Pilihan Pembaca

Dia Bukan Arissa 'Raya'
Syaida Ilmuna Ismail
Kategori: Novelet
Genre: Cinta
Paparan sejak 18 Julai 2014
Posting ke 11

11 ADAM mundar-mandir. Kepalanya kusut memikirkan segala hal yang berlaku. Arlisa pengsan tak semena-mena. Sofea yang tak ada angin tak ada ribut tupun ikut pengsan juga. Ada yang tak kena ke dengan masakan malam...

13535

Bacaan

Isteriku, Nuril Aneesa
Haniey
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 22 Disember 2013
Posting ke 11

"Saya nak awak tau, disaat saya menangis, saya tidak mengharapkan awak untuk menangis bersama saya, tetapi tetaplah disisi saya walau sejenak bersama, disaat saya keseorangan, janganlah berpaling dari saya, saya perlukan...

13427

Bacaan

SUAMIKU HEROKU (Sayang You Kerana Dia)
RysAreesaNasir
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 17 Jun 2014
Posting ke 26

“You ni sekarang kan dear, dah banyak berubah ye?” Telefon bimbit masih dia pekap di telinganya. Adriana bertanya dengan nada sinis sambil menghempaskan tubuhnya ke atas katil. Hatinya sakit. Begitu sakit sehingga mengeruhkan...

13275

Bacaan

LENGLOI
Maria Kajiwa
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 28 September 2013
Posting ke 19

Bab 19 SETIBANYA dia di Lorong Setia, Muthu sengaja memarkir keretanya jauh sedikit dari kedai. Dari dalam kereta, dia memerhati Kedai Beng yang sudah dibuka. Pekerja Beng yang seramai lima orang sedang sibuk menyusun...

13266

Bacaan

Sudah Tertulis Dia Jodohku
Siti Maryam Fadhilah Binti Mohd
Kategori: Novel
Genre: Umum
Paparan sejak 06 Mei 2014
Posting ke 18

Eleen pulang ke rumah dalam keadaan marah , hatinya membengkak marah sudahlah besok dia terpaksa berkerja di bawah penyeliaan Puan Suriati , lagi membengkak hatinya lagidaddynya jugak bersetuju dengan tindakan...

13245

Bacaan

Awekku Minah Latah
Aida Adia
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 03 Julai 2015
Posting ke 22

MAKOdah baru sahaja selesai memberi salam kirinya usai Solat Zohor apabila terdengar pintu rumah diketuk bertalu-talu. Terkial-kial Mak Odah bangun dan agak panik kerana pintu diketuk agak kuat. Mak Odah tidak pasti mahu...

13214

Bacaan

CERITA SATU MALAM
Zaifuzaman
Kategori: Novel
Genre: Seram/Misteri
Paparan sejak 12 April 2013
Posting ke 16

Bunyi loceng bergema dan sejurus kemudian pintu lif terbuka. Samsir mengorak langkah kedepan. Sejenak dia terpaku diruang pejalan kaki yang kelihatan sepi. Pintu lif rapat semula. Lelaki itu menarik nafasnya dengan panjang. Ada...

13209

Bacaan

Perjuangan - Permulaan
amirul
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 24 Oktober 2014
Posting ke 88

AMRKAQ hanya tersenyum apabila mendengar kata-kata kedua-dua gadis tersebut dan juga sahabatnya. Namun dia sudah membulatkan tekad. Tiada sesiapa pun yang mampu mengubah keputusannya. “Azraq, tinggalkan aku. SEKARANG.” “Tidak mahu! Tidak mahu!” Sekali...

13121

Bacaan

Baby, Jangan Kau Marah
Amyliehaizani
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 09 Mac 2014
Posting ke 24

Bab 24 Tanpa disangka-sangka oleh Azura, malam itu Yusuff dan Dato’ Rahim serta Datin Marlia datang bertamu ke rumahnya. Kedatangan mereka disambut baik oleh orang tua Azura. Senyuman yang dilemparkan oleh mereka sekeluarga amat...

13025

Bacaan

DUNIA LOLA
Laila Johari
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 12 Mei 2013
Posting ke 13

SEPERTI yang semua sudah tahu, sebaik sahaja aku membuka pintu rumah, kelihatan Yati berdiri dengan begnya. Sudah semestinya aku terkejut sebab aku tak berjanji dengan Yati hendak berjumpa malam ini. “Hai!” tegur Yati dengan riak...

13019

Bacaan