Pilihan Pembaca

SIAPA SURUH AWAK SUKA SAYA
Leeya Myra
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 04 April 2014
Posting ke 11

27 Mac 9.48 malam Cakap, tulis, lukis; luahkan! Awak okey? Awak ada masalah? Mahu kongsi dengan saya? Ya, saya tanya awak. Awak yang sedang membaca tulisan ini. Oh, tak perlu jawab kuat-kuat, saya bukannya dengar pun. Jawab dalam...

3944

Bacaan

CINTA SANG PENYAMAR HATI
fedra.amelda
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Januari 2014
Posting ke 11

BAB 11 : MAJLIS LELONGAN AMAL Hiruk-pikuk di lobi hospital itu langsung tidak menjejaskan fokusku. Telefon bimbit tidak lepas dari genggaman tanganku sejak dari tadi. Gambar-gambar aku dan Tengku Aidil semasa di Taman...

3908

Bacaan

CINTA DI PERDU HATI
Raiza Khairina
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 21 April 2013
Posting ke 14

WAJAH ceria Suhaila berubah warna. Tiada angin, ribut dan taufan muram di paras menawan itu telah mencuri perhatian Wafhi. Panggilannya tidak bersambut, ‘sms’ tidak dijawab, dia jadi penasaran. Bagai terngiang-ngiang pula pesanan ibu Suhaila...

3901

Bacaan

Kerana Takdir Itu...
IMAN LILY
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 14 Julai 2014
Posting ke 17

Hujung minggu itu, Munirah menyediakan sarapan pagi seperti biasa dengan hidangan pancake dan mee hoon goreng ala Singapura. Suaminya Firas Amsyar juga masih tidak keluar dari bilik tidurnya. Apabila melihat jarum tangan dinding...

3900

Bacaan

Dia Masih Kwang Soo di Hatiku
Najza Dohan
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 Julai 2013
Posting ke 8

"Apa pandang-pandang?" tu dia,garangya Encik Azril sorang ni.Walaubagaimanapun,Alina tak kecut perut,"Ek eleh kau Ril.Hensem dah ni tapi muka macam tempoyak basi.Aku rasa,aku lebih sanggup hadap tempotak basi tu daripada muka...

3857

Bacaan

TERPAKSA DIPAKSA
Nurhidah Halun
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 06 Mei 2014
Posting ke 5

Baru sahaja aku mahu menyelak kain langsir yang menjadi pengganti daun pintu sebagai penutup bilik, tiba-tiba Abang Irfan muncul di sebalik kain itu. Rumah arwah nenek ada empat bilik semuanya tapi satu...

3835

Bacaan

Aku bukan ustaz
Irfan Syafiq
Kategori: Novel
Genre: Islamik
Paparan sejak 26 Mac 2014
Posting ke 19

     “Zainal, tolong susunkan satu mesyuarat untuk esok ye, insyaAllah, kita buat malam esok, agendanya adalah penerangan hala tuju ASM, jemput semua majlis tertinggi dan ketua setiap exco ye!” Akif memberikan tugas...

3791

Bacaan

MASIH DIHATIKU
norsuriani
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 Mac 2013
Posting ke 13

“Awal balik hari ni Shaz...” Tegur mak Timah merangkap pembantu rumahnya. Memandangkan puan Rogayah dan encik Tarmizi sentiasa sibuk dengan urusan dikliniknya, maka mak Timah yang merupakan jiran tetangganya telah dilantik sebagai pembantu rumah...

3762

Bacaan

Kan Aku Dah Kata!!!
ainimarisha
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 Disember 2013
Posting ke 14

“Macam mana? Jumpa tak?” Tanya Datuk Aziz tidak sabar. “Sabar lah Datuk. Penat pun tak hilang lagi ni. Sekurang-kurangnya Datuk suruh la si Zura tu bawak masuk kopi secawan ke.” Sengaja Mamat ingin membakar...

3743

Bacaan

Malu VS Ego
Nurhan Vampire
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 31 Mei 2013
Posting ke 1

Haikal duduk termenung memandang wajah arwah ibu kesayangannya yang sudah meninggal 2 bulan yang lepas. “Bos, Bos!” Jerit Arfan apabila melihat tiada respons dari majikannya.“Kenapa?” Tanya Haikal yang baru...

3723

Bacaan