Pilihan Pembaca

Dia Masih Kwang Soo di Hatiku
Najza Dohan
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 08 Julai 2013
Posting ke 8

"Apa pandang-pandang?" tu dia,garangya Encik Azril sorang ni.Walaubagaimanapun,Alina tak kecut perut,"Ek eleh kau Ril.Hensem dah ni tapi muka macam tempoyak basi.Aku rasa,aku lebih sanggup hadap tempotak basi tu daripada muka...

4382

Bacaan

MAK DATIN ISTERI CIKGU
Dannie Sofea
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 06 Mac 2014
Posting ke 14

“Betul? Kau tau mana?” Ayra terus hilang mood untuk bergambar. Berita kehadiran Adiy, membuatkan hatinya berbelah bagi, antara gembira dengan tidak. “Petang semalam ba. Mustahil kau ndak tau!” Syidah masih tak percaya Ayra...

4370

Bacaan

Jodohku Mr. pilot
LilyDamia
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 27 Jun 2013
Posting ke 1

“Majlis pertunangan Warda akan berlangsung hari ahad ni! walid tak nak dengar apa-apa bantahan pun daripada Warda!!” Warda terpempam diatas sofa mewah diruang tamu rumah agam milik keluarga Tan Sri Khalid Al-Fattah yang terletak di...

4340

Bacaan

Gila-Gila Cinta
Izza Aripin
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 September 2013
Posting ke 8

KEJADIAN buruk yang menimpa Eryssa semalam tak dikongsi bersama rakan-rakan yang lain. Bagi Eryssa perkara itu sungguh memalukan dirinya. Dia juga berharap supaya Zeek tak menghebohkan perkara itu di sekolah. Tepat jam 10.00 pagi hari itu,...

4288

Bacaan

Cikgu Cantik Encik Pelik
Rossezalikha
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 27 Januari 2014
Posting ke 8

Bab 8 JAJA memandang skrin computer ribanya dengan tidak berperasaan. Kenapa ya sejak akhir-akhir ni kan, Azahar selalu sangat kacau aku. Dia sebenarnya tak suka dengan aku ke? Benci sangat ke dengan aku? Kalau tak...

4282

Bacaan

MISS YOU, MR. HUSBAND
SYAFIEQAH QAFIESYA
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 25 Oktober 2013
Posting ke 4

Rayyan Irfan membuka pintu hadapan kereta Honda CRV itu sambil melemparkan senyuman manis kepada Dhia Zara Insyirah. Petang itu, Rayyan sudah berjanji akan membawa Zara minum petang di Restoran Secret...

4267

Bacaan

KUINGIN CINTAMU
haizanajwa
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 11 Mac 2013
Posting ke 8

BAB 10 HUMAIRA kelam-kabut menolak daun pintu yang tidak berkunci. Oleh kerana dia tidak nampakHuwaida di mana-mana, dia terus berkurung di biliknya. Sambil berbaring menentang petak siling, dia melepaskan...

4259

Bacaan

Amanah Cinta Minnesota
Jejupingu
Kategori: Novel
Genre: Islamik
Paparan sejak 19 Januari 2013
Posting ke 16

KLIA, International Airport, Novermber, 2012. Aku melangkah keluar dari pesawat selepas beberapa jam perjalanan. Terasa letih namun kembali segar apabila berjaya menghirup udara segar Malaysia. It’s been a while... “Zura..over here,” kedengaran ayah memanggil...

4258

Bacaan

Kan Aku Dah Kata!!!
ainimarisha
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 Disember 2013
Posting ke 14

“Macam mana? Jumpa tak?” Tanya Datuk Aziz tidak sabar. “Sabar lah Datuk. Penat pun tak hilang lagi ni. Sekurang-kurangnya Datuk suruh la si Zura tu bawak masuk kopi secawan ke.” Sengaja Mamat ingin membakar...

4251

Bacaan

CINTA DI PERDU HATI
Raiza Khairina
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 21 April 2013
Posting ke 14

WAJAH ceria Suhaila berubah warna. Tiada angin, ribut dan taufan muram di paras menawan itu telah mencuri perhatian Wafhi. Panggilannya tidak bersambut, ‘sms’ tidak dijawab, dia jadi penasaran. Bagai terngiang-ngiang pula pesanan ibu Suhaila...

4242

Bacaan