Pilihan Pembaca

PUTERI
Raihan Zaffya
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 25 Mei 2014
Posting ke 10

                                   10 Cuaca berangin pada petang...

5087

Bacaan

Dia Isteri Halalku
ainsyuhada
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 21 Oktober 2013
Posting ke 3

Syira masuk ke dalam kereta dan speed ke taman reakasi. Syira parking kereta , Syira turun mengunci keretanya ,Syira duduk di kerusi kayu " buat apa aku nak jelous tengok...

5047

Bacaan

Saya Suka Awak, Romeo!
Lily_Irdina
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 26 Ogos 2014
Posting ke 31

“Hwaa! Macam mana ni?” Selena mundar-mandir di ruang tamu. Kejap-kejap ke kiri. Lepas tu, ke kanan pulak. Kalau ada orang yang tengah tengok tindak-tanduk si Selena tu, mesti pening kepala....

4978

Bacaan

Adakah Dia Milikku?
megat eyrulez
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 10 Disember 2013
Posting ke 19

“Escha dari mana, nak?” soal Mak Longnya apabila nampak Alescha Awanies menghampiri kawasan rumah. “Saya dari bendang, kepunyaan ayah kawan saya,” Alescha Awanies masih belum mampu mesra dengan ibu sedaranya. “Escha pergi ke sana...

4967

Bacaan

Inikah Cinta?
Isha Idiaz
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 06 November 2013
Posting ke 1

Cerpen : Inikah Cinta? Oleh : Isha Idiaz ***** AKU lihat cincin yang tersarung di jari manis kiriku. Bingkai gambar yang tersangkut di dinding itu aku lihat lagi. Hanya bibirku yang mengukir senyum dalam gambar itu....

4934

Bacaan

Minah Senget VS Mamat Sewel
Ezdiani A.Rahman
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 15 Mac 2013
Posting ke 4

“AKU tengok, minah senget tu boleh tahan orangnya Jef. Kalau dia pakai cantik-cantik mesti cun bro.” “Cun apanya macam tu. Dah tak cukup sifat.” “Cuba kau bayangkan, dia macam perempuan lain....

4908

Bacaan

LENGLOI
Maria Kajiwa
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 28 September 2013
Posting ke 15

Bab 15 KEHADIRANNYA di situ segera menarik perhatian pekerja-pekerja Kedai Beng. Namun, Muthu tidak ambil peduli. Dia datang ke situ untuk bertemu dengan ahli keluarga Beng. Dia yakin kedai itu kini diuruskan oleh adik Beng...

4889

Bacaan

SIAPA SURUH AWAK SUKA SAYA
Leeya Myra
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 04 April 2014
Posting ke 11

27 Mac 9.48 malam Cakap, tulis, lukis; luahkan! Awak okey? Awak ada masalah? Mahu kongsi dengan saya? Ya, saya tanya awak. Awak yang sedang membaca tulisan ini. Oh, tak perlu jawab kuat-kuat, saya bukannya dengar pun. Jawab dalam...

4821

Bacaan

Si Adik Manja dengan menantu pilihan abah
Shima Awang
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 01 Januari 2014
Posting ke 6

Dia menilik di cermin. Tubuh langsing tanpa secebis pakaian ditilik-tilik. Indahnya ciptaan tuhan disebalik jubah hitam yang menutupi dirinya. Tiada yang kurang. Wajahnya bujur sirih tanpa sebarang noda jerawat. Kulitnya putih merah. Hidung...

4808

Bacaan

Cinta Bersemi Di Jordan
Nurin Najwa Irsalina
Kategori: Novel
Genre: Islamik
Paparan sejak 12 Januari 2014
Posting ke 21

Ierasya, masih lagi menulis dalam diarinya. Hatinya berasa sakit tatkala dia ditegur oleh Alia sebentar tadi. Sakit sekali. Semua tak faham apa yang dia rasa. Dia sangat benci kepada Belle! Kenapa semua orang...

4783

Bacaan