Pilihan Pembaca

BEBASKAN AKU DARI CINTAMU
fatinilamsari
Kategori: Novelet
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 11 Mac 2014
Posting ke 31

Bab 30NI la masa aku nak pakai gaun yang diambil di loteng hari tu. Pasti cantik kalau dilukis dan diabadikan di atas kanvas lukisan. Tiba-tiba Anisa teruja apabila teringat Duane akan melukis gambarnya...

34614

Bacaan

Mr. and Mrs. Popular
Nursyamimi Afrina
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Julai 2013
Posting ke 28

Datin Laila meneguk jus oren tersebut. Dia memandang suaminya yang terlantar di atas. Datin Laila memandang jam tangannya. “Mana Zarriel ni? Dah dua hari tak jenguk ayah dia...

34351

Bacaan

SUAMI YANG TERPILIH
Ana Eimaya
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 21 Februari 2015
Posting ke 50

BAB 49, Ana Eimaya SELESAI sahaja solat Isyak, Natrisya dan Eizal Daniel berangkat ke Terengganu. Memulakan perjalanan yang panjang pada waktu malam sangat mencabar kerana harus melawan dengan rasa mengantuk. Tidak pula Natrisya bertanya kepada...

33701

Bacaan

Ada Untuk Aku
Paina Rena
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 Julai 2014
Posting ke 51

The Children of Henry the 8th dibaca penuh khusyuk. Aqi berbaring santai di katil dengan kedua belah tangan menahan buku sejarah raja England itu di udara. Tiba-tiba riaknya berubah, tegang, sebelum tergelak tak...

33367

Bacaan

Cinta Dan Benci
Kartieny Slamat
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 05 Januari 2014
Posting ke 41

Tinah curah semua isi perut dari handbegnya. Pil penahan sakit yang sering di makannya setiap kali senggugut di cari. Habis di punggah namun tidak ada. Mukanya yang sudah pucat dan dengan peluh yang...

33358

Bacaan

DEMI CINTAKU, DEMI CINTAMU
Ilya Abdullah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 24 Disember 2014
Posting ke 31

SUSANA pulang lewat malam dalam keadaan terhuyung-hayang. Seorang lelaki menghantarnya hingga ke muka pintu. Susana melambai mesra ke arah lelaki tersebut. Banglo mewah itu nampak sunyi seakan tiada penghuninya. Susana memicit loceng bertalu-talu. Mak Pah...

32161

Bacaan

Mawar Putih Buatmu (Adaptasi dari tajuk asal "Mawar Irdina")
Annur Iman
Kategori: Novel
Genre: Umum
Paparan sejak 19 Ogos 2014
Posting ke 21

Bab 21 Sebuah perahu didayung Pak Dolah mendekat ke tepi Sungai Chepir. Perahu itu perahu pusaka peninggalan arwah ayah Mak Siti dan Pak Dolah. Walaupun perahu itu tampak uzur, namun masih kukuh dan...

31705

Bacaan

Biar Mereka Cemburu
A. Darwisy
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 09 Oktober 2013
Posting ke 15

Aminah menyediakan sarapan pagi untuk kawan-kawan serumahnya memandangkan pada hari ini, dia bekerja syif petang. Aini pun begitu juga. Menjelang tengahari nanti, barulah mereka bersiap-siap hendak pergi bekerja. Bekerja di restoran makanan segera...

31351

Bacaan

Janda 916
Raihan Zaffya
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 27 Disember 2013
Posting ke 10

Melah merenung beg hijau keras. Isi di dalamnya sudah mula berkurangan. Itu bererti jualan emas sadurnya agak laris. Semuanya hasil kerja keras dengan keyakinan ALLAH akan selalu membantu kepada orang yang...

31122

Bacaan

TAK SANGKA AKU
azraaryriesa
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 11 Disember 2012
Posting ke 38

BAB 38 “ABANG Azrai ni, tak habis-habis nak bergurau. Kalau bergurau pasal lain tak apalah jugak. Ini pasal kahwin pulak,” omel Julia sambil tersenyum. Dia mengeleng beberapa kali. “Ada ke patut, aku yang masih muda belia ni diajaknya...

31070

Bacaan