CD CETAK ROMPAK
Ni Story Aku
Kategori: Jenaka Santai
Genre: Lucu
Paparan sejak 04 November 2016
Posting ke 1

Suatu hari cg Faizah bertanya sama ada ada di kalangan pelajar yang membeli cd cetak rompak.Cg Faizah: Kamu semua tak beli cd cetak rompak , kan?Pelajar: Tidak~Izzudin: Cikgu, saya tak...

579

Bacaan

Suamiku Takut Cicak
Intan
Kategori: Jenaka Santai
Genre: Lucu
Paparan sejak 17 April 2016
Posting ke 1

" bang..bangun bang..dah pagi ni..tak nak pergi kerja ker?..."tegurku pada suamiku tersayang. Dia kemudian pusingkan badanya menghadap aku. " bangunlah bang..dah lambat ni."pintaku lagi. Dia buat tak tahu jer....

1408

Bacaan

BUKAN KISAH HERO YANG KLISE
Mohamad Rizal
Kategori: Novel
Genre: Lucu
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 18

“Eh, tak hujan pun?” Kuzi buat lawak bodoh. “Padahal tadi lebat gila.”“Hoi, itu kat Pulau Gomalah!” aku memarahi Kuzi. “Kau tak sedar ke yang kita sekarang dah sampai Bangi?”“Yahoool Akhirnya...

509

Bacaan

Ketaq Perut ( Darah Gemuruh )
Szaza
Kategori: Cerpen
Genre: Lucu
Paparan sejak 20 Februari 2016
Posting ke 1

LUTUT Ain sudah mula berlaga bila melihat Asmat sedang berjalan menuju ke arahnya. Asmat bukan bersendirian dan Ain juga bukan bersendirian. Masalahnya Ain menaruh minat terhadap Asmat dalam diam.Ain tahu,...

3351

Bacaan

Pertandingan Ayat Cinta
Azliza Alias
Kategori: Jenaka Santai
Genre: Lucu
Paparan sejak 27 April 2016
Posting ke 1

Suatu hari, tiga sahabat iaitu Ali, Amin, dan Abu yang bertanding ayat cinta yang paling romantik untuk memikat Aminah, gadis jelita anak ketua kampung mereka..Ayat Ali : Demi kau Aminah,...

897

Bacaan

Nescafe
Nur Munirah
Kategori: Puisi
Genre: Lucu
Paparan sejak 04 Mei 2016
Posting ke 1

Nescafe...Aroma mu menyentuh sanubari,Manismu bak penyeri hidup,Aliran wap menusuk rongga tubuh,Tanpamu ku lemah,Adamu ku bangkit,Denganmu ku bahagia,Tidak akan sekali ku lepaskan kau,Selamanya kau milikku....

554

Bacaan

Sasha & Misha
farhanahatiqah@ymail.com
Kategori: Novelet
Genre: Lucu
Paparan sejak 12 Ogos 2017
Posting ke 2

Mikhail: Oh Sasha, sahabat lamaku. Sudah lama kita tidak berjumpa.Alexander: Sebenarnya cuma 9 minggu yang lalu.Mikhail: Ya, ya. Apa khabar kau sekarang?Alexander: Sihat. Cuma krim yang kau sarankan itu langsung...

191

Bacaan

SONGLIT : Ni Hao Ma
Norhanisamila
Kategori: Cerpen
Genre: Lucu
Paparan sejak 04 Julai 2016
Posting ke 1

Lagu: Ni Hao Ma – Khalifah Nak ku cerita satu cerita Kisahnya yang bermula Satu ketika malam menjelma Gelita oh gelita Cik Bedah berangin satu badan bila dia menjenguk ke dalam bilik anak terunanya itu. Darah merah menyerbu naik...

938

Bacaan

Temujanji
Farhanah Atiqah
Kategori: Cerpen
Genre: Lucu
Paparan sejak 22 September 2016
Posting ke 1

Hari ini hari Sabtu. Aku merancang untuk keluar ke pasar bersama tunangku yang cantik jelita, Arima Maraya. Aku akan menemani tunangku itu membeli ikan dan daging kambing untuk dibawa balik ke rumah...

1300

Bacaan

Suamiku Lembab, PLUS Pemalu Tahap Kritikal!
Szaza
Kategori: Cerpen
Genre: Lucu
Paparan sejak 25 Februari 2016
Posting ke 1

Lela termenung lama di atas beranda rumah ibunya. Hari ini sudah genap setahun ulangtahun perkahwinan dia dan Azim. Mereka berkahwin kerana kehendak orang-orang tua. Konon-kononnya mereka sudah dijodohkan sejak kecil...

8097

Bacaan

Instagram @ilhamkarangkraf