Pilihan Pembaca

Dia Si Katak Puru ( Tajuk Asal : Sekali Ini Saja)
Farrah Izzlorna
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 06 Ogos 2014
Posting ke 18

KETIKA aku menjejakkan kaki ke pejabat keesokan harinya, semua orang memandangku dengan raut wajah pelik. Yang muka macam tak puas hati pun ada, terutamanya perempuan. Dan aku tahu sangat apa sebabnya. Sudah pasti...

8149

Bacaan

Tak Mengapa, Sayang
Mastura Abdullah
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 13 Mac 2014
Posting ke 21

21 “CANTIKNYA suasana malam di sini!” “Tahu pun…hari tu jual mahal sangat! Dahlah tiket dengan penginapan ada orang taja,” Balas Badli, mengambil tempat di atas kerusi rehat yang tersedia di luar penginapan mereka. Bintang-bintang...

8146

Bacaan

DINDA CINTA KANDA
Nur Insyirah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 Mac 2014
Posting ke 16

“So what’s up?” soal Tengku Faiq ringkas apabila dia kembali ke ruang tamu setelah menukar pakaian yang telah basah. “Nothing. Saja drop bylawat kau. Kata dapat MC, tapi tak sangka dapat tengok scene keluarga...

8137

Bacaan

Cinta Itu Indah:
Syaf Asriqa
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 30 September 2013
Posting ke 25

                                                                               Bab 24     “ Jadi begitulah cerita dan pengalaman yang pernah saya lalui suatu ketika dahulu. Eh…?” Selesai sahaja menceritakan kepada pengalaman peribadinya kepada para wartawan kelihatan para wartawan mengesat air mata mereka...

8132

Bacaan

DIA YANG KUCINTA
Indah Hairani
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 28 Disember 2012
Posting ke 11

CHEMPAKA AMNAmembuka matanya. Terbeliak dia memandang sekeliling. Di mana pula dia berada ni? Terbaring di katil. Chempaka Amna memejamkan matanya. Cuba mengingati apa yang dilalui sebelum ini? Sakit kepala Chempaka...

8076

Bacaan

Temuduga Cinta
ridhya_iman
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 16 April 2013
Posting ke 6

Bosan. Satu patah kata yang cukup menggambarkan apa yang aku rasa saat ini. Bosan bila aku hanya mampu terperuk di dalam bilik sekangkang kera ini tanpa melakukan apa-apa aktiviti. Bosan bila menanti panggilan...

7890

Bacaan

Curi-Curi Cintanya!
RinsyaRyc
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 14 Mac 2013
Posting ke 9

BAB 9MELIHAT aku tak cakap apa-apa, Adami mengambil satu beg plastik dari tanganku dan membiarkan diriku mengangkat satu lagi beg plastik. Aku hampir tidak percaya kat dia waktu tu. Nak...

7869

Bacaan

Malu VS Ego
Nurhan Vampire
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 31 Mei 2013
Posting ke 1

Haikal duduk termenung memandang wajah arwah ibu kesayangannya yang sudah meninggal 2 bulan yang lepas. “Bos, Bos!” Jerit Arfan apabila melihat tiada respons dari majikannya.“Kenapa?” Tanya Haikal yang baru...

7837

Bacaan

SORRY, AKU BUKAN DIA!
izasafiya
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 16 Jun 2014
Posting ke 10

SYUKUR! Itu yang terlepas di dalam minda Hazry sebaik sekotak pensil warna baharu buat Hana Maisarah berada di dalam tangan kanannya. Ada hikmah-NYA tinggal serumah dengan Halim. Rupanya cinta hati Halim, Nora...

7801

Bacaan

Mr Frost Face
Nasha Hadzir Othman
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 01 Jun 2013
Posting ke 1

“HEI, lepaslah! Lepas! Apa ni?!” jerit Nurain. Puas dia merentap tangannya daripada ditarik oleh seorang lelaki. Baginya lelaki yang menariknya itu sangat pengecut. Apa tidaknya, lelaki itu menarik dirinya dari arah belakang. “Kau diam...

7797

Bacaan