Pilihan Pembaca

My Beautiful Husband
Aimie
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 30 Ogos 2015
Posting ke 63

R EHANNA menarikbagasinya turun dari tingkat rumah Adami. Baru sahaja kakinya keluar dari pintu lif, tiba-tiba kelihatan...

262881

Bacaan

Saya Cup Hati Awak!
Zan Zarida
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 03 Julai 2014
Posting ke 31

SEORANG lelaki tampan melemparkan senyuman yang sangat manis khas buat Juita seorang. Senyuman yang bisa sahaja mencairkan hati Juita yang sekejap kematu dan sekejap separuh beku! Ditambah lesung pipit di pipi kirinya, lagi...

261962

Bacaan

Mr. Perfect Annoying!
Aqilah Azman
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 18 November 2014
Posting ke 49

“Kenapa ni? Macam tak happy je?” Soal Zefrieq lembut sejurus mereka berdua masuk ke dalam perut kereta itu. Mereka baru sahaja selesai memilih baju pengantin untuk perkahwinan mereka tidak lama lagi. “I’m okay.” Balas Fathrisya...

245546

Bacaan

ENCIK KEMBAR JATUH CINTA
Aira
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 14 Oktober 2015
Posting ke 45

Assalamualaikum.BERITA BAIK!!!!Alhamdulillah dengan izin Allah manuskrip ENCIK KEMBAR JATUH CINTA bakal diterbitkan pada awal bulan 10 tahun 2017 di bawah Penerbitan Kaseh Aries. Terima kasih atas doa dan sokongan dari para pembaca. Boleh...

237528

Bacaan

Tak suka tapi Cinta
Diyana
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Oktober 2016
Posting ke 66

“Sayang.. stoking abang sayang letak dekat mana?” tanya Haziq. tangannya sibuk menaip sesuatu di dalam telefon bimbitnya. “Ada dalam almari tu. abang ni, kan Sya dah bagitahu tiga kali.” jawab Aisyah...

223970

Bacaan

Mr.Hotter Guy
syaniarahmat
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 20 Jun 2013
Posting ke 42

Bab 42 Luqman Hakimi seolah tidak sabar hendak masuk ke dalam rumah. Setelah memarkirkan superbike miliknya di tempat yang disediakan, segera dia berlari masuk ke dalam rumah. Topi fullface yang tersarung di kepala,...

209444

Bacaan

AKU RELA KERANA DIA
Ezdiani A.Rahman
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 09 Januari 2013
Posting ke 33

TERMANGU Zulaikha di anjung rumah. Bangun awal-awal pagi, suaminya Tengku Haikal tiada di sisinya. Tidak di sedarinya, ke mana Tengku Haikal pergi. Di bilik mandi, di dapur atau di anjung...

189676

Bacaan

'Dia' My Love
Zan Zarida
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 13 Ogos 2016
Posting ke 29

USAI solat asar, Rus mengambil angin di halaman rumah, kemudian dia bersantai dipangkin pula. Dia malas hendak menghadap muka Isaac. Sudahlah hatinya masih berasa tidak tenteram. Dia langsung tiada idea siapa...

186461

Bacaan

Alamak! Lagi-Lagi Dia
MazniAznita
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 08 Disember 2012
Posting ke 42

Bakal terbit APRIL 2013 (PESTA BUKU ANTARABANGSA 2013)  RM 27.90 ISBN: 978-967-0535-11-1 ~752 hlm... Bahasa Melayu Tarikh Terbit: 22 Mac 2013 Genre : cinta/chic lits The Loser...

185661

Bacaan

CINTA KUASA TINGGI
Azleya Shadzalin
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 03 November 2012
Posting ke 35

BAB 35 SEJAK beberapa hari yang lalu, setiap petang pasti hujan akan turun. Lebat. Sudah musim hujan agaknya. Tapi, ini baru bulan berapa? Hmm... Hujan sekarang ini, sudah tidak mengikut...

182685

Bacaan