cinta 7 eleven
SueiqaHashima
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 24 Julai 2014
Posting ke 7

Keputusan SPM sudah keluar. Hati-hati pelajar Tingkatan 5 berdegup kencang. Liyana dengan perlahan-perlahan membuka Slip keputusan SPMnya. Liyana Jasmien : Mak, ayah!!!!!! (sambil mengalirkan air mata) Liyana Jasmien keluar dari pejabat sekolah lalu...

342

Bacaan

Kebahagiaan Yang Tertangguh
Mawar Sofeana
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 Julai 2014
Posting ke 3

"Win tak nak kahwin! Win nak jaga Papa." bentak Win namun masih berlembut. Dia menolakcadangan Farid untuk menyatukan dia dengan Raif. Dia tak mahu terpisah dengan ayahnya yangseorang itu."Win kena...

477

Bacaan

Encik Pengacau!
Rafina Mimi Abdullah
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 Julai 2014
Posting ke 8

DALAM kereta, Encik Razlan pasang lagu klasik orang putih. Telinga aku dah naik bercabang tiga duk dengar lagu yang sepatah haram aku tak faham. Apalah dia ni. Dengar lagu macam ni pulak. Dah...

2790

Bacaan

JEJAKA BAJET BAGUS
Amizaanas
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 18 Julai 2014
Posting ke 1

JEJAKA BAJET BAGUS Cinta itu penuh misteri. Hanya hati yang mengerti apa mahunya. HASIL NUKILAN : AMIZA ANAZ PROLOG Fahimisudah tersengih-sengih bagai kerang busuk apabila ternampak susuk tubuh si cilik yang sedang turun dari basikal warna merahnya. Comel!...

453

Bacaan

Sungguh, Aku Cinta!
SILENCER
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 16 Julai 2014
Posting ke 1

SUNGGUH, AKU CINTA!#SINOPSIS 1QISHA ALEESHA.Hanya disebabkan krisis global yang dialaminya, dia terpaksa membuat kerja gila. Kerja apakah itu?“Apa tujuan kau datang sini?”~FAHIM DANIEL~“Saya datang nak terima lamaran Encik Fahim Daniel.”...

345

Bacaan

Kisah Kau Dan Aku
erynnanyssa
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Julai 2014
Posting ke 1

"Habislah..dah lambat ni.Dah la hari ni first day aku masuk kerja. Habislah..memang masak la aku nanti ngan bos". Tiga empat orang staf menjeling kat aku. Comfirm hairan la tu tengok aku...

193

Bacaan

Bebeh ku Queen Of Selfie
Recqabee
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 21 Julai 2014
Posting ke 2

PROLOG “ Wahhhh ahahahahahahaha..akhirnya aku dah balik! Aku betul- betul dah balik! ” Dalam kegelapan malam, Jerry berdiri di atas kereta ferari yang sedang dipandu oleh rakan nya Vince. Tanpa memperdulikan kereta yang lalu- lalang,...

347

Bacaan

Kisah Si Budak Tomboy
SueiqaHashima
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 24 Julai 2014
Posting ke 1

      Munirah ada empat orang adik-beradik iaitu abang sulungnya(abanglong) , abang keduanya (abangngah) , abang ketiganya (abang cik) akhir sekali si Munirahlah.Saat Munirah dilahirkan."yeay!!! dapat adik baru!!" abangcik melonjak-lonjak gembira."Tapi...

15

Bacaan

MENITI MAUT
eymanhykal
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 23 Julai 2014
Posting ke 1

Apartmen Dahlia, Kuala Lumpur RUANG tamu di pangsapuri ini gelap. Hanya cahaya dari komputer yang memberi sedikit kecerahan. Fariz Zahar memerhati skrin untuk memantau imej di pintu masuk ke apartmen yang sentiasa...

80

Bacaan

tak tahu tajuk
Lydia
Kategori: Novel
Genre: Umum
Paparan sejak 20 Julai 2014
Posting ke 1

Aktiviti seharian dulu dulu (masa Dania ada) Ponteng prep malam, main bola tampar (Bila tak ada orang guna) Bangun pukul 3 pagi basuh baju (bila tak da orang guna mesin) Lepak atas kerusi merah depan...

144

Bacaan