Pilihan Pembaca

Jangan Bilang Tidak
Isha Idiaz
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 September 2013
Posting ke 1

Cerpen : Jangan Bilang Tidak Oleh : Isha Idiaz ***** Dedikasi buat dia yang tak pernah aku suka. Maafkan aku. Aku harap kisah kita takkan berakhir macam kisah mereka. ***** ‘Janganlah kamu mencintai sesuatu secara berlebihan, karena bisa saja esok...

2332

Bacaan

Bibah Debab
Shima Awang
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 18 November 2012
Posting ke 1

Bab 1 “Heh.. dengar ni aku nak kasi tahu cerita hot pagi ni!” Tergopoh – gapah Adlina menyerbu pantri yang sempit ini. “Apa dia? Orang nak makan pun tak senang. Kau tu setiap hari ada...

2331

Bacaan

DIARI CINTA DUNIA GANGSTER
wani saarani
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 28 Januari 2013
Posting ke 8

Sementara itu dia balik ke rumah persinggahan yang disewanya. Dia tersenyum puas. Dia mencongak dengan otak strategi seterusnya sambil berbaring di atas tilam empuk. Satu dah kena...dia tersenyumlebar. Segala senjata...

2327

Bacaan

Tertulis di Hati
Azilah Wahab
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 01 April 2014
Posting ke 27

BILALdi masjid sudah lama melaungkan azan Zuhur. Mungkin juga sang bilal sudah balik ke rumah atau pun pergi menyambung kerja-kerja demi kelangsungan hidup. Marissa Norhanis juga sudah siap bersolat. Usai berdoa panjang, dia...

2310

Bacaan

PYRO
Jahn Abas
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 04 Januari 2013
Posting ke 10

Hafriz duduk dengan tenang. Pegawai yang sedari tadi menyoal siasatnya keluar sebentar. Di dalam bilik soal siasat ini hanya dia seorang sahaja yang ada. Dari semalam dia ditahan tetapi tidaklah dia dilayan dengan...

2306

Bacaan

Aku Mengejar Cinta
mila zubir
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Mei 2013
Posting ke 11

"Qhalish! hari ni kau hantar aku pergi pejabat and ambil aku. Aku malas lah nak bawa kereta." Keisha menghampiri ahli keluarganya yang lain yang sedang sibuk menjamu sarapan pagi."apasal pulak...

2294

Bacaan

WNT 143
Isha Idiaz
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 02 November 2013
Posting ke 1

Cerpen : WNT 143 Oleh : Isha Idiaz ***** MUKA ni yang paling aku malas nak hadap sepanjang aku hidup dua puluh lapan tahun. Tak ada ke muka mamat lain...

2287

Bacaan

CINTA SANG PENYAMAR HATI
fedra.amelda
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Januari 2014
Posting ke 11

BAB 11 : MAJLIS LELONGAN AMAL Hiruk-pikuk di lobi hospital itu langsung tidak menjejaskan fokusku. Telefon bimbit tidak lepas dari genggaman tanganku sejak dari tadi. Gambar-gambar aku dan Tengku Aidil semasa di Taman...

2279

Bacaan

BAKAWALI KRISTAL
Ramlah Rashid
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 11 Januari 2013
Posting ke 11

MUTIARA termangu, bagai dihimpap tualang matang, dia benar-benar terhimpit, tersepit sakit. Sakit sungguh, lemas benar menampan sinar mata Tuan Jaafar bagaikan membakar bukan sahaja menghanguskan sekeping hati tetapi juga...

2278

Bacaan

Mini Novel:Masihkah Ada Peluang Kedua?
firasha
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 25 Mac 2013
Posting ke 9

Bab 8 AMALIN termenung di birai katil.Sesekali dia membelek wajahnya di cermin. “Apa yang Tok Abah nampak pada aku sampai boleh nak jodohkan aku dengan cucu dia?Nak cakap sebab cantik?Nanti dah tua,konfem kedut jugak.Sebab baik?Hmm...aku...

2266

Bacaan