Cintaku Tunai, Bukan Hutang!
Nur Sa'adah
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 07 April 2015
Posting ke 2

“Kenapa muka macam tertelan kapur ni?” Tanya Hadif sebelum duduk di hadapan Ian. Baginya, wajah kacak Ian sudah bertukar menjadi ‘tidak kacak.’. Pasti ada masalah besar. Kalau tidak, Ahmad Ian inilah orang kacak...

528

Bacaan

Cinta Yakuza
SongNorae
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 09 April 2015
Posting ke 3

                                                           ...

765

Bacaan

Love untuk kamu !
Hera Norisya
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 07 April 2015
Posting ke 1

‘Aku rasa aku dah jumpa seseorang yang tak kesah tentang dunia aku. Just nice person he is. Lelaki!! Dia baik dan tak kisah walau seteruk mana perangai aku ni. Caranya...

180

Bacaan

Hanya Mia Umairah
syazwaniliyana
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 April 2015
Posting ke 0

Cannot load content...

429

Bacaan

Menakluk Cinta
Ros Amirul Sham bin Rooslee
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 07 April 2015
Posting ke 2

“ Beb, kenapa kau ni,mengelamun eh?”, tanya Johan sambil menjeling kearah Myra. “ Ha…Baik kau mengaku Amir”, soal Myra lagi dengan penuh rasa kecurigaan. “Eh, takde la. Taka da apa-apa pun. Mengelamun la sangat. Aku...

233

Bacaan

10 PERKARA SAYA BENCI AWAK!
Ilya Abdullah
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 07 April 2015
Posting ke 8

“THANKS Kak Rose kasi pinjam kereta.” “Takper. Janji minyak penuh.” “No problem. Tu jangan risau gerenti tangki penuh punyalah.” Awin menyandang tas tangan di bahu. Hujung minggu begini seronok kalau keluar bershopping....

2497

Bacaan

HITAM-HITAM SI TAMPUK MANGGIS
Asmah bt Hashim
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 06 April 2015
Posting ke 8

Bibirnya memuncung ke hadapan, tiada langsung senyuman yang terukir. Dia memeluk tubuh. Matanya tajam memandang sungai yang mengalir lesu. Sudah berhari-hari tidak ada hujan. Kepanasan hawa bumi begitu terasa menyengat tubuh, bertambah panas apabila...

1564

Bacaan

Bodyguard Anak Dara Datuk
Miyu Yucie
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 17 April 2015
Posting ke 6

Datuk Hamzah Yahya kelihatan berlegar- legar di depan pintu wad kecemasan. Puan Ainon tidak berhenti- henti memanjatkan doa. Di dalam hatinya, dia mengharapkan Haliza Sofia akan selamat dari maut. Air mata tuanya merembes...

3506

Bacaan

YONG
Resit
Kategori: Novel
Genre: Umum
Paparan sejak 15 April 2015
Posting ke 2

Bismillahirrahmanirrahim, sebagaimana suatu lafaz yang memulai pembacaan lembaran kalimah-kalimah suci, sebagaimana langkahku menuruti denai-denai ke rimba yang tebal, bersatu dengan alam bermakna mencari kemesraan dengan Tuhan, asalkan kita punya hati yang mahu tunduk dan...

305

Bacaan

HERO UNTUKNYA
NUR NATASHA
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 10 April 2015
Posting ke 5

                                                                                  8Sedang asyik mengelamun, seseorang meletakkan semangkuk mi yang panas berasap di atas mejanya. Fia mendongak. Ziyad? “Sizzling. Makanlah sementara panas”. Dia duduk di hadapan Fia. Gadis itu menelan liur. Nampak sedap tetapi keegoan...

1282

Bacaan