Pilihan Pembaca

Saya Cup Hati Awak!
Zan Zarida
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 03 Julai 2014
Posting ke 31

SEORANG lelaki tampan melemparkan senyuman yang sangat manis khas buat Juita seorang. Senyuman yang bisa sahaja mencairkan hati Juita yang sekejap kematu dan sekejap separuh beku! Ditambah lesung pipit di pipi kirinya, lagi...

252306

Bacaan

My Beautiful Husband
Aimie
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Ogos 2015
Posting ke 62

EDDY melangkah perlahan menyusuri kaki-kaki lima deretan kedai. Kedua-dua tangannya dimasukkan ke dalam poket seluarnya. Sesekali kedengaran dia melepaskan keluhan yang berat. Wajahnya yang sugul itu tidak dapat disembunyikan lagi....

240263

Bacaan

Mr. 24 Hours
Qaseh
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 07 Oktober 2015
Posting ke 54

BAB 54 Aku dan Qays buat sepah di dapur. Qays teringin nak makan ungkep ayam. Makanan tradisi orang jawa. Entah kenapa tiba – tiba je Qays ni boleh ubah selera pulak! Ini aku...

233426

Bacaan

Mr. Perfect Annoying!
Aqilah Azman
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 18 November 2014
Posting ke 49

“Kenapa ni? Macam tak happy je?” Soal Zefrieq lembut sejurus mereka berdua masuk ke dalam perut kereta itu. Mereka baru sahaja selesai memilih baju pengantin untuk perkahwinan mereka tidak lama lagi. “I’m okay.” Balas Fathrisya...

226213

Bacaan

ENCIK KEMBAR JATUH CINTA
Aira
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 14 Oktober 2015
Posting ke 43

BAB 41(Flashback)“Kalau awak besar sikit Iffah dah lama saya buat awak jadi bini, tapi tulah SPM pun tak lepas lagi. Bonda dah carikan calon untuk saya. 3 bulan lagi kahwin....

215507

Bacaan

Mr.Hotter Guy
syaniarahmat
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Jun 2013
Posting ke 42

Bab 42 Luqman Hakimi seolah tidak sabar hendak masuk ke dalam rumah. Setelah memarkirkan superbike miliknya di tempat yang disediakan, segera dia berlari masuk ke dalam rumah. Topi fullface yang tersarung di kepala,...

197400

Bacaan

Tak suka tapi Cinta
Diyana
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Oktober 2016
Posting ke 66

“Sayang.. stoking abang sayang letak dekat mana?” tanya Haziq. tangannya sibuk menaip sesuatu di dalam telefon bimbitnya. “Ada dalam almari tu. abang ni, kan Sya dah bagitahu tiga kali.” jawab Aisyah...

188610

Bacaan

AKU RELA KERANA DIA
Ezdiani A.Rahman
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 09 Januari 2013
Posting ke 33

TERMANGU Zulaikha di anjung rumah. Bangun awal-awal pagi, suaminya Tengku Haikal tiada di sisinya. Tidak di sedarinya, ke mana Tengku Haikal pergi. Di bilik mandi, di dapur atau di anjung...

182633

Bacaan

Alamak! Lagi-Lagi Dia
MazniAznita
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 08 Disember 2012
Posting ke 42

Bakal terbit APRIL 2013 (PESTA BUKU ANTARABANGSA 2013)  RM 27.90 ISBN: 978-967-0535-11-1 ~752 hlm... Bahasa Melayu Tarikh Terbit: 22 Mac 2013 Genre : cinta/chic lits The Loser...

170961

Bacaan

CINTA KUASA TINGGI
Azleya Shadzalin
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 November 2012
Posting ke 35

BAB 35 SEJAK beberapa hari yang lalu, setiap petang pasti hujan akan turun. Lebat. Sudah musim hujan agaknya. Tapi, ini baru bulan berapa? Hmm... Hujan sekarang ini, sudah tidak mengikut...

170696

Bacaan

Instagram @ilhamkarangkraf