PENGANTIN YANG LARI
Nurhidah Halun
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 September 2014
Posting ke 2

Bab 1 Bingkai gambar dilap penuh cermat. Pembalut kertas berwarna biru ungu melingkari dan membentuk ‘love’ direnung dengan senyuman. Pembalut kertas yang masih jelas tertulis Cadbury diguna pakai membentuk simbol. Siapa yang tidak tahu itulah...

295

Bacaan

Kembara Zulaiqha (Pedang Faatih)
AmyRay
Kategori: Novel
Genre: Fantasi
Paparan sejak 16 September 2014
Posting ke 9

8 Dunia Magis :Kem Oskor Tirai yang menghadang laluan untuk masuk ke dalam galeri buku di selak perlahan oleh Zulaiqha. Gayanya nampak seperti teragak-agak untuk masuk ke dalam apabila melihat professor Ghazi sedang berbual bersama seorang...

311

Bacaan

Kunci Si Pemilik Hati
Bella Nabila
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 September 2014
Posting ke 1

Bab 1 Kicauan burung yang kedengaran menggangu lenanya daripada asyik meneruskan mimpinya. Cahaya sang mentari pagi mula menyinari alam ciptaan Yang Maha Kuasa. Tumbuh-tumbuhan tersenyum girang menanti sinaran matahari untuk terus member bakti kepada manusia. Teringat...

151

Bacaan

I Love You, Sweet Heart
Nurina Feeza
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 17 September 2014
Posting ke 14

KOMPANG dipalu… pengantin baru… Duduk bersanding… tersipu malu… Paluan kompang kedengaran di segenap ruang rumah teres dua tingkat milik Cikgu Syamil menandakan kedua-dua pengantin sudah pun bersiap sedia menyempurnakan upacara...

370

Bacaan

Fiksyen Cinta
JeeWang
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 September 2014
Posting ke 1

Fiksyen Cinta Bab 1 : Bahagian 1Bahagian satu Bab 1“Hei, kereta saya! Keluar dari kereta awak ni sekarang jugak!” Rayyan menoleh. Ruhanz bertambah bengang dengan lelaki di hadapannya ini.”Kenapa? Saya...

70

Bacaan

Mr(Miss?) Drag Queen
kurokocchi
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 16 September 2014
Posting ke 1

BAB 1 ALEYA duduk termenung melihat manusia lalu-lalang di hadapan kedai mamak itu. Horlicks yang dipesan baru luak suku. Kepala kusut. Minda serabut. Betul-betul buat dia jiwa kacau. Nak jerit tapi ini bukan dekat...

104

Bacaan

Aku Yang Kau Sakiti
firdawati
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 September 2014
Posting ke 2

Sejak kejadian hari tu, Sudah 3 minggu aku tidak bertemu dengan Zafrul. Nak kata aku lega sangat. Tak lah juga. Masih terselit rasa risau dan takut. Setiap saat, setiap jam rasa takut ini...

281

Bacaan

MADAH CERITA QAISY...perjalan seorang remaja.
NurAL-HafizzaH
Kategori: Novel
Genre: Islamik
Paparan sejak 15 September 2014
Posting ke 12

Alhamdulillah, kesibukan semakin bertambah apabila diberi kesempatan dan peluang untuk menjadi warga pendidik. Pendidik di sebuah tadika. Alhamdulillah, Allah permudahkan segalanya. Bismillah, bismillah. ------ Kadangkala, Allah hantar kamu sendiri, agar kamu ambil ibrahnya. Sendiri tak bermakna sepi. MasyaAllah, selesa...

239

Bacaan

Hati dan Rahsia
Leto Hadar
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 17 September 2014
Posting ke 2

Pulau Dahan, Johor.Tahun 1975.PULAU DAHAN- sebuah pulau kecil yang berada di kawasan negeri Johor dan berdekatan dengan Pulau Sibu. Pulau tersebut juga mempunya keluasan selebar 30 kilometer persegi. Pasir yang...

83

Bacaan

Dee Angaurian
AyshYana
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 16 September 2014
Posting ke 1

Aku mengharapkan keajaiban. Atau satu kebetulan, sekurang-kurangnya. Walaupun keajaiban itu tak lah seajaib jin toncet keluar dari muncung cerek, jug ataupun kole mamak bancuh teh tarik. Ajaib, ala macam dalam novel tu. Hari...

122

Bacaan