Pilihan Pembaca

GERAK GEMPAR
eymanhykal
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 14 Disember 2013
Posting ke 40

Bilik Operasi Rahsia BISIK, Banda Merca, Baraawe PERHUBUNGAN terputus bila Cenderawasih musnah. Beberapa kali Suren cuba mendapatkan imej walaupun dia tahu usahanya sia-sia. Dia cuba mendapatkan imej dari Tanduo, satelit Malaysia yang...

4996

Bacaan

Dia Isteri Halalku
ainsyuhada
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 21 Oktober 2013
Posting ke 3

Syira masuk ke dalam kereta dan speed ke taman reakasi. Syira parking kereta , Syira turun mengunci keretanya ,Syira duduk di kerusi kayu " buat apa aku nak jelous tengok...

4995

Bacaan

Inikah Cinta?
Isha Idiaz
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 06 November 2013
Posting ke 1

Cerpen : Inikah Cinta? Oleh : Isha Idiaz ***** AKU lihat cincin yang tersarung di jari manis kiriku. Bingkai gambar yang tersangkut di dinding itu aku lihat lagi. Hanya bibirku yang mengukir senyum dalam gambar itu....

4909

Bacaan

Adakah Dia Milikku?
megat eyrulez
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 10 Disember 2013
Posting ke 19

“Escha dari mana, nak?” soal Mak Longnya apabila nampak Alescha Awanies menghampiri kawasan rumah. “Saya dari bendang, kepunyaan ayah kawan saya,” Alescha Awanies masih belum mampu mesra dengan ibu sedaranya. “Escha pergi ke sana...

4908

Bacaan

Minah Senget VS Mamat Sewel
Ezdiani A.Rahman
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 Mac 2013
Posting ke 4

“AKU tengok, minah senget tu boleh tahan orangnya Jef. Kalau dia pakai cantik-cantik mesti cun bro.” “Cun apanya macam tu. Dah tak cukup sifat.” “Cuba kau bayangkan, dia macam perempuan lain....

4867

Bacaan

LENGLOI
Maria Kajiwa
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 28 September 2013
Posting ke 15

Bab 15 KEHADIRANNYA di situ segera menarik perhatian pekerja-pekerja Kedai Beng. Namun, Muthu tidak ambil peduli. Dia datang ke situ untuk bertemu dengan ahli keluarga Beng. Dia yakin kedai itu kini diuruskan oleh adik Beng...

4812

Bacaan

SIAPA SURUH AWAK SUKA SAYA
Leeya Myra
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 04 April 2014
Posting ke 11

27 Mac 9.48 malam Cakap, tulis, lukis; luahkan! Awak okey? Awak ada masalah? Mahu kongsi dengan saya? Ya, saya tanya awak. Awak yang sedang membaca tulisan ini. Oh, tak perlu jawab kuat-kuat, saya bukannya dengar pun. Jawab dalam...

4747

Bacaan

Si Adik Manja dengan menantu pilihan abah
Shima Awang
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 01 Januari 2014
Posting ke 6

Dia menilik di cermin. Tubuh langsing tanpa secebis pakaian ditilik-tilik. Indahnya ciptaan tuhan disebalik jubah hitam yang menutupi dirinya. Tiada yang kurang. Wajahnya bujur sirih tanpa sebarang noda jerawat. Kulitnya putih merah. Hidung...

4743

Bacaan

CINTA SANG PENYAMAR HATI
fedra.amelda
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Januari 2014
Posting ke 11

BAB 11 : MAJLIS LELONGAN AMAL Hiruk-pikuk di lobi hospital itu langsung tidak menjejaskan fokusku. Telefon bimbit tidak lepas dari genggaman tanganku sejak dari tadi. Gambar-gambar aku dan Tengku Aidil semasa di Taman...

4735

Bacaan

Smile for Me part I
KhadijahZ
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 10 Mei 2013
Posting ke 1

I"Eee Oni ni kan! Kan Danial dah cakap, jalan tu tengok depan. Kan dah jatuh, kotor dah baju Oni. Eeeee!" Mulut Danial yang masih lagi membebel dek kerana geram dengan...

4723

Bacaan