Pilihan Pembaca

Serigala Cintaku
Ain Zaiha
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 26 Februari 2014
Posting ke 9

Bab 9 Buku nota dan buku rujukan warna putih dimasukkan ke dalam beg sandangnya. Begitu juga dengan bekas pensil yang sedia dengan pen berwarna-warni. Rantai kunci di atas meja dicapai. Kunci bilik diletak elok...

4570

Bacaan

MAK DATIN ISTERI CIKGU
Dannie Sofea
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 06 Mac 2014
Posting ke 14

“Betul? Kau tau mana?” Ayra terus hilang mood untuk bergambar. Berita kehadiran Adiy, membuatkan hatinya berbelah bagi, antara gembira dengan tidak. “Petang semalam ba. Mustahil kau ndak tau!” Syidah masih tak percaya Ayra...

4487

Bacaan

Cermin Hati
Lily Kamarruddin
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 April 2013
Posting ke 17

17. Besungguh-sungguh benar Sandra mengajak aku menyertai parti harijadinya di sebuah pusat karaoeke malam sabtu nanti. Mulanya aku agak keberatan sebab aku bukanlah gemar sangat mahu menghadiri parti atau berparti. Setelah diajak berkali-kali...

4456

Bacaan

Dia Masih Kwang Soo di Hatiku
Najza Dohan
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 Julai 2013
Posting ke 8

"Apa pandang-pandang?" tu dia,garangya Encik Azril sorang ni.Walaubagaimanapun,Alina tak kecut perut,"Ek eleh kau Ril.Hensem dah ni tapi muka macam tempoyak basi.Aku rasa,aku lebih sanggup hadap tempotak basi tu daripada muka...

4438

Bacaan

Jodohku Mr. pilot
LilyDamia
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 27 Jun 2013
Posting ke 1

“Majlis pertunangan Warda akan berlangsung hari ahad ni! walid tak nak dengar apa-apa bantahan pun daripada Warda!!” Warda terpempam diatas sofa mewah diruang tamu rumah agam milik keluarga Tan Sri Khalid Al-Fattah yang terletak di...

4427

Bacaan

Gila-Gila Cinta
Izza Aripin
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 September 2013
Posting ke 8

KEJADIAN buruk yang menimpa Eryssa semalam tak dikongsi bersama rakan-rakan yang lain. Bagi Eryssa perkara itu sungguh memalukan dirinya. Dia juga berharap supaya Zeek tak menghebohkan perkara itu di sekolah. Tepat jam 10.00 pagi hari itu,...

4362

Bacaan

Cikgu Cantik Encik Pelik
Rossezalikha
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 27 Januari 2014
Posting ke 8

Bab 8 JAJA memandang skrin computer ribanya dengan tidak berperasaan. Kenapa ya sejak akhir-akhir ni kan, Azahar selalu sangat kacau aku. Dia sebenarnya tak suka dengan aku ke? Benci sangat ke dengan aku? Kalau tak...

4355

Bacaan

MISS YOU, MR. HUSBAND
SYAFIEQAH QAFIESYA
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 25 Oktober 2013
Posting ke 4

Rayyan Irfan membuka pintu hadapan kereta Honda CRV itu sambil melemparkan senyuman manis kepada Dhia Zara Insyirah. Petang itu, Rayyan sudah berjanji akan membawa Zara minum petang di Restoran Secret...

4347

Bacaan

Kan Aku Dah Kata!!!
ainimarisha
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 Disember 2013
Posting ke 14

“Macam mana? Jumpa tak?” Tanya Datuk Aziz tidak sabar. “Sabar lah Datuk. Penat pun tak hilang lagi ni. Sekurang-kurangnya Datuk suruh la si Zura tu bawak masuk kopi secawan ke.” Sengaja Mamat ingin membakar...

4345

Bacaan

Sapu Tangan Biru
JuriahIshak
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 Jun 2014
Posting ke 15

Sudahberkali-kali Zarina meninjau ke pintu pagar rumahnya. Namun, orang yang ditunggu belum kunjung tiba. Sebaliknya, dia hanya dapat melihat kereta jiran-jirannya yang lalu-lalang. Eisha Safiya, anak perempuannya yang berumur empat...

4338

Bacaan