Kerana Aurora
Ara Wahab
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 18 Januari 2017
Posting ke 18

Alia Maisara menguap malas dan kemudian menghampiri Ryu Yusaku yang sedang membuka kotak berwarna coklat menggunakan pisau. Kotak yang berisi senjata api itu diperolehinya daripada Shun, sahabatnya yang sudah lama menetap di Malaysia, ...

2580

Bacaan

Marionette Merah
Farhanah Atiqah
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 17 Januari 2017
Posting ke 1

17 Mei 2238 – Konflik di antara Syiah dan Sunni memuncak hingga mengakibatkan pertumpahan darah. Negara-negara Timur Tengah yang berperang akibat perbezaan ideologi, disokong oleh dua blok kuasa yang berbeza; Persekutuan Atlantik dan Liga...

267

Bacaan

NOVEL
Ebriza Aminnudin
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 18 Januari 2017
Posting ke 3

SABRELLA, Sajida dan Syazwinda sedang rancak berbual tentang novel kesukaan mereka. Sesekali mereka teremosi dengan novel yang mereka baca. Itu sebabnya kadang kala mata mereka terbeliak dan kadang kala menjadi kecil menahan tangis....

1510

Bacaan

Buah Hati Cik Sarimah
Maa
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Januari 2017
Posting ke 4

BAB 4 “BU, pak cik tak balik lagi? Bukan dia balik hari ni ke?” soal Ziyad Harith sambil memandang Puan Mahsuri yang sedang sibuk mencuci pinggan di dapur. “Ya, dia balik rumah hari ni tapi...

455

Bacaan

You Are Mine Ms. Angel
Letchumy
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 19 Januari 2017
Posting ke 1

Chapter 1Bye-bye London and Hello New York CityShe is a 16 years old teenage girl. She has a blonde hair which is slightly wavy. She has ocean blue colour of...

387

Bacaan

HIKAYAT PERANG FIRUSIA
Faris
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 19 Januari 2017
Posting ke 20

CHAPTER 19 – TEMUAN TAKDIR Lebuhraya E2 Pinggiran Luar Kota Melawati Pangkalan Hadapan Sementara Sierra 14 Mei 2014 “Aku nak tanya sejak dari hari kita sampai sini lagi, siapa yang bawak semua A1-Skyraider ni” Eza mengomel sambil berjalan...

10040

Bacaan

Mencari Diriku
Mast Ahmad
Kategori: Novel
Genre: Islamik
Paparan sejak 21 Januari 2017
Posting ke 12

BAB 19Ummu Adena resah. Sekejap dia mengiring ke kiri. Sekejap dia mengiring ke kanan. Namun matanya masih juga tidak mahu terpejam lagi. Jam sudah menunjukkan pukul 1.30 pagi. Ummu Adena...

584

Bacaan

LINTAH
ILLYA
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 21 Januari 2017
Posting ke 2

“AKU tak percayalah Hani kena masa pergi camping hari tu. Dalam air terjun mana ada lintah. Kalau ada masakan Hani seorang saja yang kena sedangkan ramai ahli kumpulan yang bermandi-manda dalam air terjun...

137

Bacaan

Yang Paling Kacak
Alcauthar
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 22 Januari 2017
Posting ke 1

“Kau dah tengok Fyann dalam musik video terbaru dia? Extra hot kan?!”“Lagu Fyann menjuarai carta lagi!”“Betul ke orang kata lagu terbaru Fyann tu ditulis untuk...

63

Bacaan

Bisikan
Fazli
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 20 Januari 2017
Posting ke 2

BAB 1BUNYI ayam berkokok memecah kesunyian pagi. Syafiqah masih tidur lena dibuai mimpi. Masih belum terjaga dari dunia ilusi. Biliknya berselerak dengan pakaian-pakaian yang busuk dan masih tidak basuh. Bau hapak yang amat...

211

Bacaan