Pilihan Pembaca

CINTA SANG PENYAMAR HATI
fedra.amelda
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Januari 2014
Posting ke 11

BAB 11 : MAJLIS LELONGAN AMAL Hiruk-pikuk di lobi hospital itu langsung tidak menjejaskan fokusku. Telefon bimbit tidak lepas dari genggaman tanganku sejak dari tadi. Gambar-gambar aku dan Tengku Aidil semasa di Taman...

3819

Bacaan

Dia Masih Kwang Soo di Hatiku
Najza Dohan
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 Julai 2013
Posting ke 8

"Apa pandang-pandang?" tu dia,garangya Encik Azril sorang ni.Walaubagaimanapun,Alina tak kecut perut,"Ek eleh kau Ril.Hensem dah ni tapi muka macam tempoyak basi.Aku rasa,aku lebih sanggup hadap tempotak basi tu daripada muka...

3785

Bacaan

MASIH DIHATIKU
norsuriani
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 Mac 2013
Posting ke 13

“Awal balik hari ni Shaz...” Tegur mak Timah merangkap pembantu rumahnya. Memandangkan puan Rogayah dan encik Tarmizi sentiasa sibuk dengan urusan dikliniknya, maka mak Timah yang merupakan jiran tetangganya telah dilantik sebagai pembantu rumah...

3745

Bacaan

TERPAKSA DIPAKSA
Nurhidah Halun
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 06 Mei 2014
Posting ke 5

Baru sahaja aku mahu menyelak kain langsir yang menjadi pengganti daun pintu sebagai penutup bilik, tiba-tiba Abang Irfan muncul di sebalik kain itu. Rumah arwah nenek ada empat bilik semuanya tapi satu...

3741

Bacaan

Kan Aku Dah Kata!!!
ainimarisha
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 Disember 2013
Posting ke 14

“Macam mana? Jumpa tak?” Tanya Datuk Aziz tidak sabar. “Sabar lah Datuk. Penat pun tak hilang lagi ni. Sekurang-kurangnya Datuk suruh la si Zura tu bawak masuk kopi secawan ke.” Sengaja Mamat ingin membakar...

3720

Bacaan

Aku bukan ustaz
Irfan Syafiq
Kategori: Novel
Genre: Islamik
Paparan sejak 26 Mac 2014
Posting ke 19

     “Zainal, tolong susunkan satu mesyuarat untuk esok ye, insyaAllah, kita buat malam esok, agendanya adalah penerangan hala tuju ASM, jemput semua majlis tertinggi dan ketua setiap exco ye!” Akif memberikan tugas...

3682

Bacaan

Malu VS Ego
Nurhan Vampire
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 31 Mei 2013
Posting ke 1

Haikal duduk termenung memandang wajah arwah ibu kesayangannya yang sudah meninggal 2 bulan yang lepas. “Bos, Bos!” Jerit Arfan apabila melihat tiada respons dari majikannya.“Kenapa?” Tanya Haikal yang baru...

3669

Bacaan

MISS YOU, MR. HUSBAND
SYAFIEQAH QAFIESYA
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 25 Oktober 2013
Posting ke 4

Rayyan Irfan membuka pintu hadapan kereta Honda CRV itu sambil melemparkan senyuman manis kepada Dhia Zara Insyirah. Petang itu, Rayyan sudah berjanji akan membawa Zara minum petang di Restoran Secret...

3643

Bacaan

Kasih Kembali Bersatu
Ainaa Azlan
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 11 Disember 2013
Posting ke 1

“SAYANG….. Tolonglah jangan pergi. Maafkan abang. Abang menyesal sayang, abang menyesal. Tolonglah sayang. Jangan tinggalkan abang!” Rihana menggeleng seraya menolak tubuh lelaki yang memeluk erat kakinya. Luggage sederhana besar itu sedaya upaya diangkat dan dimasukkan...

3607

Bacaan

Potret Dua Wajah
haiza_najwa
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 22 Januari 2014
Posting ke 6

Apabila membuka mata, Aisyah melihat Jijah, Iman dan Wawa serta rakan-rakannya yang bertiga itu sedang mengelilinginya. Dia berasa hairan sewaktu mendapati dirinya telah pun berada di Dorm Tanjung...

3590

Bacaan