Pilihan Pembaca

PARASIT CINTA
Ebriza Aminnudin
Kategori: Novelet
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 02 Januari 2014
Posting ke 14

Azaharil Anuar menunaikan janji membawa Ellis Elliza bertemu dengan seorang ustazah yang mengamalkan ilmu perubatan Islam. Azaharil Anuar sememangnya sangat pelik melihat kelakuan Ellis Elliza seakan ada sesuatu yang tidak...

2387

Bacaan

Kerana suaranya, aku jatuh cinta
Shima Awang
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 30 Mac 2013
Posting ke 1

"Hello... Sinar Terang Holding, boleh saya bantu? " tenang Khairunissa menjawab panggilan telefon." hello... boleh saya bercakap dengan Encik Helmi?" Pinta si pemanggil.'Machonya suara'gumam."Apa dia cik?" Soal si pemanggil lagi....

2379

Bacaan

DIARI CINTA DUNIA GANGSTER
wani saarani
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 28 Januari 2013
Posting ke 8

Sementara itu dia balik ke rumah persinggahan yang disewanya. Dia tersenyum puas. Dia mencongak dengan otak strategi seterusnya sambil berbaring di atas tilam empuk. Satu dah kena...dia tersenyumlebar. Segala senjata...

2367

Bacaan

Hero Empayar
Helmi Effendy
Kategori: Novel
Genre: Fantasi
Paparan sejak 12 November 2012
Posting ke 2

“Beta arahkan kamu berdua kembali ke istana,” kata Ryan dingin di atas kudanya kepada dua orang askar yang telah diarahkan untuk mengirinya ke sebuah hutan tebal yang yang terletak di tepi tasik yang...

2356

Bacaan

Jangan Bilang Tidak
Isha Idiaz
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 17 September 2013
Posting ke 1

Cerpen : Jangan Bilang Tidak Oleh : Isha Idiaz ***** Dedikasi buat dia yang tak pernah aku suka. Maafkan aku. Aku harap kisah kita takkan berakhir macam kisah mereka. ***** ‘Janganlah kamu mencintai sesuatu secara berlebihan, karena bisa saja esok...

2352

Bacaan

CINTA SANG PENYAMAR HATI
fedra.amelda
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 20 Januari 2014
Posting ke 11

BAB 11 : MAJLIS LELONGAN AMAL Hiruk-pikuk di lobi hospital itu langsung tidak menjejaskan fokusku. Telefon bimbit tidak lepas dari genggaman tanganku sejak dari tadi. Gambar-gambar aku dan Tengku Aidil semasa di Taman...

2350

Bacaan

Bibah Debab
Shima Awang
Kategori: Cerpen
Genre: Cinta
Paparan sejak 18 November 2012
Posting ke 1

Bab 1 “Heh.. dengar ni aku nak kasi tahu cerita hot pagi ni!” Tergopoh – gapah Adlina menyerbu pantri yang sempit ini. “Apa dia? Orang nak makan pun tak senang. Kau tu setiap hari ada...

2346

Bacaan

Cinta Bersemi Di Jordan
Nurin Najwa Irsalina
Kategori: Novel
Genre: Islamik
Paparan sejak 12 Januari 2014
Posting ke 21

Ierasya, masih lagi menulis dalam diarinya. Hatinya berasa sakit tatkala dia ditegur oleh Alia sebentar tadi. Sakit sekali. Semua tak faham apa yang dia rasa. Dia sangat benci kepada Belle! Kenapa semua orang...

2328

Bacaan

WNT 143
Isha Idiaz
Kategori: Cerpen
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 02 November 2013
Posting ke 1

Cerpen : WNT 143 Oleh : Isha Idiaz ***** MUKA ni yang paling aku malas nak hadap sepanjang aku hidup dua puluh lapan tahun. Tak ada ke muka mamat lain...

2322

Bacaan

PYRO
Jahn Abas
Kategori: Novel
Genre: Thriller/Aksi
Paparan sejak 04 Januari 2013
Posting ke 10

Hafriz duduk dengan tenang. Pegawai yang sedari tadi menyoal siasatnya keluar sebentar. Di dalam bilik soal siasat ini hanya dia seorang sahaja yang ada. Dari semalam dia ditahan tetapi tidaklah dia dilayan dengan...

2320

Bacaan