Pilihan Pembaca

Saya Cup Hati Awak!
Zan Zarida
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 03 Julai 2014
Posting ke 31

SEORANG lelaki tampan melemparkan senyuman yang sangat manis khas buat Juita seorang. Senyuman yang bisa sahaja mencairkan hati Juita yang sekejap kematu dan sekejap separuh beku! Ditambah lesung pipit di pipi kirinya, lagi...

249882

Bacaan

My Beautiful Husband
Aimie
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Ogos 2015
Posting ke 62

EDDY melangkah perlahan menyusuri kaki-kaki lima deretan kedai. Kedua-dua tangannya dimasukkan ke dalam poket seluarnya. Sesekali kedengaran dia melepaskan keluhan yang berat. Wajahnya yang sugul itu tidak dapat disembunyikan lagi....

226984

Bacaan

Mr. 24 Hours
Qaseh
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 07 Oktober 2015
Posting ke 54

BAB 54 Aku dan Qays buat sepah di dapur. Qays teringin nak makan ungkep ayam. Makanan tradisi orang jawa. Entah kenapa tiba – tiba je Qays ni boleh ubah selera pulak! Ini aku...

225932

Bacaan

Mr. Perfect Annoying!
Aqilah Azman
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 18 November 2014
Posting ke 49

“Kenapa ni? Macam tak happy je?” Soal Zefrieq lembut sejurus mereka berdua masuk ke dalam perut kereta itu. Mereka baru sahaja selesai memilih baju pengantin untuk perkahwinan mereka tidak lama lagi. “I’m okay.” Balas Fathrisya...

219617

Bacaan

ENCIK KEMBAR JATUH CINTA
Aira
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 14 Oktober 2015
Posting ke 43

BAB 41(Flashback)“Kalau awak besar sikit Iffah dah lama saya buat awak jadi bini, tapi tulah SPM pun tak lepas lagi. Bonda dah carikan calon untuk saya. 3 bulan lagi kahwin....

210745

Bacaan

Mr.Hotter Guy
syaniarahmat
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Jun 2013
Posting ke 42

Bab 42 Luqman Hakimi seolah tidak sabar hendak masuk ke dalam rumah. Setelah memarkirkan superbike miliknya di tempat yang disediakan, segera dia berlari masuk ke dalam rumah. Topi fullface yang tersarung di kepala,...

193620

Bacaan

AKU RELA KERANA DIA
Ezdiani A.Rahman
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 09 Januari 2013
Posting ke 33

TERMANGU Zulaikha di anjung rumah. Bangun awal-awal pagi, suaminya Tengku Haikal tiada di sisinya. Tidak di sedarinya, ke mana Tengku Haikal pergi. Di bilik mandi, di dapur atau di anjung...

180833

Bacaan

Alamak! Lagi-Lagi Dia
MazniAznita
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 08 Disember 2012
Posting ke 42

Bakal terbit APRIL 2013 (PESTA BUKU ANTARABANGSA 2013)  RM 27.90 ISBN: 978-967-0535-11-1 ~752 hlm... Bahasa Melayu Tarikh Terbit: 22 Mac 2013 Genre : cinta/chic lits The Loser...

167910

Bacaan

CINTA KUASA TINGGI
Azleya Shadzalin
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 November 2012
Posting ke 35

BAB 35 SEJAK beberapa hari yang lalu, setiap petang pasti hujan akan turun. Lebat. Sudah musim hujan agaknya. Tapi, ini baru bulan berapa? Hmm... Hujan sekarang ini, sudah tidak mengikut...

167882

Bacaan

Psst... Dia Suami Saya!
Alisyah Alez
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 10 Julai 2013
Posting ke 28

PERMUKAAN meja direnung lama, jari-jemari Rania rancak menari-nari tanpa rentak yang sama. Menunggu seseorang adalah pekerjaan paling membosankan dalam hidup. Kenapa aku boleh bersetuju untuk bertemu dengan lelaki yang aku benci! Masa singkat ini sepatutnya...

160677

Bacaan

Instagram @ilhamkarangkraf