Hey, STRANGER!
AnnaCikAnna
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 25 Disember 2016
Posting ke 26

“CEPATLAH bang…Syara dah tak tahan ni…” Gesaku buat kesekian kalinya. Tidak kuhiraukan kekalutan yang melanda lelaki di sebelah. Sejak tadi dia hanya memintaku bersabar sementara dia mencari mana-mana stesen petrol terdekat. Telapak tanganku...

25170

Bacaan

Dalam Novel Cinta
Azwin
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 Februari 2017
Posting ke 5

“Tayar pancit ke?” Lelaki berkaca mata gelap itu bertanya.‘Taklah... enjin tak nak hidup. Tak nampak ke aku tengah buat apa?’Shea hanya diam dan meneruskan untuk melonggarkan nat yang sebutir pun...

676

Bacaan

Kerana Narnia
BlackRosse
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 22 Februari 2017
Posting ke 1

‘ Adik, bangun!!!’ Jerit Rezza apabila pintu yang diketuk tidak juga dibuka. Rasa nak patah tulang jarinya. Narnia membuka mata perlahan-lahan.Dia mengiring ke kanan untuk melihat jam di sebelah. 6.45 minit pagi....

378

Bacaan

Monster in Love
nadeanour
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 05 Oktober 2016
Posting ke 6

"Awak pasti ke nak buat ni? 'Cause girl you're amazing, just the way you are." tanya Jared kemudian menyanyikan sepotong lirik dari lagu Bruno Mars."Yes. Saya yakin nak kuruskan badan...

1224

Bacaan

MADU FIRST CLASS
Yin
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 09 Januari 2017
Posting ke 1

Suasana hening menyelubungi rumah banglo dua tingkat ini. Hilang serinya rumah cantik ini. Pagi tadi jenazah Datin Umi Kalsum telah selamat dikebumikan. Malam tadi pula majlis tahlil juga diadakan. Datuk Abdullah Harris, kini...

2091

Bacaan

Binary
Azwin
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 05 Februari 2017
Posting ke 6

Feen mengeluh perlahan. Apalah nasib bertemu dengan manusia hati batu seperti Chad. Minta bantuan sikit pun tak boleh.“Macam mana?” Bea yang sedang membaca sebuah majalah, terus mengalih perhatian pada Feen...

824

Bacaan

MY LONTONG KERING
noma
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 Januari 2017
Posting ke 17

BAB 17 Terpisat-pisat Ayu membuka matanya bila dia terasakan bahunya digoyang-goyang seseorang. Dia membuka matanya perlahan-lahan. Segera dia membetulkan duduknya sambil menguak ke belakang beberapa helai rambut yang jatuh menutupi matanya. Dia berdehem sedikit. ...

6012

Bacaan

Lelaki Terlajak Setia
ayubalqishah
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 27 November 2016
Posting ke 2

"Terima kasih awak," ucap Arman dengan wajah penuh kebahagiaan. "Sama-sama, tapi terima kasih untuk apa?" "Untuk semuanya," ujar Arman. Tidak lekang anak matanya merenung Dila yang duduk berhadapan dengannya. Sungguh dia betul-betul tidak menduga, bahawa...

921

Bacaan

Kompleks
Erliani
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 26 Disember 2016
Posting ke 22

Seperti yang dijanjikan, aku menunggu Daisy di Restoran Naning. Jam di pergelangan tanganku juga sudah menunjukkan pukul 7.50 petang. Aku datang lebih awal dari waktu yang dijanji. Aku nampak tenang tapi sebenarnya...

2742

Bacaan

Takkanku Lupa
izza.akirah
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 10 Februari 2017
Posting ke 2

Telefonku berdering lagi tanda ada chat masuk. Tanganku ralit membetulkan tudung di hadapan cermin. Telefonku berbunyi lagi, tapi kali ini kedengaran seperti anak burung lah pulak, cip...cip...cip. 'Banyak betul idea...

841

Bacaan

Instagram @ilhamkarangkraf