Pilihan Pembaca

SEINDAH TAKDIR CINTA
Kamsiah Abu
Kategori: Novel
Genre: Keluarga
Paparan sejak 07 Disember 2012
Posting ke 21

...

157086

Bacaan

KAU CINTA AKHIR KU (PENGANTIN EKSPRES 2)
pitteriah
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 04 Ogos 2013
Posting ke 25

Ayah dan Mak dah dua minggu balik ke kampung. Papa pula sudah berangkat ke Australia untuk mencari Julia dan Fawwaz. Alvin dan Husna, hari ini mungkin akan balik dari berbulan madu. Tak...

153163

Bacaan

Tak suka tapi Cinta
Diyana
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 23 Oktober 2016
Posting ke 66

“Sayang.. stoking abang sayang letak dekat mana?” tanya Haziq. tangannya sibuk menaip sesuatu di dalam telefon bimbitnya. “Ada dalam almari tu. abang ni, kan Sya dah bagitahu tiga kali.” jawab Aisyah...

151740

Bacaan

ANDAI ITU TAKDIRKU
Eija Khadeeja
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 06 November 2012
Posting ke 27

25 “Aku tak kira! Fikri mesti dengar cakap aku!” Marah Aiton kian menjadi-jadi, tika anak menantu serta cucunya menolak mentah-mentah usul yang telah diutarakan. Sakit di hati kian bertambah saat lenguh di...

149461

Bacaan

Calon Isteri Alexander Zulkarnaeen
Mastura Abdullah
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 01 Februari 2016
Posting ke 31

SITI Fatimah membantu Intan Nawrah mengemaskan barang-barangnya di bilik baharu. Selepas dibenarkan pulang, Intan Nawrah buat keputusan untuk segera masuk ke rumah sewa baharunya. Siti Fatimah berkeras hendak mengikut Intan Nawrah ke rumah sewa...

148121

Bacaan

Jodoh Untukku
Nur Syazwani
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 18 Julai 2015
Posting ke 23

JODOH UNTUKKU Bab 25 ‘That’s why I’m going to marry her’. Walau macam mana Ain cuba untuk melupakan, ayat yang terluah dari mulut Fuadi itu masih tetap terngiang-ngiang di telinga dia. Rasa terkejut, sedih,...

147764

Bacaan

SANDIWARA CINTA
pitteriah
Kategori: Novel
Genre: Komedi/Romantik Komedi
Paparan sejak 16 Disember 2013
Posting ke 17

SANDIWARA CINTA (BAB 17) ENDING Badrol bawa cerita ini sampai ke kampung, mujur lah kita orang dah cakap awal-awal dekat ayah dan mak, jadi ayah tak lah terkejut sangat. Geram dengan semua ini, Badrol cuba...

145272

Bacaan

DIA CINTAKU
noma
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 29 November 2014
Posting ke 55

BAB 54 " Jangan takut. Kami polis. Tengku Razlan dan Cik Zara kan?" tanya satu suara tiba-tiba. Jelas kelegaan di wajah Zara dan Tengku Razlan sebaik mendengar kata-kata lelaki yang memperkenalkan...

139545

Bacaan

PENJARA KASIHKU
NAFSIAH BINTI ABDULLAH
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 30 September 2013
Posting ke 35

Diam tidak diam, sudah seminggu Azin berada di kampung halamannya. Entah mengapa jiwanya dilanda perasaan resah dan gelisah. Apakah ini dinamakan rindu? Rindukan sang suami yang kejauhan. Mana tidaknya si...

139355

Bacaan

Pudina Cinta
A. Darwisy
Kategori: Novel
Genre: Cinta
Paparan sejak 02 November 2012
Posting ke 20

“You masih simpan orang tua tu lagi?” celopar saja mulut Natasha bertanya. Natasha dan Dzulkarnain dalam satu kereta, meredah kesesakan lalu lintas di hadapan mereka. Perempuan itu meminta Dzulkarnain menghantarnya pulang ke...

138497

Bacaan

Instagram @ilhamkarangkraf