Ilham Di Pasaran

DARLINGKU MINAH ANGAU
Rabihah Nur Ridhuan
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 16 Januari 2016
Posting ke 28

"Ya Allah, apa yang dah aku lakukan ni? Sudahlah mandikan Mishka dengan air sirap lepas tu buat Prof Melati syak yang aku dan Mishka ada apa-apa. Hu hu tak pasal-pasal malukan diri...

27893

Bacaan

ATUK
Ebriza Aminnudin
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 21 Disember 2015
Posting ke 7

“SEKARANG aku dah boleh buat kerja dengan bersungguh-sungguh dan bersemangat. Yalah kan, ubat semangat dah aku dapat,” kata Murazean kepada dirinya sendiri sambil tersengih membayangkan wajah Sodiqin yang ala-ala pelakon sinetron Indonesia si...

3605

Bacaan

CINTA LOLIPOP (KISAH SI LOLIPOP)
STELLA LUNA
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 21 Oktober 2015
Posting ke 19

Pertelingkahan kecil yang bermula dari zaman persekolahan akhirnya menjadikan Aryana dan Haniff teman yang rapat sehingga ke zaman universiti. Namun keakrapan hubungan persahabatan mereka bagai musnah apabila Haniff meninggalkan Aryana tanpa sebarang pesan. “Selama ni...

13538

Bacaan

BUKAN TEMAN PENGGANTI
Hanis Azla
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 September 2015
Posting ke 29

Beberapa buah Hospital Kerajaan dan Pusat Perubatan Swasta telah kami pergi untuk mendapatkan rawatan. Segala bentuk ujian dan rawatan yang dicadangkan telah dijalankan. Namun hasil keputusannya, tiada apa yang tidak kena dengan kesihatan...

24983

Bacaan

BAYANGAN GURAUAN
Sayhazs Zailie
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 15 September 2015
Posting ke 96

SPECIAL TEASER 10 (FINALE)  “Boleh saya tanya sesuatu?” pinta Tengku Harrys seraya memalingkan tubuhnya membelakangi Irish. Perlahan dia menghampiri jendela bilik tersebut sebelum pandangannya dilemparkan ke arah luar. ...

416590

Bacaan

Sumpah Sundal Sutinah
Dhieya Adlynna
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 08 September 2015
Posting ke 21

BAB 21“Kau dengar?” “Dengar apa?” “Cerita yang tengah kecoh kat hospital sekarang nilah!” Gerakan tangan Nabila terus terhenti. Dia mengangkat kepala. Wajah tegang Tina dipandang sekilas sebelum anak matanya kembali tertumpu pada kerja dibuatnya tadi. “Oh...” “Oh? Kau...

94993

Bacaan

Kekasihku Jangan Marah
Zan Zarida
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Ogos 2015
Posting ke 32

TAJUK : KEKASIHKU JANGAN MARAH KAPSYEN : Nak lawan, takut dosa. Nak marah, sayang gila! BLURB : Dipanggil temu duga semata-mata untuk mendengar perkataan ‘Anda...

269689

Bacaan

MR. & MISS TROUBLEMAKER
nurul asma
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 14 Ogos 2015
Posting ke 1

  MR. & MISS TROUBLEMAKER Ayuma umairah Bab 1 Fatia melihat cincin di jari manisnya, kini dia sah bergelar tunangan orang. Baru sebentar tadi bakal mak mertuanya menyarungkan cincin itu sambil tersenyum bahagia, maklumlah menantu pilihannya sendiri....

9897

Bacaan

Mama, dia saya PUNYA!
aireen erina
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 Ogos 2015
Posting ke 10

SEWAKTU Izma Huda masuk ke pejabat di aras 1, suasana hingar-bingar dengan suara-suara pensyarah. Yang duduk di aras itu hanya enam orang, tetapi ruang itu dipenuhi dengan pensyarah...

6348

Bacaan

Isteriku Sleeping Ugly
Daisy
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 Julai 2015
Posting ke 16

TERKEBIL-KEBIL mata Hana memandang bangunan tinggi yang tersergam di depannya sebaik melangkah turun dari teksi. Pagi itu dia buat keputusan untuk datang sendiri kerana tidak ingin menyusahkan kawan baiknya itu. “Ingat! Nanti pergi...

25315

Bacaan

Instagram @ilhamkarangkraf