cinta 7 eleven
Nur Haziqah Binti Ahmad Abdul Nadzir
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 24 Julai 2014
Posting ke 7

Keputusan SPM sudah keluar. Hati-hati pelajar Tingkatan 5 berdegup kencang. Liyana dengan perlahan-perlahan membuka Slip keputusan SPMnya. Liyana Jasmien : Mak, ayah!!!!!! (sambil mengalirkan air mata) Liyana Jasmien keluar dari pejabat sekolah lalu...

643

Bacaan

tak tahu tajuk
Lydia
Kategori: Novel
Genre: Umum
Paparan sejak 20 Julai 2014
Posting ke 1

Aktiviti seharian dulu dulu (masa Dania ada) Ponteng prep malam, main bola tampar (Bila tak ada orang guna) Bangun pukul 3 pagi basuh baju (bila tak da orang guna mesin) Lepak atas kerusi merah depan...

152

Bacaan

Hanani
Paina Rena
Kategori: Novel
Genre: Umum
Paparan sejak 26 Julai 2014
Posting ke 6

TV di hadapan memaparkan Samarinda apa ntah. Beberapa orang watak perempuan sedang berbual dengan memek muka yang diperlukan dan pegerakan kepala yang betul untuk membuat penonton faham apa perasaan yang mereka sedang alami...

372

Bacaan

Kisah Kau Dan Aku
erynnanyssa
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Julai 2014
Posting ke 1

"Habislah..dah lambat ni.Dah la hari ni first day aku masuk kerja. Habislah..memang masak la aku nanti ngan bos". Tiga empat orang staf menjeling kat aku. Comfirm hairan la tu tengok aku...

225

Bacaan

MENITI MAUT
eymanhykal
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 23 Julai 2014
Posting ke 1

Apartmen Dahlia, Kuala Lumpur RUANG tamu di pangsapuri ini gelap. Hanya cahaya dari komputer yang memberi sedikit kecerahan. Fariz Zahar memerhati skrin untuk memantau imej di pintu masuk ke apartmen yang sentiasa...

105

Bacaan

jaga dia untukku
ariana_apk
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 27 Julai 2014
Posting ke 1

"Pesawat MA37 telah terhempas di pulau perairan barat taiwan. Seramai 120 penumpang masih tidak ditemui. Dan 21 penumpang telah ditemui mati dan ini antara senarai nama penumpang yang terlibat"Berita tersebut...

76

Bacaan

Bebeh ku Queen Of Selfie
Recqabee
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 21 Julai 2014
Posting ke 2

PROLOG “ Wahhhh ahahahahahahaha..akhirnya aku dah balik! Aku betul- betul dah balik! ” Dalam kegelapan malam, Jerry berdiri di atas kereta ferari yang sedang dipandu oleh rakan nya Vince. Tanpa memperdulikan kereta yang lalu- lalang,...

380

Bacaan

Kekasih Olok-Olok
Eija Khadeeja
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 25 Julai 2014
Posting ke 2

1 JULIANA masih leka memerhatikan patung kristal di hadapannya. Senyumannya memekar saat mata dan hati memuji kehalusan dan keunikan patung yang berbentuk pasangan kekasih itu. Patung kristal yang diukir indah itu ‘melahirkan’ si jejaka...

817

Bacaan

JEJAKA BAJET BAGUS
Amizaanas
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 18 Julai 2014
Posting ke 1

JEJAKA BAJET BAGUS Cinta itu penuh misteri. Hanya hati yang mengerti apa mahunya. HASIL NUKILAN : AMIZA ANAZ PROLOG Fahimisudah tersengih-sengih bagai kerang busuk apabila ternampak susuk tubuh si cilik yang sedang turun dari basikal warna merahnya. Comel!...

494

Bacaan

Sungguh, Aku Cinta!
SILENCER
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 16 Julai 2014
Posting ke 1

SUNGGUH, AKU CINTA!#SINOPSIS 1QISHA ALEESHA.Hanya disebabkan krisis global yang dialaminya, dia terpaksa membuat kerja gila. Kerja apakah itu?“Apa tujuan kau datang sini?”~FAHIM DANIEL~“Saya datang nak terima lamaran Encik Fahim Daniel.”...

377

Bacaan