juga diadakan. Datuk Abdullah Harris, kini...

2190

Bacaan

Kompleks
Erliani
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 26 Disember 2016
Posting ke 22

Seperti yang dijanjikan, aku menunggu Daisy di Restoran Naning. Jam di pergelangan tanganku juga sudah menunjukkan pukul 7.50 petang. Aku datang lebih awal dari waktu yang dijanji. Aku nampak tenang tapi sebenarnya...

3133

Bacaan

MY LONTONG KERING
noma
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 Januari 2017
Posting ke 19

BAB 19 Tunku Aryyan Harraz berdiri memandang jauh ke luar tingkap pejabatnya yang terletak di tingkat lapan. Lama dia berkeadaan begitu, sebelum dia berpaling ke belakang kerana pintu biliknya diketuk seseorang. Keningnya diangkat sedikit...

8516

Bacaan

Takkanku Lupa
izza.akirah
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 10 Februari 2017
Posting ke 2

Telefonku berdering lagi tanda ada chat masuk. Tanganku ralit membetulkan tudung di hadapan cermin. Telefonku berbunyi lagi, tapi kali ini kedengaran seperti anak burung lah pulak, cip...cip...cip. 'Banyak betul idea...

1233

Bacaan

Kerana Narnia
BlackRosse
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 22 Februari 2017
Posting ke 1

‘ Adik, bangun!!!’ Jerit Rezza apabila pintu yang diketuk tidak juga dibuka. Rasa nak patah tulang jarinya. Narnia membuka mata perlahan-lahan.Dia mengiring ke kanan untuk melihat jam di sebelah. 6.45 minit pagi....

437

Bacaan

Lelaki Terlajak Setia
ayubalqishah
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 27 November 2016
Posting ke 2

"Terima kasih awak," ucap Arman dengan wajah penuh kebahagiaan. "Sama-sama, tapi terima kasih untuk apa?" "Untuk semuanya," ujar Arman. Tidak lekang anak matanya merenung Dila yang duduk berhadapan dengannya. Sungguh dia betul-betul tidak menduga, bahawa...

991

Bacaan

Biar Saya Melindungi Awak
Princess Mirrah
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 23 April 2017
Posting ke 1

“Bila nak kahwin?” “Dah berpunya ke?” “Mustahillah kau tak ada sesiapa lagi.” “Tipu sangat cakap takde.” Itulah soalan yang kerap ditanya oleh orang sekeliling terhadap dia.Terkadang,berkali-kali dia ditanya soalan itu oleh orang yang sama.Erdina buntu.Apa,dah tak...

699

Bacaan

Instagram @ilhamkarangkraf