Kasut Merah
Najibah
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 1

TIT! Tit! Tit!Bro, kau dekat mana? Mesej Borhan aku biarkan tidak berbalas. Apa-apalahmamat ni!  Ada lagi masa kan? Buat apanak awal sangat? Lagi pun...

101

Bacaan

Bukan Cinderella
maryani
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 16 Ogos 2017
Posting ke 8

Seperti yang aku duga semua ini tidak berakhir dengan mudah. Dengan berbekalkan tidur cuma empat jam. Awal-awal pagi aku menerima dua perkhabaran.      “Kau dah gila!” marah Julia ketika aku sedang...

661

Bacaan

Walaupun hanya mimpi
Nik afiqizan
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 Ogos 2017
Posting ke 5

"Assalamualaikum aesya kitaorang dah balik ni..."syikin memberi salam sebelum membuka pintu   "mana aesya ni?"  syikin dan dania mencarinaesya di dapur   "ya Allah aesya...."syikin dan dania memandang meja yang penuh...

226

Bacaan

#AntologiDarius
Muhammad Firdaus
Kategori: Novel
Genre: Alternatif
Paparan sejak 16 Ogos 2017
Posting ke 1

Selamat sejahtera saya ucapkan kepada saudara sekalian.Terkejut tak?Tiba-tiba baca novel watak utama tegur pembaca.Mesti tak pernah jumpakan.Sebab itu saya nak pesan disini bahawa apa yang anda semua akan baca selepas...

63

Bacaan

Pengawas Singa Vs Budak Ego (Miss Singa?)
Nur Aqilla
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 19 Ogos 2017
Posting ke 26

Irfan mengetuk dagunya."Kau  kenapa  ni  Irf?  Macam  ada  something  aje  yang  kau  fikir.  Tentang  apa?"  Soal  Harraz.  Dia  menarik  kerusi  lalu  duduk  berhadapan  Irfan."Tadi,  cikgu  Hidayah  ada ...

108

Bacaan

JADI ISTERIKU?
Siti noor azira
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 2

HIDUP  ini, kadangnya ada tawa juga adakalanya sedih. ‘Ya Allah, berat sungguh dugaan yang Engkau berikan padaku ini. Sesungguhnya aku hamba yang lemah, aku redha segala dugaan yang Engkau berikan...

466

Bacaan

Hijrah Cinta Eva Cooper
andreacharming.writing@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 14 Ogos 2017
Posting ke 2

Pintu gerbang dengan dua daun berwarna putih bersama ukiran emas yang cantik digilap tertutup rapat. Seperti tidak mengalu-alukan kehadiran sesiapa. Mungkin juga tuan empunya rumah agam...

196

Bacaan

FUTUWWAH (PROLOG-EPILOG)
muhammadnabilhakimi12@gmail.com
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 3

Normal 0 false false...

130

Bacaan

BUKAN KISAH HERO YANG KLISE
Mohamad Rizal
Kategori: Novel
Genre: Lucu
Paparan sejak 17 Ogos 2017
Posting ke 18

“Eh, tak hujan pun?” Kuzi buat lawak bodoh. “Padahal tadi lebat gila.”“Hoi, itu kat Pulau Gomalah!” aku memarahi Kuzi. “Kau tak sedar ke yang kita sekarang dah sampai Bangi?”“Yahoool Akhirnya...

509

Bacaan

Kitab Itu
Muhammad Zakiy Najdee
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 18 Ogos 2017
Posting ke 1

“Bila Ibu cakap lari, kamu lari dan terus lari! Jangan hirau penat lelah, terus lari sampai rebah. Ingat pesan ibu. Faham tak?”Kerdipan mata sang ibu mula berair. Sang anak gamam....

96

Bacaan

Instagram @ilhamkarangkraf